Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.07.2015
Пол: Жена

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от cyrex » 30 Авг 2015, 14:04

Докато чаках да ми се одобри поста попаднах и на тази обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439993851137568. Така и така ще ходя натам се чудя дали да не видя и това.
Моля дайте мнение как ви се струват.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.08.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Asd Yo » 30 Авг 2015, 15:02

Здравейте,

Какво ще кажете за тази : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 0664357472

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от expl0de » 30 Авг 2015, 16:11

Alexi написа:ако са криви джанти с износени гуми ще се вмести в 5к :mhihi:

Е аз говоря за непредвидени ремонти, не за обслужване, тъй като джанти се изправят евтино, а ако са много криви се вижда преди покупката. Гумите също лесно се преценяват. Но тези неща, заедно с масло и филтри аз ги броя за обслужване. Много разводнихме темата, за което се извинявам.

Пс. И 5к е ориентировъчно, в общия случай, ако нямаш късмет може и да ти я откраднат преди да я застраховаш.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.08.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Asd Yo » 30 Авг 2015, 19:28

Здравейте отново,

Ходих да видя колата и не бях очарован... Бъркам ли, като си мисля че двигателя не трябва да пуши през щеката? Чел съм и в нета на няколко места - общо взето признак, че двигателя е заминал и е за основен ремонт и че трябва "да се бяга надалеч от такива коли". Дали сегменти или дори пукнато бутало... Все лоши неща. И аз също си мисля, че друга връзка на изгорелите газове с картера, освен през цилиндрите, няма. Прав ли съм? Но е факт и че от 6-7 коли, които гледах тази седмица, само 1 не пушеше от там (явно все пак можело)... И въобще ако това е толкова лесен начин да се разбере дали мотора е заминал - защо по дяволите инженерите от Бавария са махнали щеките на бензинките?! И по-важното - как може лесно да се провери при тях дали сегменти, компресия и всичко останало е наред?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от adovet » 30 Авг 2015, 22:17

Asd Yo написа:Здравейте отново,

Ходих да видя колата и не бях очарован... Бъркам ли, като си мисля че двигателя не трябва да пуши през щеката? Чел съм и в нета на няколко места - общо взето признак, че двигателя е заминал и е за основен ремонт и че трябва "да се бяга надалеч от такива коли". Дали сегменти или дори пукнато бутало... Все лоши неща. И аз също си мисля, че друга връзка на изгорелите газове с картера, освен през цилиндрите, няма. Прав ли съм? Но е факт и че от 6-7 коли, които гледах тази седмица, само 1 не пушеше от там (явно все пак можело)... И въобще ако това е толкова лесен начин да се разбере дали мотора е заминал - защо по дяволите инженерите от Бавария са махнали щеките на бензинките?! И по-важното - как може лесно да се провери при тях дали сегменти, компресия и всичко останало е наред?

Пушенето през щеката не е добър признак

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vanka7a » 31 Авг 2015, 10:37

Най- вероятно 90% от дизеловите двигатели имат проблема с духането от щеката и капачката на двигателя. Проблема е голям, ако духането е силно и е от изгорели газове. Тогава може да са сегменти, бутала, както ти казваш. Най- добрият вариант да разбереш дали е добре двигателя, е като се замери компресията. Ето и една полезна тема, на която попаднах: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=11429.0

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nero_ » 31 Авг 2015, 19:21

Газовете през щеката не са гаранция за износен мотор. Всяка кола без система за понижаване на картерното налягане е нормално да духа. Сегментите не могат да уплътняват на 100% и налягане в картера е напълно в реда на нещата особено на празен ход. Въпроса е, какво е количеството газове и дали затихва при повишаване на оборотите. Не съм запознат на 100% с дизелите, но при бензините в картера има налягане под атмосферното (един вид смуче, а не духа). Налягане може да има ако има повреда в системата за картерна вентилация, но не значи износени сегменти или други проблеми с буталната група.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 31 Авг 2015, 19:37

при N47 налягането в колектора е при неутрална 1000 mbar под и над него хвърля грешка на диагностика

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 27.07.2014
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: X5 M, A8 4.2 TDI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Стоян Чанев » 01 Сеп 2015, 22:13

Коя според вас е най-подходящата бензинова моторизация за Е92?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 18.08.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от striking » 02 Сеп 2015, 0:05

Здравейте, искам да попитам няколко въпроса. Търсих във форума ама останах без отговори. Сигурно има за някои от тях, но уви нямам късмет.

Размишлявам за покупка на 3-ка е90 и тъкмо се бях спрял на бензин, след което открих, че няма място под багажника за резервна гума (къде е резервната гум?!) и като видях
снимкки на багажници с газова бутилка, то не остава никакво място почти. Съответно се отказах.
Мисля си за дизел 320д седан, 2006/7 година но от тук от там ме плашат хора, че с такъв двигател е като руска рулетка, и мога да си го набутам здраво после. Заради огромните суми за
ремонт, ако се прецакат дюзи и други неща... Вие какво мислите по този въпрос?

Също така:
- колко горе долу излиза поддръжката на такъв дизелов автомобил за година? Говоря за консумативи, то е ясно, че ако се счупи нещо нещата се променят.
- разход на дизела в София? И извънградско?
- има доста обяви за дизелов вариант в БГ. Колко според вас струват читавите бройки? И препоръчително ли е да се внесе от чужбина колата?

Като цяло добър автомобил ли е или има по-добри на BMW в този ценови клас?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: бензинояд

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от sapio » 02 Сеп 2015, 8:43

striking написа:
- колко горе долу излиза поддръжката на такъв дизелов автомобил за година? Говоря за консумативи, то е ясно, че ако се счупи нещо нещата се променят.
- разход на дизела в София? И извънградско?
- има доста обяви за дизелов вариант в БГ. Колко според вас струват читавите бройки? И препоръчително ли е да се внесе от чужбина колата?
Като цяло добър автомобил ли е или има по-добри на BMW в този ценови клас?


Ориентировъчно:
- Масло 5w30 - от 15 лева литър - събира около 6 литра. Въздушен, маслен, горивен, филтър купе - 50/30/50/40 лева (може и по-евтини, зависи от марка, магазин, отстъпки и т.н.). Филтър картерни газове - стотина лева, но се сменя по-рядко или ако е от по-новите се твърди, че не се сменя - има богата дискусия във форума.
Не мисли толкова дюзите на М47, за Н47 е по-различно - повече информация на стр. 98 или в търсачката. По-скоро гледай за премахнат ДПФ, шумове и течове от турбината, уплътнения и агрегати. Виж как ускорява - дали е плавно или изведнъж излита след 2200-2500 оборота.
- Разход градско от 8 до 12 - зависи от маршрута и температурата навън. Ако ти гори много, почти сигурно ще имаш термостати за смяна. Около 200 лева май бяха двата, но не помня вече. Извънградско може и на 5/100 да я докараш.
- Читавите бройки сигурно се броят на пръсти и цената не е в долния ценови диапазон, като вероятно има изключения, но със сигурност не е правило.

- Препоръчително е да има ясна история, като тук не визирам написана на коляно сервизна книжка, а преглед на сервизна история в БМВ, а още по-добре да си платиш в интернет за съпоставка*, последни километри, документи за обслужване и преглед в сервиз преди да я платиш. Пак ще се повторя - кола се купува на късмет.

*Доживяхме в официален представител да имат автомобил с ясна индикация за върнат километраж и да си премълчат, но няма да пояснявам къде, поради ред причини.

Като цяло е много добър автомобил, ако имаш читав екземпляр, иначе може да те побърка от ремонти на всевъзможни неща.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vanka7a » 02 Сеп 2015, 10:33

Стоян Чанев написа:Коя според вас е най-подходящата бензинова моторизация за Е92?


M Power :mhihi: , но ако нямаш достатъчно средства за поддръжка и да я храниш, 335i, ако и за нея нямаш, 330i - здрав мотор, не изисква кой знае колко грижи, няма турбини :mhihi: Надолу вече за мен не се води BMW и не ме интересува, че разхода му е 9-10/100 :evil:

striking написа:Размишлявам за покупка на 3-ка е90 и тъкмо се бях спрял на бензин, след което открих, че няма място под багажника за резервна гума (къде е резервната гум?!) и като видях
снимкки на багажници с газова бутилка, то не остава никакво място почти. Съответно се отказах.
.......................................
Като цяло добър автомобил ли е или има по-добри на BMW в този ценови клас?


Тези коли нямат резервни гуми, крикове и т.н, защото са с Runflat, но всеки втори си сменя гумите с обикновени и си слага малка патерица, защото runflata вози една идея по- твърдо и са по- скъпи. Аз, като си я взех моята, около 30 мин. търсих крик, защото исках да си сваля предна гума, за да си отворя фара отзад... И да, определено е добър автомобил, не знам да има по- добър в този ценови клас ( измежду БМВ-тата, другите марки изобщо не ги коментирам ), ако искаш по- голяма кола, взимай Е60, също много добър модел :yes:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 02 Сеп 2015, 11:40

Alexi написа:е сподели какъв проблем имаше ,щото наистина беше на ниска цена и изглежда запазена че и с новия мотор ,фейс .. чак аз я загледах :mhihi:

Повредена дроселова клапа, и грешка за ДПФ.
Смених дросела още първия ден като я взех и колата излезе от авариен режим, развървя се както трябва че даже и повече от колкото очаквах :)
Вчера най накрая успях да и направя диагностика почистих грешките и и пуснах принудителна регенерация на ДПФ, излязох да карам на магистралата, карах по струма 20-25 минути в едната посока със скорост 120км/ч. и на обратно с 90, но явно не е станала регенерацията защото пак ми светва грешката след каране от 10 минути след потегляне.
Довечера ще опитам пак но ще се разходя до ихтиман.
Ако пак нестане мисля да го сваля и да го почистя и ако има ядове тогава ще го махам.
Аспуха е доста чист има сажди, но не като на дизелов автомобил, работната температура на мотора беше 95 градуса, резервоара пълен, незнам защо не стана, може би защото гасих колата след задаването на регенерацията :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 27.07.2014
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: X5 M, A8 4.2 TDI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Стоян Чанев » 02 Сеп 2015, 13:03

vanka7a написа:
Стоян Чанев написа:Коя според вас е най-подходящата бензинова моторизация за Е92?


M Power :mhihi: , но ако нямаш достатъчно средства за поддръжка и да я храниш, 335i, ако и за нея нямаш, 330i - здрав мотор, не изисква кой знае колко грижи, няма турбини :mhihi: Надолу вече за мен не се води BMW и не ме интересува, че разхода му е 9-10/100 :evil:

Трябва ми за жена, та затова питам кой бензинов мотор би създавал най-малко грижи. :D След това евентуално, ако ми хареса и аз бих подкарал такова, защото ми омръзна от големи автомобили.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 02 Сеп 2015, 13:20

vld написа:Смених дросела още първия ден като я взех и колата излезе от авариен режим, развървя се както трябва че даже и повече от колкото очаквах :)
Вчера най накрая успях да и направя диагностика почистих грешките и и пуснах принудителна регенерация на ДПФ, излязох да карам на магистралата, карах по струма 20-25 минути в едната посока със скорост 120км/ч. и на обратно с 90, но явно не е станала регенерацията защото пак ми светва грешката след каране от 10 минути след потегляне.
Довечера ще опитам пак но ще се разходя до ихтиман.
Ако пак нестане мисля да го сваля и да го почистя и ако има ядове тогава ще го махам.
Аспуха е доста чист има сажди, но не като на дизелов автомобил, работната температура на мотора беше 95 градуса, резервоара пълен, незнам защо не стана, може би защото гасих колата след задаването на регенерацията :roll:

Регенерацията не беше ли с по-висока скорост? Направи една отсечка с малко над 140 и не гаси колата преди това. Извадиш ли ключа всякакви компютърни команди приключват по принцип. Не знам дали важи конкретно за ДПФ, но е вероятно. Хайде, като се организираме за уиндоуса ще се похвалиш и с придобивката ;)
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook