Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Докато чаках да ми се одобри поста попаднах и на тази обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439993851137568. Така и така ще ходя натам се чудя дали да не видя и това.
Моля дайте мнение как ви се струват.
Моля дайте мнение как ви се струват.
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alexi написа:ако са криви джанти с износени гуми ще се вмести в 5к
Е аз говоря за непредвидени ремонти, не за обслужване, тъй като джанти се изправят евтино, а ако са много криви се вижда преди покупката. Гумите също лесно се преценяват. Но тези неща, заедно с масло и филтри аз ги броя за обслужване. Много разводнихме темата, за което се извинявам.
Пс. И 5к е ориентировъчно, в общия случай, ако нямаш късмет може и да ти я откраднат преди да я застраховаш.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте отново,
Ходих да видя колата и не бях очарован... Бъркам ли, като си мисля че двигателя не трябва да пуши през щеката? Чел съм и в нета на няколко места - общо взето признак, че двигателя е заминал и е за основен ремонт и че трябва "да се бяга надалеч от такива коли". Дали сегменти или дори пукнато бутало... Все лоши неща. И аз също си мисля, че друга връзка на изгорелите газове с картера, освен през цилиндрите, няма. Прав ли съм? Но е факт и че от 6-7 коли, които гледах тази седмица, само 1 не пушеше от там (явно все пак можело)... И въобще ако това е толкова лесен начин да се разбере дали мотора е заминал - защо по дяволите инженерите от Бавария са махнали щеките на бензинките?! И по-важното - как може лесно да се провери при тях дали сегменти, компресия и всичко останало е наред?
Ходих да видя колата и не бях очарован... Бъркам ли, като си мисля че двигателя не трябва да пуши през щеката? Чел съм и в нета на няколко места - общо взето признак, че двигателя е заминал и е за основен ремонт и че трябва "да се бяга надалеч от такива коли". Дали сегменти или дори пукнато бутало... Все лоши неща. И аз също си мисля, че друга връзка на изгорелите газове с картера, освен през цилиндрите, няма. Прав ли съм? Но е факт и че от 6-7 коли, които гледах тази седмица, само 1 не пушеше от там (явно все пак можело)... И въобще ако това е толкова лесен начин да се разбере дали мотора е заминал - защо по дяволите инженерите от Бавария са махнали щеките на бензинките?! И по-важното - как може лесно да се провери при тях дали сегменти, компресия и всичко останало е наред?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Asd Yo написа:Здравейте отново,
Ходих да видя колата и не бях очарован... Бъркам ли, като си мисля че двигателя не трябва да пуши през щеката? Чел съм и в нета на няколко места - общо взето признак, че двигателя е заминал и е за основен ремонт и че трябва "да се бяга надалеч от такива коли". Дали сегменти или дори пукнато бутало... Все лоши неща. И аз също си мисля, че друга връзка на изгорелите газове с картера, освен през цилиндрите, няма. Прав ли съм? Но е факт и че от 6-7 коли, които гледах тази седмица, само 1 не пушеше от там (явно все пак можело)... И въобще ако това е толкова лесен начин да се разбере дали мотора е заминал - защо по дяволите инженерите от Бавария са махнали щеките на бензинките?! И по-важното - как може лесно да се провери при тях дали сегменти, компресия и всичко останало е наред?
Пушенето през щеката не е добър признак
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Най- вероятно 90% от дизеловите двигатели имат проблема с духането от щеката и капачката на двигателя. Проблема е голям, ако духането е силно и е от изгорели газове. Тогава може да са сегменти, бутала, както ти казваш. Най- добрият вариант да разбереш дали е добре двигателя, е като се замери компресията. Ето и една полезна тема, на която попаднах: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=11429.0
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Газовете през щеката не са гаранция за износен мотор. Всяка кола без система за понижаване на картерното налягане е нормално да духа. Сегментите не могат да уплътняват на 100% и налягане в картера е напълно в реда на нещата особено на празен ход. Въпроса е, какво е количеството газове и дали затихва при повишаване на оборотите. Не съм запознат на 100% с дизелите, но при бензините в картера има налягане под атмосферното (един вид смуче, а не духа). Налягане може да има ако има повреда в системата за картерна вентилация, но не значи износени сегменти или други проблеми с буталната група.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
при N47 налягането в колектора е при неутрална 1000 mbar под и над него хвърля грешка на диагностика
- Стоян Чанев
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: X5 M, A8 4.2 TDI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Коя според вас е най-подходящата бензинова моторизация за Е92?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, искам да попитам няколко въпроса. Търсих във форума ама останах без отговори. Сигурно има за някои от тях, но уви нямам късмет.
Размишлявам за покупка на 3-ка е90 и тъкмо се бях спрял на бензин, след което открих, че няма място под багажника за резервна гума (къде е резервната гум?!) и като видях
снимкки на багажници с газова бутилка, то не остава никакво място почти. Съответно се отказах.
Мисля си за дизел 320д седан, 2006/7 година но от тук от там ме плашат хора, че с такъв двигател е като руска рулетка, и мога да си го набутам здраво после. Заради огромните суми за
ремонт, ако се прецакат дюзи и други неща... Вие какво мислите по този въпрос?
Също така:
- колко горе долу излиза поддръжката на такъв дизелов автомобил за година? Говоря за консумативи, то е ясно, че ако се счупи нещо нещата се променят.
- разход на дизела в София? И извънградско?
- има доста обяви за дизелов вариант в БГ. Колко според вас струват читавите бройки? И препоръчително ли е да се внесе от чужбина колата?
Като цяло добър автомобил ли е или има по-добри на BMW в този ценови клас?
Размишлявам за покупка на 3-ка е90 и тъкмо се бях спрял на бензин, след което открих, че няма място под багажника за резервна гума (къде е резервната гум?!) и като видях
снимкки на багажници с газова бутилка, то не остава никакво място почти. Съответно се отказах.
Мисля си за дизел 320д седан, 2006/7 година но от тук от там ме плашат хора, че с такъв двигател е като руска рулетка, и мога да си го набутам здраво после. Заради огромните суми за
ремонт, ако се прецакат дюзи и други неща... Вие какво мислите по този въпрос?
Също така:
- колко горе долу излиза поддръжката на такъв дизелов автомобил за година? Говоря за консумативи, то е ясно, че ако се счупи нещо нещата се променят.
- разход на дизела в София? И извънградско?
- има доста обяви за дизелов вариант в БГ. Колко според вас струват читавите бройки? И препоръчително ли е да се внесе от чужбина колата?
Като цяло добър автомобил ли е или има по-добри на BMW в този ценови клас?
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
striking написа:
- колко горе долу излиза поддръжката на такъв дизелов автомобил за година? Говоря за консумативи, то е ясно, че ако се счупи нещо нещата се променят.
- разход на дизела в София? И извънградско?
- има доста обяви за дизелов вариант в БГ. Колко според вас струват читавите бройки? И препоръчително ли е да се внесе от чужбина колата?
Като цяло добър автомобил ли е или има по-добри на BMW в този ценови клас?
Ориентировъчно:
- Масло 5w30 - от 15 лева литър - събира около 6 литра. Въздушен, маслен, горивен, филтър купе - 50/30/50/40 лева (може и по-евтини, зависи от марка, магазин, отстъпки и т.н.). Филтър картерни газове - стотина лева, но се сменя по-рядко или ако е от по-новите се твърди, че не се сменя - има богата дискусия във форума.
Не мисли толкова дюзите на М47, за Н47 е по-различно - повече информация на стр. 98 или в търсачката. По-скоро гледай за премахнат ДПФ, шумове и течове от турбината, уплътнения и агрегати. Виж как ускорява - дали е плавно или изведнъж излита след 2200-2500 оборота.
- Разход градско от 8 до 12 - зависи от маршрута и температурата навън. Ако ти гори много, почти сигурно ще имаш термостати за смяна. Около 200 лева май бяха двата, но не помня вече. Извънградско може и на 5/100 да я докараш.
- Читавите бройки сигурно се броят на пръсти и цената не е в долния ценови диапазон, като вероятно има изключения, но със сигурност не е правило.
- Препоръчително е да има ясна история, като тук не визирам написана на коляно сервизна книжка, а преглед на сервизна история в БМВ, а още по-добре да си платиш в интернет за съпоставка*, последни километри, документи за обслужване и преглед в сервиз преди да я платиш. Пак ще се повторя - кола се купува на късмет.
*Доживяхме в официален представител да имат автомобил с ясна индикация за върнат километраж и да си премълчат, но няма да пояснявам къде, поради ред причини.
Като цяло е много добър автомобил, ако имаш читав екземпляр, иначе може да те побърка от ремонти на всевъзможни неща.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Стоян Чанев написа:Коя според вас е най-подходящата бензинова моторизация за Е92?
M Power



striking написа:Размишлявам за покупка на 3-ка е90 и тъкмо се бях спрял на бензин, след което открих, че няма място под багажника за резервна гума (къде е резервната гум?!) и като видях
снимкки на багажници с газова бутилка, то не остава никакво място почти. Съответно се отказах.
.......................................
Като цяло добър автомобил ли е или има по-добри на BMW в този ценови клас?
Тези коли нямат резервни гуми, крикове и т.н, защото са с Runflat, но всеки втори си сменя гумите с обикновени и си слага малка патерица, защото runflata вози една идея по- твърдо и са по- скъпи. Аз, като си я взех моята, около 30 мин. търсих крик, защото исках да си сваля предна гума, за да си отворя фара отзад... И да, определено е добър автомобил, не знам да има по- добър в този ценови клас ( измежду БМВ-тата, другите марки изобщо не ги коментирам ), ако искаш по- голяма кола, взимай Е60, също много добър модел

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alexi написа:е сподели какъв проблем имаше ,щото наистина беше на ниска цена и изглежда запазена че и с новия мотор ,фейс .. чак аз я загледах
Повредена дроселова клапа, и грешка за ДПФ.
Смених дросела още първия ден като я взех и колата излезе от авариен режим, развървя се както трябва че даже и повече от колкото очаквах

Вчера най накрая успях да и направя диагностика почистих грешките и и пуснах принудителна регенерация на ДПФ, излязох да карам на магистралата, карах по струма 20-25 минути в едната посока със скорост 120км/ч. и на обратно с 90, но явно не е станала регенерацията защото пак ми светва грешката след каране от 10 минути след потегляне.
Довечера ще опитам пак но ще се разходя до ихтиман.
Ако пак нестане мисля да го сваля и да го почистя и ако има ядове тогава ще го махам.
Аспуха е доста чист има сажди, но не като на дизелов автомобил, работната температура на мотора беше 95 градуса, резервоара пълен, незнам защо не стана, може би защото гасих колата след задаването на регенерацията


- Стоян Чанев
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: X5 M, A8 4.2 TDI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vanka7a написа:Стоян Чанев написа:Коя според вас е най-подходящата бензинова моторизация за Е92?
M Power



Трябва ми за жена, та затова питам кой бензинов мотор би създавал най-малко грижи.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Смених дросела още първия ден като я взех и колата излезе от авариен режим, развървя се както трябва че даже и повече от колкото очаквах![]()
Вчера най накрая успях да и направя диагностика почистих грешките и и пуснах принудителна регенерация на ДПФ, излязох да карам на магистралата, карах по струма 20-25 минути в едната посока със скорост 120км/ч. и на обратно с 90, но явно не е станала регенерацията защото пак ми светва грешката след каране от 10 минути след потегляне.
Довечера ще опитам пак но ще се разходя до ихтиман.
Ако пак нестане мисля да го сваля и да го почистя и ако има ядове тогава ще го махам.
Аспуха е доста чист има сажди, но не като на дизелов автомобил, работната температура на мотора беше 95 градуса, резервоара пълен, незнам защо не стана, може би защото гасих колата след задаването на регенерацията
Регенерацията не беше ли с по-висока скорост? Направи една отсечка с малко над 140 и не гаси колата преди това. Извадиш ли ключа всякакви компютърни команди приключват по принцип. Не знам дали важи конкретно за ДПФ, но е вероятно. Хайде, като се организираме за уиндоуса ще се похвалиш и с придобивката

Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани