M52TU Пали доста трудно и претриса на празен ход.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Re: M52TU Пали доста трудно и претриса на празен ход.
Проблема е напът да бъде решен.. Колата изпускала газ в цилиндрите и е давела от там идвало,трудното палене и бъркането на оборотите и тресенето, утре ще се занимаваме само с гЪз-та.Днес явно газта беше напълно свършила и колата си работеше перфектно на бензин. 


a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: M52TU Пали доста трудно и претриса на празен ход.
Таман щях да пиша и аз..ама ти си разбутал изпарителя.
виж му мембраната на редуктора да не е нацепена.
имаш някой инжектор който не задържа налягането и испуска газ или е за нови буталца.
ако си с риал инжектори имаха дефектан партида , смени буталцата на всичките и ще се оправи. после нов реглаж на газта и ще си самолет.
Другото от което го прави е някоя от задните ламбди сонди е умряла на бедно или богато ..провери ги как работят сппрямо предните.
но щом на бенз колата е ок , огледай газовите инжектор един по един и ги надуйте да видиш дали държат.
На диагностика вижте дали пада налягането в системата от мап сензора.
виж му мембраната на редуктора да не е нацепена.
имаш някой инжектор който не задържа налягането и испуска газ или е за нови буталца.
ако си с риал инжектори имаха дефектан партида , смени буталцата на всичките и ще се оправи. после нов реглаж на газта и ще си самолет.
Другото от което го прави е някоя от задните ламбди сонди е умряла на бедно или богато ..провери ги как работят сппрямо предните.
но щом на бенз колата е ок , огледай газовите инжектор един по един и ги надуйте да видиш дали държат.
На диагностика вижте дали пада налягането в системата от мап сензора.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- iceman12
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.02.2014
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520и 1998г
- Мечтае да кара: Mercedes Benz S AMG63 и кола която никога не се чупи
Re: M52TU Пали доста трудно и претриса на празен ход.
Колега кажи какво е станало с колата оправихте ли я, АЗ имам подобен проблем при мен започна от скоро трудно палене както казваш но понякога пали супер когато тя си реши, когато загрее притриса сваля оборотите около 600 и на газ и на бензин, и аз се чудя какво е и не разбирам мн мн по тези БМВ-та и се готвех да пусна тема но видях твойта и реших да пиша тук. Моя двигател е м52б20 98-година е колата на газ е фобос е газовата и точно пали трудно така доста често няма значение студена топла загряла когато тя реши, ако днес запали трудно на студено ама много трудно, то утре ще запали от раз на студено и така няма значение 1-2-3 мин ли я чакам загасена няма разлика ако ще и веднага пали добре когато тя реши, няма проблем с вървежа, не харчи повече, не гори масло нз какво я кара да не държи празен ход над 600 и да тресе направо полудявам вече почвам да съжалявам, че си всех БМВ







- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: M52TU Пали доста трудно и претриса на празен ход.
iceman12 написа:Колега кажи какво е станало с колата оправихте ли я, АЗ имам подобен проблем при мен започна от скоро трудно палене както казваш но понякога пали супер когато тя си реши, когато загрее притриса сваля оборотите около 600 и на газ и на бензин, и аз се чудя какво е и не разбирам мн мн по тези БМВ-та и се готвех да пусна тема но видях твойта и реших да пиша тук. Моя двигател е м52б20 98-година е колата на газ е фобос е газовата и точно пали трудно така доста често няма значение студена топла загряла когато тя реши, ако днес запали трудно на студено ама много трудно, то утре ще запали от раз на студено и така няма значение 1-2-3 мин ли я чакам загасена няма разлика ако ще и веднага пали добре когато тя реши, няма проблем с вървежа, не харчи повече, не гори масло нз какво я кара да не държи празен ход над 600 и да тресе направо полудявам вече почвам да съжалявам, че си всех БМВ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Една диагностика ще ти реши проблемите в живота

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани