Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Забележката е уместна, просто ванУс ми прилича на друга славна дума, и ми звучи по-уместно.
Въпроса за м52б28 в е46 беше сериозен, но явно е нещо секретно.
Нещо такова трябва да изглежда:
Въпроса за м52б28 в е46 беше сериозен, но явно е нещо секретно.
Нещо такова трябва да изглежда:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
тва с усилвателите за усилване многократно мощността на двигателя не си е работа 

- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Може да е малко оффтопик, но за да не отварям нова тема пиша тук. След като не можах да намеря нужната ми информация в търсачката, искам да попитам за този прословут ЕГР. От скоро време мисля да го затапвам, но от доста различни места чувам различни мнения. Предимно, че щяла да излезе грешка и трябвало да се маха софтуерно. Та въпроса ми е как е правилно да се елиминира този клапан? Мисля да затапя вакума и да сложа ламаринка на входа, където влиза металния маркуч. След като го затапя, възможно ли е тези газове които отиват към клапана да избият от някъде другаде? Колата си върви в момента без проблеми и причината заради която искам да го затапя е единствено тази:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Не е само тази причината , колата върви осезателно по-добре с ампутиран егр , и пуши по малко .Просто тоя тъпня тъпче изгорели газове във колектора и при заминаващи сонди става красота щото никаква смес не може да докара .Да не говорим че от насъбраната гняз тоя клапан в един момент не може надеждно да затвори и почва да пропуска постоянно мизерията във колекторите .
При някои двигатели става да се откачи просто буксата на клапана - не дава грешка ,при други светва чека и трябва да се затапи с ламаринка без да се откача буксата .Имай предвид че ламаринката трябва да е сериозна планка за да е надеждно затапено .
При някои двигатели става да се откачи просто буксата на клапана - не дава грешка ,при други светва чека и трябва да се затапи с ламаринка без да се откача буксата .Имай предвид че ламаринката трябва да е сериозна планка за да е надеждно затапено .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- PolandBall
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Привет пичове! Имам 320Д 2004г. с M47DO1 мотор. Колата е имам от скоро, но вече мисля за чип и съм се насочил към едни местни пичове - Маднесс(дано не прозвучи като реклама). Някой тука ползвал ли е техните услуги и препоръчително ли е затапването на ЕГР?
Поздрави.
Поздрави.

Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Murd3rWorship написа:Привет пичове! Имам 320Д 2004г. с M47DO1 мотор. Колата е имам от скоро, но вече мисля за чип и съм се насочил към едни местни пичове - Маднесс(дано не прозвучи като реклама). Някой тука ползвал ли е техните услуги и препоръчително ли е затапването на ЕГР?
Поздрави.
много хора са им ползвали услугите, включително и аз на 5 коли. За ЕГР най-добре ги питай тях, според двигателя е. Последно коментирахме за някакъв дизел на БМВ дали да се спира и казаха - това да не ти е Голф 4 ТДИ...При мен си работи, просто се проверява чисто ли е и така...Кофти е ако е на много км и никога не е чистен...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
bai_ILIA написа:Murd3rWorship написа:Привет пичове! Имам 320Д 2004г. с M47DO1 мотор. Колата е имам от скоро, но вече мисля за чип и съм се насочил към едни местни пичове - Маднесс(дано не прозвучи като реклама). Някой тука ползвал ли е техните услуги и препоръчително ли е затапването на ЕГР?
Поздрави.
много хора са им ползвали услугите, включително и аз на 5 коли. За ЕГР най-добре ги питай тях, според двигателя е. Последно коментирахме за някакъв дизел на БМВ дали да се спира и казаха - това да не ти е Голф 4 ТДИ...При мен си работи, просто се проверява чисто ли е и така...Кофти е ако е на много км и никога не е чистен...
Баш така не е ,но това е друг въпрос...дали е мръсен и дали работи са коренно различни неща


Специално при теб с него или без - на колата и се тая,защото не страда от липса на налягане
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
да, съгласен съм. затова те ще му кажат като я врътнат на диното. Винаги се гледат живи данни при ремапа и дали колата е в добро здраве. на око само се вижда дали е затлачен 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
bai_ILIA написа:да, съгласен съм. затова те ще му кажат като я врътнат на диното. Винаги се гледат живи данни при ремапа и дали колата е в добро здраве. на око само се вижда дали е затлачен
Факт - с живи данни колко гориво и колко въздух има при пик обороти ,се доближава много до дино резултата...но факт нагледно само на дино и само дали е затлачен ЕГР...като най-важно е мембраната да е здрава
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Тук въпроса е дали да го затапи или не, не дали е здрав. Според мен не го махай аз съм с ремап и си карам с егр няма никакви проблеми стига да е чист или чистен от време на време. Отделно на това зимата без ЕГР колата НЯМА заграяване.
Не мога да кажа, че без ЕГР колата върви повече, а и няма как да стане това по простата причина, че ЕГР-а не е затапен при виски обороти.
Не мога да кажа, че без ЕГР колата върви повече, а и няма как да стане това по простата причина, че ЕГР-а не е затапен при виски обороти.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
bioz написа: НЯМА заграяване.
.
Няма за колко за 2 мин ли?Загрява си нормално,просто е идея по-бавно и ще го хванеш ако следиш по хронометър...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Gqbriel написа:bioz написа: НЯМА заграяване.
.
Няма за колко за 2 мин ли?Загрява си нормално,просто е идея по-бавно и ще го хванеш ако следиш по хронометър...
Колегата е прав загрява по-бавно, аз съм със затапено ЕГР.

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Gqbriel написа:bioz написа: НЯМА заграяване.
.
Няма за колко за 2 мин ли?Загрява си нормално,просто е идея по-бавно и ще го хванеш ако следиш по хронометър...
То де да беше 2мин с мед да го намажеш, иначе да ако навън е 15 градуса може и 2 да са, просто за мен си съм разбрал, че за градско каране на къси разстояния зимата не е оферта

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Преди 2-3 страници колегата JanTonko е обяснил, че ако се направи качествено софтуерно автомобила няма проблеми със загряването и не би трябвало да има разлика със/без ЕГР.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
chris_barnes написа:Преди 2-3 страници колегата JanTonko е обяснил, че ако се направи качествено софтуерно автомобила няма проблеми със загряването и не би трябвало да има разлика със/без ЕГР.
Това имах предвид,за доста хора мапа е само гориво и махане на лимитъри - да ама не

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани