Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Lenco » 20 Авг 2015, 21:11

Забележката е уместна, просто ванУс ми прилича на друга славна дума, и ми звучи по-уместно.
Въпроса за м52б28 в е46 беше сериозен, но явно е нещо секретно.
Нещо такова трябва да изглежда:
WP_20150628_0033333.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от xerial » 31 Авг 2015, 16:45

тва с усилвателите за усилване многократно мощността на двигателя не си е работа :mhihi:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от lancerpor » 28 Сеп 2015, 21:12

Може да е малко оффтопик, но за да не отварям нова тема пиша тук. След като не можах да намеря нужната ми информация в търсачката, искам да попитам за този прословут ЕГР. От скоро време мисля да го затапвам, но от доста различни места чувам различни мнения. Предимно, че щяла да излезе грешка и трябвало да се маха софтуерно. Та въпроса ми е как е правилно да се елиминира този клапан? Мисля да затапя вакума и да сложа ламаринка на входа, където влиза металния маркуч. След като го затапя, възможно ли е тези газове които отиват към клапана да избият от някъде другаде? Колата си върви в момента без проблеми и причината заради която искам да го затапя е единствено тази:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Jordana » 28 Сеп 2015, 22:19

Не е само тази причината , колата върви осезателно по-добре с ампутиран егр , и пуши по малко .Просто тоя тъпня тъпче изгорели газове във колектора и при заминаващи сонди става красота щото никаква смес не може да докара .Да не говорим че от насъбраната гняз тоя клапан в един момент не може надеждно да затвори и почва да пропуска постоянно мизерията във колекторите .
При някои двигатели става да се откачи просто буксата на клапана - не дава грешка ,при други светва чека и трябва да се затапи с ламаринка без да се откача буксата .Имай предвид че ламаринката трябва да е сериозна планка за да е надеждно затапено .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 1.07.2015
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: Carless
Мечтае да кара: Всичкото ///M

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от PolandBall » 20 Окт 2015, 23:53

Привет пичове! Имам 320Д 2004г. с M47DO1 мотор. Колата е имам от скоро, но вече мисля за чип и съм се насочил към едни местни пичове - Маднесс(дано не прозвучи като реклама). Някой тука ползвал ли е техните услуги и препоръчително ли е затапването на ЕГР?

Поздрави. :bchug:
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от bai_ILIA » 22 Окт 2015, 17:26

Murd3rWorship написа:Привет пичове! Имам 320Д 2004г. с M47DO1 мотор. Колата е имам от скоро, но вече мисля за чип и съм се насочил към едни местни пичове - Маднесс(дано не прозвучи като реклама). Някой тука ползвал ли е техните услуги и препоръчително ли е затапването на ЕГР?

Поздрави. :bchug:


много хора са им ползвали услугите, включително и аз на 5 коли. За ЕГР най-добре ги питай тях, според двигателя е. Последно коментирахме за някакъв дизел на БМВ дали да се спира и казаха - това да не ти е Голф 4 ТДИ...При мен си работи, просто се проверява чисто ли е и така...Кофти е ако е на много км и никога не е чистен...
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 22 Окт 2015, 18:15

bai_ILIA написа:
Murd3rWorship написа:Привет пичове! Имам 320Д 2004г. с M47DO1 мотор. Колата е имам от скоро, но вече мисля за чип и съм се насочил към едни местни пичове - Маднесс(дано не прозвучи като реклама). Някой тука ползвал ли е техните услуги и препоръчително ли е затапването на ЕГР?

Поздрави. :bchug:


много хора са им ползвали услугите, включително и аз на 5 коли. За ЕГР най-добре ги питай тях, според двигателя е. Последно коментирахме за някакъв дизел на БМВ дали да се спира и казаха - това да не ти е Голф 4 ТДИ...При мен си работи, просто се проверява чисто ли е и така...Кофти е ако е на много км и никога не е чистен...


Баш така не е ,но това е друг въпрос...дали е мръсен и дали работи са коренно различни неща :winky: и не се проверява с гледане на око :yes:
Специално при теб с него или без - на колата и се тая,защото не страда от липса на налягане
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от bai_ILIA » 22 Окт 2015, 19:54

да, съгласен съм. затова те ще му кажат като я врътнат на диното. Винаги се гледат живи данни при ремапа и дали колата е в добро здраве. на око само се вижда дали е затлачен :D
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 22 Окт 2015, 20:34

bai_ILIA написа:да, съгласен съм. затова те ще му кажат като я врътнат на диното. Винаги се гледат живи данни при ремапа и дали колата е в добро здраве. на око само се вижда дали е затлачен :D

Факт - с живи данни колко гориво и колко въздух има при пик обороти ,се доближава много до дино резултата...но факт нагледно само на дино и само дали е затлачен ЕГР...като най-важно е мембраната да е здрава
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от bioz » 23 Окт 2015, 10:16

Тук въпроса е дали да го затапи или не, не дали е здрав. Според мен не го махай аз съм с ремап и си карам с егр няма никакви проблеми стига да е чист или чистен от време на време. Отделно на това зимата без ЕГР колата НЯМА заграяване.

Не мога да кажа, че без ЕГР колата върви повече, а и няма как да стане това по простата причина, че ЕГР-а не е затапен при виски обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 23 Окт 2015, 13:59

bioz написа: НЯМА заграяване.

.


Няма за колко за 2 мин ли?Загрява си нормално,просто е идея по-бавно и ще го хванеш ако следиш по хронометър...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Silverlight » 23 Окт 2015, 15:04

Gqbriel написа:
bioz написа: НЯМА заграяване.

.


Няма за колко за 2 мин ли?Загрява си нормално,просто е идея по-бавно и ще го хванеш ако следиш по хронометър...

Колегата е прав загрява по-бавно, аз съм със затапено ЕГР. :smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от bioz » 23 Окт 2015, 15:43

Gqbriel написа:
bioz написа: НЯМА заграяване.

.


Няма за колко за 2 мин ли?Загрява си нормално,просто е идея по-бавно и ще го хванеш ако следиш по хронометър...


То де да беше 2мин с мед да го намажеш, иначе да ако навън е 15 градуса може и 2 да са, просто за мен си съм разбрал, че за градско каране на къси разстояния зимата не е оферта :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 25 Окт 2015, 12:36

Преди 2-3 страници колегата JanTonko е обяснил, че ако се направи качествено софтуерно автомобила няма проблеми със загряването и не би трябвало да има разлика със/без ЕГР.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 25 Окт 2015, 13:30

chris_barnes написа:Преди 2-3 страници колегата JanTonko е обяснил, че ако се направи качествено софтуерно автомобила няма проблеми със загряването и не би трябвало да има разлика със/без ЕГР.

Това имах предвид,за доста хора мапа е само гориво и махане на лимитъри - да ама не :)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook