Проблем със сутрешно палене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със сутрешно палене
Здравейте колеги.Търсех доста наскоро за моя проблем но точно такъв не открих.Значи от известно време колата пали мн трудно сутрин ( при ниски температури ).Смених температурните датчици,свещите ( 4-ри полюсни NJK платитени ) , проверих акомулатора и т.н. но всичко без успех.При самото палене сутрин и то не винаги колата работи като трактор ( цялата се тресе ) и когато тръгна из града и искам да ускоря от 1-рва за 2-ра колата забива.Колкото повече мачкам газста толкова повече забива и изведнъж се изстрелва . Колата е на газ/бензин с газов индж. но това не мисля че е от значение тъй като проблема е само сутрин и само докато излезе от синия сектор .След това си прехвърля както трябва и все едно нищо не е било .Някакви идеи????
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
- cezarre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: Проблем със сутрешно палене
Здравей колега.Първо да питам светва ли чека?Ако не провери дали свети индикатора за чек като направиш тест на таблото.Моята имаше подобен проблем и след светване на чека при проверка с програма изписваше проблем с подаването на гориво,проблем със сондата и т.н.
Болежката беше в клапана за картерните газове,накъсан маркуч и напукани шлаухи за вакуума.Подробности мога да дам на лични
Болежката беше в клапана за картерните газове,накъсан маркуч и напукани шлаухи за вакуума.Подробности мога да дам на лични

- armour
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 14.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i
- Мечтае да кара: Много работи
Re: Проблем със сутрешно палене
Хм и аз имам сходен проблем и имам съмнения в някои от бобините....
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем със сутрешно палене
и аз съм така и но само ако колата не е карана няколко дни и е студено навън
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем със сутрешно палене
пак случка.. колата пали при ежедневна употреба като часовник..
оставих я за една седмица на паркинг и като отидох да я взема.. трактор ЮМЗ
2-3-5-6 цилиндъра за 2-3 минути и всикчо се оправя..
от тогава като я карам всеки ден никога не го направи повече
ще сменя мотора накрая 
оставих я за една седмица на паркинг и като отидох да я взема.. трактор ЮМЗ
2-3-5-6 цилиндъра за 2-3 минути и всикчо се оправя..
от тогава като я карам всеки ден никога не го направи повече


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем със сутрешно палене
X3NeveR написа:Здравейте колеги... Някакви идеи????
Кахър имаш... От настройката на газената наредба ще да е... Според мен де...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Проблем със сутрешно палене
аз залагам на клапан за картерни газове и/или датчик разпределителен вал
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем със сутрешно палене
при мен е много особен проблема
ако не пипам газта и загрее за 5-6 мин няма проблема
пипна ли газта после празния ход става ужасен и изчезват цилиндрите
клапана за картерните е нов
на диагностика грешки няма
ако не пипам газта и загрее за 5-6 мин няма проблема
пипна ли газта после празния ход става ужасен и изчезват цилиндрите
клапана за картерните е нов
на диагностика грешки няма

Re: Проблем със сутрешно палене
X3NeveR написа:Здравейте колеги.Търсех доста наскоро за моя проблем но точно такъв не открих.Значи от известно време колата пали мн трудно сутрин ( при ниски температури ).Смених температурните датчици,свещите ( 4-ри полюсни NJK платитени ) , проверих акомулатора и т.н. но всичко без успех.При самото палене сутрин и то не винаги колата работи като трактор ( цялата се тресе ) и когато тръгна из града и искам да ускоря от 1-рва за 2-ра колата забива.Колкото повече мачкам газста толкова повече забива и изведнъж се изстрелва . Колата е на газ/бензин с газов индж. но това не мисля че е от значение тъй като проблема е само сутрин и само докато излезе от синия сектор .След това си прехвърля както трябва и все едно нищо не е било .Някакви идеи????
Проблема ти се реша лесно. Отиваш не свестен газаджия и ти прави реглаж на газовите инжектори.
С течение на времето се износват (около 30000км) и започват да пускат повече газ. ЕКУ-то на колата започва да се коригира като драстично намалява времето на впръскване на горивото. След преминаване на бензин е налице този проблем. Ако я покараш само на бензин една седмица ще се убедиш че проблем няма да има заради новата адаптация.
Успех !
- Faraona1985
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 3.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Проблем със сутрешно палене
Здравейте и от мен колеги имам подобен проблем оъ няколко дни сутрин е студено може би около нулата и колата ми не пали добре като дадеш контак само цъка и след няколко опита почва да върти о пали през деня ли е е като пуканка. Моля за инфо е39 2.8i
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани