Проблем със сутрешно палене

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.10.2015
Пол: Мъж

Проблем със сутрешно палене

Мнение от X3NeveR » 15 Окт 2015, 15:53

Здравейте колеги.Търсех доста наскоро за моя проблем но точно такъв не открих.Значи от известно време колата пали мн трудно сутрин ( при ниски температури ).Смених температурните датчици,свещите ( 4-ри полюсни NJK платитени ) , проверих акомулатора и т.н. но всичко без успех.При самото палене сутрин и то не винаги колата работи като трактор ( цялата се тресе ) и когато тръгна из града и искам да ускоря от 1-рва за 2-ра колата забива.Колкото повече мачкам газста толкова повече забива и изведнъж се изстрелва . Колата е на газ/бензин с газов индж. но това не мисля че е от значение тъй като проблема е само сутрин и само докато излезе от синия сектор .След това си прехвърля както трябва и все едно нищо не е било .Някакви идеи????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от Conqueror » 15 Окт 2015, 18:35

Да не я палиш на газ тая кола?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 i touring,520d touring
Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от cezarre » 15 Окт 2015, 19:50

Здравей колега.Първо да питам светва ли чека?Ако не провери дали свети индикатора за чек като направиш тест на таблото.Моята имаше подобен проблем и след светване на чека при проверка с програма изписваше проблем с подаването на гориво,проблем със сондата и т.н.
Болежката беше в клапана за картерните газове,накъсан маркуч и напукани шлаухи за вакуума.Подробности мога да дам на лични :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 14.09.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i
Мечтае да кара: Много работи

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от armour » 15 Окт 2015, 23:57

Хм и аз имам сходен проблем и имам съмнения в някои от бобините....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от ares2 » 19 Окт 2015, 18:14

и аз съм така и но само ако колата не е карана няколко дни и е студено навън
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от ares2 » 27 Окт 2015, 19:58

пак случка.. колата пали при ежедневна употреба като часовник..
оставих я за една седмица на паркинг и като отидох да я взема.. трактор ЮМЗ
2-3-5-6 цилиндъра за 2-3 минути и всикчо се оправя..
от тогава като я карам всеки ден никога не го направи повече :mrgreen: ще сменя мотора накрая :drinking:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от turbo » 27 Окт 2015, 22:42

X3NeveR написа:Здравейте колеги... Някакви идеи????

Кахър имаш... От настройката на газената наредба ще да е... Според мен де...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от kluna_ » 28 Окт 2015, 8:54

аз залагам на клапан за картерни газове и/или датчик разпределителен вал
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от ares2 » 28 Окт 2015, 9:21

при мен е много особен проблема
ако не пипам газта и загрее за 5-6 мин няма проблема
пипна ли газта после празния ход става ужасен и изчезват цилиндрите
клапана за картерните е нов
на диагностика грешки няма :smoke:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1059
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D MHEV и Е60 535d LCI

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от andy » 28 Окт 2015, 11:59

X3NeveR написа:Здравейте колеги.Търсех доста наскоро за моя проблем но точно такъв не открих.Значи от известно време колата пали мн трудно сутрин ( при ниски температури ).Смених температурните датчици,свещите ( 4-ри полюсни NJK платитени ) , проверих акомулатора и т.н. но всичко без успех.При самото палене сутрин и то не винаги колата работи като трактор ( цялата се тресе ) и когато тръгна из града и искам да ускоря от 1-рва за 2-ра колата забива.Колкото повече мачкам газста толкова повече забива и изведнъж се изстрелва . Колата е на газ/бензин с газов индж. но това не мисля че е от значение тъй като проблема е само сутрин и само докато излезе от синия сектор .След това си прехвърля както трябва и все едно нищо не е било .Някакви идеи????


Проблема ти се реша лесно. Отиваш не свестен газаджия и ти прави реглаж на газовите инжектори.
С течение на времето се износват (около 30000км) и започват да пускат повече газ. ЕКУ-то на колата започва да се коригира като драстично намалява времето на впръскване на горивото. След преминаване на бензин е налице този проблем. Ако я покараш само на бензин една седмица ще се убедиш че проблем няма да има заради новата адаптация.
Успех !

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 3.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем със сутрешно палене

Мнение от Faraona1985 » 29 Окт 2015, 20:27

Здравейте и от мен колеги имам подобен проблем оъ няколко дни сутрин е студено може би около нулата и колата ми не пали добре като дадеш контак само цъка и след няколко опита почва да върти о пали през деня ли е е като пуканка. Моля за инфо е39 2.8i

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook