ITN филтри
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: ITN филтри
Друг ще сменени дюзи...и така
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: ITN филтри
Те иначе дебитомерите и дюзите са вечни...
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: ITN филтри
И каква е връзката между дебитомера,дюзите и въздушният филтър?Ако визирате недостатъчното обиране на фината прах,не е тя причината.Дебитомерите си умират доволно често без да са мръсни,а ако са мръсни се чистят много лесно и това не е причина за повредата им.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ITN филтри
При положение, че разликата в пари между читав, и китайски филтър е не повече от равностойността на 5-6 литра гориво, никога не бих пестил точно от него 

only rear wheel drive
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: ITN филтри
МИТАКА1654 написа:И каква е връзката между дебитомера,дюзите и въздушният филтър?Ако визирате недостатъчното обиране на фината прах,не е тя причината.Дебитомерите си умират доволно често без да са мръсни,а ако са мръсни се чистят много лесно и това не е причина за повредата им.
Филтъра не беше качествен и се беше деформирал и полу разпаднал в кутията,може и да е съвпадение ,но точно в този момент се прецака дебитомера.
6>4
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: ITN филтри
Dirty M5 driveR написа:Те иначе дебитомерите и дюзите са вечни...
Дебитомера не, ама дюзите...

Дали ще е бош филтри (Които се правят в град Сливница и се преетикират като германски) или ITN на кола, която се кара ежедневно, няма проблем.

Бакшишите в БГ карат по 300 000 км с ITN..


- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: ITN филтри
Haddess написа:Dirty M5 driveR написа:Те иначе дебитомерите и дюзите са вечни...
Дебитомера не, ама дюзите...http://bimmercult.blogspot.bg/2015/06/d ... build.html
Дали ще е бош филтри (Които се правят в град Сливница и се преетикират като германски) или ITN на кола, която се кара ежедневно, няма проблем.
Бакшишите в БГ карат по 300 000 км с ITN..
Нищо не се преетекира. На Бош си пише "Made in Bulgaria"!
Баш да карат по 300 000

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: ITN филтри
vvasilev1 написа:Haddess написа:Dirty M5 driveR написа:Те иначе дебитомерите и дюзите са вечни...
Дебитомера не, ама дюзите...http://bimmercult.blogspot.bg/2015/06/d ... build.html
Дали ще е бош филтри (Които се правят в град Сливница и се преетикират като германски) или ITN на кола, която се кара ежедневно, няма проблем.
Бакшишите в БГ карат по 300 000 км с ITN..
Нищо не се преетекира. На Бош си пише "Made in Bulgaria"!
Баш да карат по 300 000
Макар, че винаги можеш да свалиш 1 lvl надолу и да си купиш Starline



- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: ITN филтри
Какви са тия Старлайн,гледам че имат и масла?
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]