ITN филтри

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ITN филтри

Мнение от ShibinG » 25 Фев 2016, 14:06

аз от евтини филтри смених скъп дебитомер и от тогава само манн въздушен :)
6>4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: ITN филтри

Мнение от vvasilev1 » 25 Фев 2016, 14:10

Друг ще сменени дюзи...и така

Sent from my HTC One using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ITN филтри

Мнение от bum_bum » 25 Фев 2016, 14:13

Абе важното е, че всеки сменя зимни гуми на 3 години :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: ITN филтри

Мнение от Dirty M5 driveR » 26 Фев 2016, 5:43

Те иначе дебитомерите и дюзите са вечни...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: ITN филтри

Мнение от МИТАКА1654 » 26 Фев 2016, 9:02

И каква е връзката между дебитомера,дюзите и въздушният филтър?Ако визирате недостатъчното обиране на фината прах,не е тя причината.Дебитомерите си умират доволно често без да са мръсни,а ако са мръсни се чистят много лесно и това не е причина за повредата им.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ITN филтри

Мнение от michev » 26 Фев 2016, 9:10

При положение, че разликата в пари между читав, и китайски филтър е не повече от равностойността на 5-6 литра гориво, никога не бих пестил точно от него :D
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: ITN филтри

Мнение от МИТАКА1654 » 26 Фев 2016, 9:12

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ITN филтри

Мнение от ShibinG » 26 Фев 2016, 13:49

МИТАКА1654 написа:И каква е връзката между дебитомера,дюзите и въздушният филтър?Ако визирате недостатъчното обиране на фината прах,не е тя причината.Дебитомерите си умират доволно често без да са мръсни,а ако са мръсни се чистят много лесно и това не е причина за повредата им.


Филтъра не беше качествен и се беше деформирал и полу разпаднал в кутията,може и да е съвпадение ,но точно в този момент се прецака дебитомера.
6>4

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: ITN филтри

Мнение от Haddess » 26 Фев 2016, 16:31

Dirty M5 driveR написа:Те иначе дебитомерите и дюзите са вечни...

Дебитомера не, ама дюзите... :mhihi: http://bimmercult.blogspot.bg/2015/06/d ... build.html

Дали ще е бош филтри (Които се правят в град Сливница и се преетикират като германски) или ITN на кола, която се кара ежедневно, няма проблем. :lalala:
Бакшишите в БГ карат по 300 000 км с ITN.. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: ITN филтри

Мнение от vvasilev1 » 26 Фев 2016, 16:45

Haddess написа:
Dirty M5 driveR написа:Те иначе дебитомерите и дюзите са вечни...

Дебитомера не, ама дюзите... :mhihi: http://bimmercult.blogspot.bg/2015/06/d ... build.html

Дали ще е бош филтри (Които се правят в град Сливница и се преетикират като германски) или ITN на кола, която се кара ежедневно, няма проблем. :lalala:
Бакшишите в БГ карат по 300 000 км с ITN.. :mhihi:


Нищо не се преетекира. На Бош си пише "Made in Bulgaria"!
Баш да карат по 300 000 :clap:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: ITN филтри

Мнение от Haddess » 26 Фев 2016, 16:50

vvasilev1 написа:
Haddess написа:
Dirty M5 driveR написа:Те иначе дебитомерите и дюзите са вечни...

Дебитомера не, ама дюзите... :mhihi: http://bimmercult.blogspot.bg/2015/06/d ... build.html

Дали ще е бош филтри (Които се правят в град Сливница и се преетикират като германски) или ITN на кола, която се кара ежедневно, няма проблем. :lalala:
Бакшишите в БГ карат по 300 000 км с ITN.. :mhihi:


Нищо не се преетекира. На Бош си пише "Made in Bulgaria"!
Баш да карат по 300 000 :clap:

Макар, че винаги можеш да свалиш 1 lvl надолу и да си купиш Starline :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: ITN филтри

Мнение от МИТАКА1654 » 26 Фев 2016, 17:56

Какви са тия Старлайн,гледам че имат и масла?

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook