Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 01 Мар 2016, 9:51

Bexim написа:Колеги, днес харесах едно купе, N53B30 мотор с история и всичко, на 160К км, екстра е като цяло.. Но нещо ме притеснява - има го този метален звук на мотора - все едно е дизел. Уж N53 не трябва да го има, но явно понеже го няма в Щатите и за това няма много инфо в нета.
Мисля, че е и за масло. Маслото е на малко под 20К км (така ги карат там :banghead: ), не беше и загрял, ама направо се отчаях...
https://youtu.be/5GESPq1mlnY
Вашето мнение?


ПП Май ще търся дизел.

Трака си доволно тоя от клипа, съмняваме така да е от завода.
Виж тая http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ctenxg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 01 Мар 2016, 10:12

Колеги, за сега се отказах от това купе, не толкова заради тракането - явно наистина много от тези с ДВ го имат, но по-скоро останах доста подразнен от продавача. Леко арогантно поведение, което грам не ми се понрави. Имам си максима - `от прости хора коли не купувам`. Със здраве да си я продава.
Като цяло колата е много читава и наистина си има история и всичко. Цената й също е добра.
325i за 18600 в София, Младост е.
Естествено салонът е боядисван тук-там, ама с този цвят е така.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Quadcore » 01 Мар 2016, 11:53

Колеги мнение за тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ctemxa

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от julkata1 » 01 Мар 2016, 12:05

Този мотор не трябва да звучи така, правилно си решил да не я купуваш. Ще направя един клип на моя мотор, да чуеш как трябва да звучи на празен ход, с 5W30 Бмв масло и на реални 170к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 01 Мар 2016, 12:11

julkata1 написа:Този мотор не трябва да звучи така, правилно си решил да не я купуваш. Ще направя един клип на моя мотор, да чуеш как трябва да звучи на празен ход, с 5W30 Бмв масло и на реални 170к км.

Само не пропускайте един дребен детайл - качеството на микрофона и как ще звучи на живо ..мога да ви снимам с 3 различни устройтва и 3те ще се чуят различни неща,това е много важен фактор...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kvasilev76 » 01 Мар 2016, 12:22

Не разбирам много но тая от клипа звучи по зле от дизел.До сега съм карал само бензин и не съм чувал така да работи та дори и на жената Айгото което е 3 цилиндъра.Бензин на затворен къпак трябва почти да не се чува че работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 01 Мар 2016, 13:07

Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също. :dunno:
Аз съм пас де, продължавам напред :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 01 Мар 2016, 13:15

Bexim написа:Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също. :dunno:
Аз съм пас де, продължавам напред :lol:

Не твърдя нищо :yes: ,споменах го ,само защото знам как звучеше моя двигател на старата на видео и на живо - ама ниииищо общо :mhihi:
деа и теа дюзи - е как да си вземеш нов бензин то по-зле от дизел,там поне си трака резонно :mhihi: аз леко се разочаровам от "здравината" на модерните 6аци :(
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от M-coupe » 01 Мар 2016, 14:41

:OT: Те бензиновите двигатели станали колкото дизеловите скъпи за поддръжка :shock: Една турбина само дето дизела има в повече... :dunno:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 01 Мар 2016, 15:04

M-coupe написа::OT: Те бензиновите двигатели станали колкото дизеловите скъпи за поддръжка :shock: Една турбина само дето дизела има в повече... :dunno:

328/335/340/m3 се турбо бензини :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от julkata1 » 01 Мар 2016, 18:41

Gqbriel написа:
Bexim написа:Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също. :dunno:
Аз съм пас де, продължавам напред :lol:

Не твърдя нищо :yes: ,споменах го ,само защото знам как звучеше моя двигател на старата на видео и на живо - ама ниииищо общо :mhihi:
деа и теа дюзи - е как да си вземеш нов бензин то по-зле от дизел,там поне си трака резонно :mhihi: аз леко се разочаровам от "здравината" на модерните 6аци :(


Аз не мога да се оплача, сервизна история, масло на време, и всичко е ок. :oops: Лично според мен е точно до взимането, казваш си защо да ходя до Германия или другаде в Европа, ще си купя от България кола. Почва се гледане на най-тънката оферта с най-много екстри, това автоматично изключва колите на частни лица защото са скъпи обикновенно. Купуваш си компромис, без ясна история, от автокъща или някой тарикат който се прави на частно лице, ако може и на газ да е евтинко. Кеф малко време за яките джанти и м-пакет които са почти без пари и се почват се проблемите, трака, не върви, не пали и тн. :winky:
Само чакайте да остареят малко новите турбо бензини които заместват нашите 6ци, тогава ще стане интересно. :ok:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от frenchi03 » 01 Мар 2016, 18:45

Bexim написа:Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също. :dunno:
Аз съм пас де, продължавам напред :lol:



Аз съм със същия мотор,тази е за смяна на инжектори....много е добър мотора,но инжекторите са консуматив на 100х заедно със свещи и бубини. Комплект може да си намериш в Germany за 600-700еu.
Ново масло 5W40 а не 5W30 и ще работи като часовник.../по-шумен е от N52 нормално - пиезо инжектори/

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Quadcore » 03 Мар 2016, 7:19

Здравейте, някой да е ходил да гледа тази кола? Някакви мнения? http://www.cars.bg/c1509070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 04 Мар 2016, 11:47

julkata1 написа:
Gqbriel написа:
Bexim написа:Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също. :dunno:
Аз съм пас де, продължавам напред :lol:

Не твърдя нищо :yes: ,споменах го ,само защото знам как звучеше моя двигател на старата на видео и на живо - ама ниииищо общо :mhihi:
деа и теа дюзи - е как да си вземеш нов бензин то по-зле от дизел,там поне си трака резонно :mhihi: аз леко се разочаровам от "здравината" на модерните 6аци :(


Аз не мога да се оплача, сервизна история, масло на време, и всичко е ок. :oops: Лично според мен е точно до взимането, казваш си защо да ходя до Германия или другаде в Европа, ще си купя от България кола. Почва се гледане на най-тънката оферта с най-много екстри, това автоматично изключва колите на частни лица защото са скъпи обикновенно. Купуваш си компромис, без ясна история, от автокъща или някой тарикат който се прави на частно лице, ако може и на газ да е евтинко. Кеф малко време за яките джанти и м-пакет които са почти без пари и се почват се проблемите, трака, не върви, не пали и тн. :winky:
Само чакайте да остареят малко новите турбо бензини които заместват нашите 6ци, тогава ще стане интересно. :ok:


Ама няма какво да чакаме да ти кажа,2ма мои приятели си взеха 335 Н54 - и 2те коли са с пълна сервизна история,за едната знам,че е купувана от бГ нова - ами що пари набиха досега ,не е истина - но явно всичко е от начина ,по-който е контруирана на хх км всичко да се скапва - водни помпи,горивни помпи,дюзи,турбо и т.н да кажа,че са хора търсещи тънка оферта ще е обида към тях и то сериозна..НО явно прецизността идва с по-честа смяна или износване на основни агрегати..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Quadcore » 06 Мар 2016, 14:16

Явно никой не е гледал колата за която питах за това ще задам друг въпрос. Колата е със старт/стоп бутон, слагащ ключа натискаш бутона и пали, един приятел има е91 също със старт/стоп, но при него само като се доближи до колата с ключа и тя се отключва, после няма нужда да си вади ключа от джоба, само натиска бутона и колата пали. Въпроса ми е това допълнително ли се настройва или е към екстрите, или го има или го няма? Също така каква е цената да се извади един такъв ключ понеже колата май е само с един?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook