Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Колеги, днес харесах едно купе, N53B30 мотор с история и всичко, на 160К км, екстра е като цяло.. Но нещо ме притеснява - има го този метален звук на мотора - все едно е дизел. Уж N53 не трябва да го има, но явно понеже го няма в Щатите и за това няма много инфо в нета.
Мисля, че е и за масло. Маслото е на малко под 20К км (така ги карат там), не беше и загрял, ама направо се отчаях...
https://youtu.be/5GESPq1mlnY
Вашето мнение?
ПП Май ще търся дизел.
Трака си доволно тоя от клипа, съмняваме така да е от завода.
Виж тая http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ctenxg
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги, за сега се отказах от това купе, не толкова заради тракането - явно наистина много от тези с ДВ го имат, но по-скоро останах доста подразнен от продавача. Леко арогантно поведение, което грам не ми се понрави. Имам си максима - `от прости хора коли не купувам`. Със здраве да си я продава.
Като цяло колата е много читава и наистина си има история и всичко. Цената й също е добра.
325i за 18600 в София, Младост е.
Естествено салонът е боядисван тук-там, ама с този цвят е така.
Като цяло колата е много читава и наистина си има история и всичко. Цената й също е добра.
325i за 18600 в София, Младост е.
Естествено салонът е боядисван тук-там, ама с този цвят е така.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Този мотор не трябва да звучи така, правилно си решил да не я купуваш. Ще направя един клип на моя мотор, да чуеш как трябва да звучи на празен ход, с 5W30 Бмв масло и на реални 170к км.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
julkata1 написа:Този мотор не трябва да звучи така, правилно си решил да не я купуваш. Ще направя един клип на моя мотор, да чуеш как трябва да звучи на празен ход, с 5W30 Бмв масло и на реални 170к км.
Само не пропускайте един дребен детайл - качеството на микрофона и как ще звучи на живо ..мога да ви снимам с 3 различни устройтва и 3те ще се чуят различни неща,това е много важен фактор...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не разбирам много но тая от клипа звучи по зле от дизел.До сега съм карал само бензин и не съм чувал така да работи та дори и на жената Айгото което е 3 цилиндъра.Бензин на затворен къпак трябва почти да не се чува че работи.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също.
Аз съм пас де, продължавам напред

Аз съм пас де, продължавам напред

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също.![]()
Аз съм пас де, продължавам напред
Не твърдя нищо


деа и теа дюзи - е как да си вземеш нов бензин то по-зле от дизел,там поне си трака резонно


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х



..Bayerische Motoren Werke..


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
M-coupe написа::OT: Те бензиновите двигатели станали колкото дизеловите скъпи за поддръжкаЕдна турбина само дето дизела има в повече...
328/335/340/m3 се турбо бензини

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Bexim написа:Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също.![]()
Аз съм пас де, продължавам напред
Не твърдя нищо,споменах го ,само защото знам как звучеше моя двигател на старата на видео и на живо - ама ниииищо общо
![]()
деа и теа дюзи - е как да си вземеш нов бензин то по-зле от дизел,там поне си трака резонноаз леко се разочаровам от "здравината" на модерните 6аци
Аз не мога да се оплача, сервизна история, масло на време, и всичко е ок.


Само чакайте да остареят малко новите турбо бензини които заместват нашите 6ци, тогава ще стане интересно.

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също.![]()
Аз съм пас де, продължавам напред
Аз съм със същия мотор,тази е за смяна на инжектори....много е добър мотора,но инжекторите са консуматив на 100х заедно със свещи и бубини. Комплект може да си намериш в Germany за 600-700еu.
Ново масло 5W40 а не 5W30 и ще работи като часовник.../по-шумен е от N52 нормално - пиезо инжектори/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, някой да е ходил да гледа тази кола? Някакви мнения? http://www.cars.bg/c1509070
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
julkata1 написа:Gqbriel написа:Bexim написа:Габриел, вярвай ми - на 90% това е звука.. Наистина е много зле.. От това, което прочетох - най-вероятно е за дюзи - едни бързи 2,5-3К лв. Но пък цената е добра, останалото състояние на колата - също.![]()
Аз съм пас де, продължавам напред
Не твърдя нищо,споменах го ,само защото знам как звучеше моя двигател на старата на видео и на живо - ама ниииищо общо
![]()
деа и теа дюзи - е как да си вземеш нов бензин то по-зле от дизел,там поне си трака резонноаз леко се разочаровам от "здравината" на модерните 6аци
Аз не мога да се оплача, сервизна история, масло на време, и всичко е ок.Лично според мен е точно до взимането, казваш си защо да ходя до Германия или другаде в Европа, ще си купя от България кола. Почва се гледане на най-тънката оферта с най-много екстри, това автоматично изключва колите на частни лица защото са скъпи обикновенно. Купуваш си компромис, без ясна история, от автокъща или някой тарикат който се прави на частно лице, ако може и на газ да е евтинко. Кеф малко време за яките джанти и м-пакет които са почти без пари и се почват се проблемите, трака, не върви, не пали и тн.
![]()
Само чакайте да остареят малко новите турбо бензини които заместват нашите 6ци, тогава ще стане интересно.
Ама няма какво да чакаме да ти кажа,2ма мои приятели си взеха 335 Н54 - и 2те коли са с пълна сервизна история,за едната знам,че е купувана от бГ нова - ами що пари набиха досега ,не е истина - но явно всичко е от начина ,по-който е контруирана на хх км всичко да се скапва - водни помпи,горивни помпи,дюзи,турбо и т.н да кажа,че са хора търсещи тънка оферта ще е обида към тях и то сериозна..НО явно прецизността идва с по-честа смяна или износване на основни агрегати..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Явно никой не е гледал колата за която питах за това ще задам друг въпрос. Колата е със старт/стоп бутон, слагащ ключа натискаш бутона и пали, един приятел има е91 също със старт/стоп, но при него само като се доближи до колата с ключа и тя се отключва, после няма нужда да си вади ключа от джоба, само натиска бутона и колата пали. Въпроса ми е това допълнително ли се настройва или е към екстрите, или го има или го няма? Също така каква е цената да се извади един такъв ключ понеже колата май е само с един?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани