Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 10 Май 2016, 15:20

vld написа:
Гецата написа:
Taruno написа:
vld написа:Стига с това вадене на мотора де, сменява се веригата при свалена скоростна кутия, не е нужно да се вади мотора, но трябва да имаш нужните инструменти за процедурата.
То това да не е туарег в10 че за всяка манипулация да се вади мотора.
Сега като я е харесал човека да я взима, аз също не разбирам защо някой би купил кола без хубаво оборудване, като разликата при колите втора ръка не е особенно голяма в цената.


Колега ти сменял ли си верига на N47, защото аз съм присъствал на три и е невъзможно през скоростите да се сменят двете верити, банани, обтегачи и зъбчатките, тя горната верига ти е на практика в таблото, а с този двигател половинчати работи не бива :)

По голям проблем е долната верига защото е под веригата на маслената помпа
а за нея трябва да се свали картера а за него преден мост и т.н. и т.н.
само за протокола Н47 мотор се вади доста лесно :D

Вероятно е по лесно на изваден мотор, но тези пичове го правят без да го свалят:

https://www.youtube.com/watch?v=8Msca5rCJog

както и тези:

https://www.youtube.com/watch?v=0oibYw7E-2g


То в крайна сметка дали ще падне скоростната кутия (която пак не е 1дин час работа, имаш торк кардан и др. или да извадиш N47цата все си във филма. Не е лесно и не е и евтино

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 10 Май 2016, 15:33

Така е не е лесно, но все пак не източваш всички флуиди...., въпрос на гледна точка, но за мен това е по безболезнения начин, а при сваляне на мотора така или иначе пак ще му откачиш кутията.
Факт е че е доста работата и не струва 200лв., ама не е и 2000, щото частите са под 1000 зависи кой какви отстъпки ползава и какво ще реши да смени, може да се мине и цена на половина.
А такава кола със сменена верига от автокъща аз небих доближил , не за друго ама там нови части не се ползват и зора е колата да напусне огражденията на автокъщата....
Ебаси излагацията са тия двата мотора, чак не е за вярване и N47 и N57 тотална трагедия :ranting:
Да си купиш премиум марка кола и да и сменяваш ангренажа на 100к км. като на някоя кола с каишка, че да не те е страх....
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 10 Май 2016, 16:14

И в Мкар по време на акцията за веригите на N47 ми обясниха, че ще правят каквото правят без да свалят мотора.

Ебаси излагацията са тия двата мотора, чак не е за вярване и N47 и N57 тотална трагедия :ranting:

И двата смятам, че са прекрасни за предназначението си мотори. От всички системи и агрегати по колите ми - от моторите не мога да се оплача!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 23.10.2008
Местоположение: Казанлък/София
Пол: Мъж
Кара: Ford Galaxy
Мечтае да кара: ///M

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от djvisage » 10 Май 2016, 17:20

kvasilev76 написа:
djvisage написа:
Leon написа:Като изключим нормалните разлики в цвета на боядисаните детайли, колата е хубава.

Кои детайли са боядисани, че аз не мога да забележа.

Колегата има в педвид предполагам разликата в цвета на двете врати.Но това са съвсем нормални неща за кола втора употреба.Мнооого от колегите във форума които са с каско в последния месец на застраховката тичаме да си оправяме всички драскотинки и почуквания.Просто с този цвят е много трудно и скъпо да стане всичко 6.Колата изглежда доста добре но и цената и го подсказва че трябва да е така.Иди,виж на живо,покарай,виж я в сервиз и тогава вземи решение.От снимки кола трудно се оценява та дори и от хората с опит в този форум(не визирам себе си).Успех

А каква е разликата между 231 коня и 245? Понеже 245 май не го слагат в други модели.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 10 Май 2016, 17:55

245 го има в супер много модели - X5 , X6, F10/11, F01/F02 и други

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57

Съвсем различни двигатели са - нямат нищо общо.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.05.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Karl » 10 Май 2016, 18:36

Колегиии, благодаря за разясненията. В крайна сметка се отказах от тази кола. Няма значение вади ли се мотора или не ;). Колата си е доста лъскава, но някак не ме грабна още при първия поглед. Това, което ме отказа е, че първо няма нищо общо с обявените километри. На пръв поглед са над 250. Изядени дръжки, тапицерия на шоф. седалка, уплътнение на вратата и т.н. Иначе мотора работи много добре. Това, което ми направи лошо впечатление е лекото потрепване на скоростния лост и някакви леки вибрации. При палене и гасене не тропа, но вибрациите ме притесниха. Иначе - определено това е колата (модела), който ще карам. Твърдо ще заменя VW-то :yes: Усещането да караш тази кола е чудесно въпреки, че не ме впечатлиха особено 143-те кончета (или колкото са останали). И така - търсенето на читава тройка продължава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 10 Май 2016, 20:29

Колега, поне гледай да е 320.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.05.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Karl » 10 Май 2016, 21:13

Благодаря за съвета! Остава да си отговоря на въпроса 163 или 177 к.с. Имам да търся доста къде да чета. До 330 може и да не стигна за сега. По-късно - може би ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 23.10.2008
Местоположение: Казанлък/София
Пол: Мъж
Кара: Ford Galaxy
Мечтае да кара: ///M

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от djvisage » 11 Май 2016, 7:06

Taruno написа:245 го има в супер много модели - X5 , X6, F10/11, F01/F02 и други

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57

Съвсем различни двигатели са - нямат нищо общо.

А вярно ли е, че N57 е доста проблемен мотор и кои са слабите му места?
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 11 Май 2016, 7:30

Karl написа:Благодаря за съвета! Остава да си отговоря на въпроса 163 или 177 к.с. Имам да търся доста къде да чета. До 330 може и да не стигна за сега. По-късно - може би ;)

Аз бих препоръчал кола с М57, няма такъв кеф като кефа от 6 цилиндров дизел, дали 325д или 330д все тая, ако колата е с ръчна кутия е изключително икономична.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 11 Май 2016, 7:32

djvisage написа:
Taruno написа:245 го има в супер много модели - X5 , X6, F10/11, F01/F02 и други

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57

Съвсем различни двигатели са - нямат нищо общо.

А вярно ли е, че N57 е доста проблемен мотор и кои са слабите му места?

Доста проблемен е силно казано, по скоро проблема е в това че ангренажа му е по слаб и тябва да се смени при покупка, другия голям недостатък е че дюзите са по различни и за момента не се рециклират.
Иначе е като всеки друг дизел комън рел със сходна поддръжка, естествено удоволствието да го караш е чудовищно :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Май 2016, 9:39

Karl написа:Благодаря за съвета! Остава да си отговоря на въпроса 163 или 177 к.с. Имам да търся доста къде да чета. До 330 може и да не стигна за сега. По-късно - може би ;)


Според мен търси М47 (163кс) и ако ти малее, му направи един ремап - спокойно става безопасно до 190 коня.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 11 Май 2016, 14:31

Тези дни обикалям пазарите, защото търся кола за приятел ( Е90 Е91 )
Това дали да е М или N мотор няма особено значение. Всеки да избере възможно най-запазената и тази с история, това е по-важното в случая. Ако в крайна сметка късмета му е N мотор си представя, че си е купил дизелово ауди и трябва да му смени комплект ангренаж.
От това, което видях тези дни на живо направо ми е настръхнала косата.............
Всичко след М версията разтяга вериги дори 184 коня, въпреки, че го водят ревизиран :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Май 2016, 22:05

Май истината е в B моторити, но още е много рано, за да им излязат болежките


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 3.09.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от fallenfbsd » 11 Май 2016, 22:41

E90 316d vs F30 316d ?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dt3rfi
http://www.cars.bg/c1644479

E90ката ми се струва по-добър избор от двете. Те се задържат доста и им свалят цените защото са слаби като двигатели, но Е90ката ми се струва добре като за мен оборудвана.

Идеи като разлики м/у двете. Прочетох, че F30ката е по-скъпа за поддръжка (някъде тук във форума). Цените височки ли ви се струват (на Е90ката), ако да на колко да го чакам (аз горе долу я оценявам на 50-60% от цената на нова в това състояние).

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook