Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Гецата написа:Taruno написа:vld написа:Стига с това вадене на мотора де, сменява се веригата при свалена скоростна кутия, не е нужно да се вади мотора, но трябва да имаш нужните инструменти за процедурата.
То това да не е туарег в10 че за всяка манипулация да се вади мотора.
Сега като я е харесал човека да я взима, аз също не разбирам защо някой би купил кола без хубаво оборудване, като разликата при колите втора ръка не е особенно голяма в цената.
Колега ти сменял ли си верига на N47, защото аз съм присъствал на три и е невъзможно през скоростите да се сменят двете верити, банани, обтегачи и зъбчатките, тя горната верига ти е на практика в таблото, а с този двигател половинчати работи не бива
По голям проблем е долната верига защото е под веригата на маслената помпа
а за нея трябва да се свали картера а за него преден мост и т.н. и т.н.
само за протокола Н47 мотор се вади доста лесно
Вероятно е по лесно на изваден мотор, но тези пичове го правят без да го свалят:
https://www.youtube.com/watch?v=8Msca5rCJog
както и тези:
https://www.youtube.com/watch?v=0oibYw7E-2g
То в крайна сметка дали ще падне скоростната кутия (която пак не е 1дин час работа, имаш торк кардан и др. или да извадиш N47цата все си във филма. Не е лесно и не е и евтино
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Така е не е лесно, но все пак не източваш всички флуиди...., въпрос на гледна точка, но за мен това е по безболезнения начин, а при сваляне на мотора така или иначе пак ще му откачиш кутията.
Факт е че е доста работата и не струва 200лв., ама не е и 2000, щото частите са под 1000 зависи кой какви отстъпки ползава и какво ще реши да смени, може да се мине и цена на половина.
А такава кола със сменена верига от автокъща аз небих доближил , не за друго ама там нови части не се ползват и зора е колата да напусне огражденията на автокъщата....
Ебаси излагацията са тия двата мотора, чак не е за вярване и N47 и N57 тотална трагедия
Да си купиш премиум марка кола и да и сменяваш ангренажа на 100к км. като на някоя кола с каишка, че да не те е страх....
Факт е че е доста работата и не струва 200лв., ама не е и 2000, щото частите са под 1000 зависи кой какви отстъпки ползава и какво ще реши да смени, може да се мине и цена на половина.
А такава кола със сменена верига от автокъща аз небих доближил , не за друго ама там нови части не се ползват и зора е колата да напусне огражденията на автокъщата....
Ебаси излагацията са тия двата мотора, чак не е за вярване и N47 и N57 тотална трагедия

Да си купиш премиум марка кола и да и сменяваш ангренажа на 100к км. като на някоя кола с каишка, че да не те е страх....

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И в Мкар по време на акцията за веригите на N47 ми обясниха, че ще правят каквото правят без да свалят мотора.
И двата смятам, че са прекрасни за предназначението си мотори. От всички системи и агрегати по колите ми - от моторите не мога да се оплача!
Ебаси излагацията са тия двата мотора, чак не е за вярване и N47 и N57 тотална трагедия
И двата смятам, че са прекрасни за предназначението си мотори. От всички системи и агрегати по колите ми - от моторите не мога да се оплача!
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kvasilev76 написа:djvisage написа:Leon написа:Като изключим нормалните разлики в цвета на боядисаните детайли, колата е хубава.
Кои детайли са боядисани, че аз не мога да забележа.
Колегата има в педвид предполагам разликата в цвета на двете врати.Но това са съвсем нормални неща за кола втора употреба.Мнооого от колегите във форума които са с каско в последния месец на застраховката тичаме да си оправяме всички драскотинки и почуквания.Просто с този цвят е много трудно и скъпо да стане всичко 6.Колата изглежда доста добре но и цената и го подсказва че трябва да е така.Иди,виж на живо,покарай,виж я в сервиз и тогава вземи решение.От снимки кола трудно се оценява та дори и от хората с опит в този форум(не визирам себе си).Успех
А каква е разликата между 231 коня и 245? Понеже 245 май не го слагат в други модели.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
245 го има в супер много модели - X5 , X6, F10/11, F01/F02 и други
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57
Съвсем различни двигатели са - нямат нищо общо.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57
Съвсем различни двигатели са - нямат нищо общо.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колегиии, благодаря за разясненията. В крайна сметка се отказах от тази кола. Няма значение вади ли се мотора или не
. Колата си е доста лъскава, но някак не ме грабна още при първия поглед. Това, което ме отказа е, че първо няма нищо общо с обявените километри. На пръв поглед са над 250. Изядени дръжки, тапицерия на шоф. седалка, уплътнение на вратата и т.н. Иначе мотора работи много добре. Това, което ми направи лошо впечатление е лекото потрепване на скоростния лост и някакви леки вибрации. При палене и гасене не тропа, но вибрациите ме притесниха. Иначе - определено това е колата (модела), който ще карам. Твърдо ще заменя VW-то
Усещането да караш тази кола е чудесно въпреки, че не ме впечатлиха особено 143-те кончета (или колкото са останали). И така - търсенето на читава тройка продължава.


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега, поне гледай да е 320.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря за съвета! Остава да си отговоря на въпроса 163 или 177 к.с. Имам да търся доста къде да чета. До 330 може и да не стигна за сега. По-късно - може би 

- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:245 го има в супер много модели - X5 , X6, F10/11, F01/F02 и други
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57
Съвсем различни двигатели са - нямат нищо общо.
А вярно ли е, че N57 е доста проблемен мотор и кои са слабите му места?
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Karl написа:Благодаря за съвета! Остава да си отговоря на въпроса 163 или 177 к.с. Имам да търся доста къде да чета. До 330 може и да не стигна за сега. По-късно - може би
Аз бих препоръчал кола с М57, няма такъв кеф като кефа от 6 цилиндров дизел, дали 325д или 330д все тая, ако колата е с ръчна кутия е изключително икономична.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
djvisage написа:Taruno написа:245 го има в супер много модели - X5 , X6, F10/11, F01/F02 и други
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57
Съвсем различни двигатели са - нямат нищо общо.
А вярно ли е, че N57 е доста проблемен мотор и кои са слабите му места?
Доста проблемен е силно казано, по скоро проблема е в това че ангренажа му е по слаб и тябва да се смени при покупка, другия голям недостатък е че дюзите са по различни и за момента не се рециклират.
Иначе е като всеки друг дизел комън рел със сходна поддръжка, естествено удоволствието да го караш е чудовищно


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Karl написа:Благодаря за съвета! Остава да си отговоря на въпроса 163 или 177 к.с. Имам да търся доста къде да чета. До 330 може и да не стигна за сега. По-късно - може би
Според мен търси М47 (163кс) и ако ти малее, му направи един ремап - спокойно става безопасно до 190 коня.
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тези дни обикалям пазарите, защото търся кола за приятел ( Е90 Е91 )
Това дали да е М или N мотор няма особено значение. Всеки да избере възможно най-запазената и тази с история, това е по-важното в случая. Ако в крайна сметка късмета му е N мотор си представя, че си е купил дизелово ауди и трябва да му смени комплект ангренаж.
От това, което видях тези дни на живо направо ми е настръхнала косата.............
Всичко след М версията разтяга вериги дори 184 коня, въпреки, че го водят ревизиран
Това дали да е М или N мотор няма особено значение. Всеки да избере възможно най-запазената и тази с история, това е по-важното в случая. Ако в крайна сметка късмета му е N мотор си представя, че си е купил дизелово ауди и трябва да му смени комплект ангренаж.
От това, което видях тези дни на живо направо ми е настръхнала косата.............
Всичко след М версията разтяга вериги дори 184 коня, въпреки, че го водят ревизиран

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Май истината е в B моторити, но още е много рано, за да им излязат болежките
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- fallenfbsd
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
E90 316d vs F30 316d ?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dt3rfi
http://www.cars.bg/c1644479
E90ката ми се струва по-добър избор от двете. Те се задържат доста и им свалят цените защото са слаби като двигатели, но Е90ката ми се струва добре като за мен оборудвана.
Идеи като разлики м/у двете. Прочетох, че F30ката е по-скъпа за поддръжка (някъде тук във форума). Цените височки ли ви се струват (на Е90ката), ако да на колко да го чакам (аз горе долу я оценявам на 50-60% от цената на нова в това състояние).
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dt3rfi
http://www.cars.bg/c1644479
E90ката ми се струва по-добър избор от двете. Те се задържат доста и им свалят цените защото са слаби като двигатели, но Е90ката ми се струва добре като за мен оборудвана.
Идеи като разлики м/у двете. Прочетох, че F30ката е по-скъпа за поддръжка (някъде тук във форума). Цените височки ли ви се струват (на Е90ката), ако да на колко да го чакам (аз горе долу я оценявам на 50-60% от цената на нова в това състояние).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани