Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 13 Май 2016, 13:23

fallenfbsd написа:..или през застраховател?

Второто, но ти трябва вътрешен човек и да знаеш къде е била застрахована от нова.
Старата си я проверих така, но тя от нова беше при Армеец и знаех всичко за нея.
Определено го бори за цената.. :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 13 Май 2016, 16:49

:OT:
@Bexim:
Бутонът до скоростния лост не е гаранция за адаптивно окачване. Ако няма адаптивно окачване липсват спорт+ и комфорт+ режимите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 15 Май 2016, 19:37

stocky написа::OT:
@Bexim:
Бутонът до скоростния лост не е гаранция за адаптивно окачване. Ако няма адаптивно окачване липсват спорт+ и комфорт+ режимите.

Възможно е, още са нови, учим ги :mhihi:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 28.09.2015
Пол: Мъж
Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b_u_b_o » 15 Май 2016, 23:30

Вчера гледах една 330ка, която имаше омасляване на ограденото място. Не го познавам още двигателя и под тея пластмаси не мога да се ориентирам кое е там. Някакви идеи? Ще я караме тия дни на диагностика де, ама все пак да имам някаква идея.. Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 16 Май 2016, 8:16

Това е вакум помпата, не е страшен този теч, сменява се един О-пръстен който струва 5-7лв. оригинален и теча спира.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 16 Май 2016, 8:58

vld написа:Това е вакум помпата, не е страшен този теч, сменява се един О-пръстен който струва 5-7лв. оригинален и теча спира.



Вчера един съфорумец си прави точно този теч на помпата. После нещо не я е зацепил като трябва и като запалил се чуло " дага дага дага " и капака на помпата е фръкнал.

Да развеселя малко темата и да дам инфо за тези, които решат да гледат следните два автомобила :
1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dv45bp
Тази я карах, върви много хубаво, автомата включва добре. Има тропания в предницата, модула за завиването не работи ( били го свалили за да го направят ), акумулатора е пълен мъртвец. Волана е гладък като мушама, бутона е протрит, ауспуха е леко почернял но мирише на ДПФ. С окачване спорт 226 е но ми се струва, че е много по-ниска от нормалното. Климатика не бачка ( не знам защо ) Бях си забравил кабела и не успях да й видя грешки. Пребоядисана е абсолютно цялата без тавана, който в момента има две леки хлътнатини. Има и още работи ама има ли смисъл да пиша.... По километраж е на 159к като се обзаложих, че е на 359 с оглед състоянието. Оказа се, че съм познал но към 2013г. :D
Изображение
На тази са й сменяни всички дюзи като е била на 29к
Има богата история от ремонти, особено много проблеми е имала със светлините.
В момента сигурно е на 450к :)


2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dv466f
Тази не ни е останало време да ходим да я гледаме ( ако случайно има колега живеещ близо до нея ще съм му благодарен ако я погледне за да ни спести излишно разкарване )
И нея я проверих за история
Изображение
Има по-добра история и мислим да я видим. Ще се радвам и вие да я коментирате от това, което се вижда на снимките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 29.08.2010
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320dA M47
Детайли за колата: УНИКАТ!!1

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bmw_machine » 16 Май 2016, 9:11

Напълно нормално в този ценови диапазон. Ако имаш късмет тези неща ги разбираш преди покупката :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 16 Май 2016, 9:18

bmw_machine написа:Напълно нормално в този ценови диапазон. Ако имаш късмет тези неща ги разбираш преди покупката :yes:


Задължително преди покупката проверявам всичко. Моя кошник даже го бях проверил дали не е обявен за издирване.

И цената не е от определящите фактори. Има много скъпи Е90ки, които са със сходна история. Всичко зависи от наглостта на продавача и това колко е запазен визуално автомобила. Аз я купих преди 2г. за 11 800лв. и беше с пълна история водена до края. 6 месеца преди да я взема е била обслужена последно на 235к. Аз я взех на 145к :D, но реалните й бяха 245 ( толкова пишеше на фактурата от БМВ Италия )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 16 Май 2016, 14:17

vld написа:Това е вакум помпата, не е страшен този теч, сменява се един О-пръстен който струва 5-7лв. оригинален и теча спира.

Това, само по себе си е така, но пък самият теч може да е предизвикан от прецакан маслен сепаратор, така че не е зле да се смени и той.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.05.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Karl » 16 Май 2016, 14:29

"И нея я проверих за история"

Колега, дай някоя връзка за проверка по рама, че при последното ми ходене във Варна ударих на камък. Единствения начин да проверя кола, която е в Дупница бил да отида до там и със собственика - в София. Отрязаха ме като кисела краставица. Та огледа ми излезе екскурзия...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 16 Май 2016, 19:44

Karl написа:"И нея я проверих за история"

Колега, дай някоя връзка за проверка по рама, че при последното ми ходене във Варна ударих на камък. Единствения начин да проверя кола, която е в Дупница бил да отида до там и със собственика - в София. Отрязаха ме като кисела краставица. Та огледа ми излезе екскурзия...


Проверка можеш да направиш само при дилър на БМВ!
Ако нямаш роднина или познат там, за да ти кажат записите по номера на рамата трябва да представиш контролен талон на твое име и ключ на автомобила!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 16 Май 2016, 20:51

Tsapo написа:
bmw_machine написа:Напълно нормално в този ценови диапазон. Ако имаш късмет тези неща ги разбираш преди покупката :yes:


Задължително преди покупката проверявам всичко. Моя кошник даже го бях проверил дали не е обявен за издирване.

И цената не е от определящите фактори. Има много скъпи Е90ки, които са със сходна история. Всичко зависи от наглостта на продавача и това колко е запазен визуално автомобила. Аз я купих преди 2г. за 11 800лв. и беше с пълна история водена до края. 6 месеца преди да я взема е била обслужена последно на 235к. Аз я взех на 145к :D, но реалните й бяха 245 ( толкова пишеше на фактурата от БМВ Италия )


комбитата са любими за служебни коли :D колега не ми казвай, че ще смениш 320д за 330д същата година? или е за приятел. евала за проучването :ok:
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 16 Май 2016, 21:18

bai_ILIA написа:
Tsapo написа:
bmw_machine написа:Напълно нормално в този ценови диапазон. Ако имаш късмет тези неща ги разбираш преди покупката :yes:


Задължително преди покупката проверявам всичко. Моя кошник даже го бях проверил дали не е обявен за издирване.

И цената не е от определящите фактори. Има много скъпи Е90ки, които са със сходна история. Всичко зависи от наглостта на продавача и това колко е запазен визуално автомобила. Аз я купих преди 2г. за 11 800лв. и беше с пълна история водена до края. 6 месеца преди да я взема е била обслужена последно на 235к. Аз я взех на 145к :D, но реалните й бяха 245 ( толкова пишеше на фактурата от БМВ Италия )


комбитата са любими за служебни коли :D колега не ми казвай, че ще смениш 320д за 330д същата година? или е за приятел. евала за проучването :ok:


Той писа, че е за приятел :) Иначе колега добро попадение - 11 800 преди 2 години, когато тук вървяха към 14-15 и то на прилични километри, явно си имал късмет

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.05.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Karl » 17 Май 2016, 8:09

vvasilev1 написа:
Karl написа:"И нея я проверих за история"

Колега, дай някоя връзка за проверка по рама, че при последното ми ходене във Варна ударих на камък. Единствения начин да проверя кола, която е в Дупница бил да отида до там и със собственика - в София. Отрязаха ме като кисела краставица. Та огледа ми излезе екскурзия...


Проверка можеш да направиш само при дилър на БМВ!
Ако нямаш роднина или познат там, за да ти кажат записите по номера на рамата трябва да представиш контролен талон на твое име и ключ на автомобила!

Това разбрах от горчив опит. Направих си екскурзия от Варна до Дупница за този дето духа. Ако търсех Audi, VW, Skoda - проблем няма. Има как да ги проверя без да въртя 1000 км. А и аз исках да разбера само последно на колко км е записвана. Така или иначе бях уговорил собственика, бях запазил час за диагностика в Ауто Бавария... (190 лв ми обявиха :shock: ) Та така...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 16.09.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от wmalevski » 17 Май 2016, 10:08

Писал съм и друг път.. Има сайт - https://vin.su/, плащаш 20 долара май беше и ти дават пълната сервизна история, както от ауторизиран дилър на БМВ. Бях проверявал една А8-ца за приятел, излезе история 18 страници :D Така проверих и моето бившо Е90 320д, когато го купувах преди 3 години.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook