Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
fallenfbsd написа:..или през застраховател?
Второто, но ти трябва вътрешен човек и да знаеш къде е била застрахована от нова.
Старата си я проверих така, но тя от нова беше при Армеец и знаех всичко за нея.
Определено го бори за цената..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

@Bexim:
Бутонът до скоростния лост не е гаранция за адаптивно окачване. Ако няма адаптивно окачване липсват спорт+ и комфорт+ режимите.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа::OT:
@Bexim:
Бутонът до скоростния лост не е гаранция за адаптивно окачване. Ако няма адаптивно окачване липсват спорт+ и комфорт+ режимите.
Възможно е, още са нови, учим ги

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Вчера гледах една 330ка, която имаше омасляване на ограденото място. Не го познавам още двигателя и под тея пластмаси не мога да се ориентирам кое е там. Някакви идеи? Ще я караме тия дни на диагностика де, ама все пак да имам някаква идея.. 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това е вакум помпата, не е страшен този теч, сменява се един О-пръстен който струва 5-7лв. оригинален и теча спира.

- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Това е вакум помпата, не е страшен този теч, сменява се един О-пръстен който струва 5-7лв. оригинален и теча спира.
Вчера един съфорумец си прави точно този теч на помпата. После нещо не я е зацепил като трябва и като запалил се чуло " дага дага дага " и капака на помпата е фръкнал.
Да развеселя малко темата и да дам инфо за тези, които решат да гледат следните два автомобила :
1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dv45bp
Тази я карах, върви много хубаво, автомата включва добре. Има тропания в предницата, модула за завиването не работи ( били го свалили за да го направят ), акумулатора е пълен мъртвец. Волана е гладък като мушама, бутона е протрит, ауспуха е леко почернял но мирише на ДПФ. С окачване спорт 226 е но ми се струва, че е много по-ниска от нормалното. Климатика не бачка ( не знам защо ) Бях си забравил кабела и не успях да й видя грешки. Пребоядисана е абсолютно цялата без тавана, който в момента има две леки хлътнатини. Има и още работи ама има ли смисъл да пиша.... По километраж е на 159к като се обзаложих, че е на 359 с оглед състоянието. Оказа се, че съм познал но към 2013г.


На тази са й сменяни всички дюзи като е била на 29к
Има богата история от ремонти, особено много проблеми е имала със светлините.
В момента сигурно е на 450к

2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dv466f
Тази не ни е останало време да ходим да я гледаме ( ако случайно има колега живеещ близо до нея ще съм му благодарен ако я погледне за да ни спести излишно разкарване )
И нея я проверих за история

Има по-добра история и мислим да я видим. Ще се радвам и вие да я коментирате от това, което се вижда на снимките.
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Напълно нормално в този ценови диапазон. Ако имаш късмет тези неща ги разбираш преди покупката 

- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bmw_machine написа:Напълно нормално в този ценови диапазон. Ако имаш късмет тези неща ги разбираш преди покупката
Задължително преди покупката проверявам всичко. Моя кошник даже го бях проверил дали не е обявен за издирване.
И цената не е от определящите фактори. Има много скъпи Е90ки, които са със сходна история. Всичко зависи от наглостта на продавача и това колко е запазен визуално автомобила. Аз я купих преди 2г. за 11 800лв. и беше с пълна история водена до края. 6 месеца преди да я взема е била обслужена последно на 235к. Аз я взех на 145к

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Това е вакум помпата, не е страшен този теч, сменява се един О-пръстен който струва 5-7лв. оригинален и теча спира.
Това, само по себе си е така, но пък самият теч може да е предизвикан от прецакан маслен сепаратор, така че не е зле да се смени и той.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
"И нея я проверих за история"
Колега, дай някоя връзка за проверка по рама, че при последното ми ходене във Варна ударих на камък. Единствения начин да проверя кола, която е в Дупница бил да отида до там и със собственика - в София. Отрязаха ме като кисела краставица. Та огледа ми излезе екскурзия...
Колега, дай някоя връзка за проверка по рама, че при последното ми ходене във Варна ударих на камък. Единствения начин да проверя кола, която е в Дупница бил да отида до там и със собственика - в София. Отрязаха ме като кисела краставица. Та огледа ми излезе екскурзия...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Karl написа:"И нея я проверих за история"
Колега, дай някоя връзка за проверка по рама, че при последното ми ходене във Варна ударих на камък. Единствения начин да проверя кола, която е в Дупница бил да отида до там и със собственика - в София. Отрязаха ме като кисела краставица. Та огледа ми излезе екскурзия...
Проверка можеш да направиш само при дилър на БМВ!
Ако нямаш роднина или познат там, за да ти кажат записите по номера на рамата трябва да представиш контролен талон на твое име и ключ на автомобила!
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Tsapo написа:bmw_machine написа:Напълно нормално в този ценови диапазон. Ако имаш късмет тези неща ги разбираш преди покупката
Задължително преди покупката проверявам всичко. Моя кошник даже го бях проверил дали не е обявен за издирване.
И цената не е от определящите фактори. Има много скъпи Е90ки, които са със сходна история. Всичко зависи от наглостта на продавача и това колко е запазен визуално автомобила. Аз я купих преди 2г. за 11 800лв. и беше с пълна история водена до края. 6 месеца преди да я взема е била обслужена последно на 235к. Аз я взех на 145к, но реалните й бяха 245 ( толкова пишеше на фактурата от БМВ Италия )
комбитата са любими за служебни коли


"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:Tsapo написа:bmw_machine написа:Напълно нормално в този ценови диапазон. Ако имаш късмет тези неща ги разбираш преди покупката
Задължително преди покупката проверявам всичко. Моя кошник даже го бях проверил дали не е обявен за издирване.
И цената не е от определящите фактори. Има много скъпи Е90ки, които са със сходна история. Всичко зависи от наглостта на продавача и това колко е запазен визуално автомобила. Аз я купих преди 2г. за 11 800лв. и беше с пълна история водена до края. 6 месеца преди да я взема е била обслужена последно на 235к. Аз я взех на 145к, но реалните й бяха 245 ( толкова пишеше на фактурата от БМВ Италия )
комбитата са любими за служебни коликолега не ми казвай, че ще смениш 320д за 330д същата година? или е за приятел. евала за проучването
Той писа, че е за приятел

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Karl написа:"И нея я проверих за история"
Колега, дай някоя връзка за проверка по рама, че при последното ми ходене във Варна ударих на камък. Единствения начин да проверя кола, която е в Дупница бил да отида до там и със собственика - в София. Отрязаха ме като кисела краставица. Та огледа ми излезе екскурзия...
Проверка можеш да направиш само при дилър на БМВ!
Ако нямаш роднина или познат там, за да ти кажат записите по номера на рамата трябва да представиш контролен талон на твое име и ключ на автомобила!
Това разбрах от горчив опит. Направих си екскурзия от Варна до Дупница за този дето духа. Ако търсех Audi, VW, Skoda - проблем няма. Има как да ги проверя без да въртя 1000 км. А и аз исках да разбера само последно на колко км е записвана. Така или иначе бях уговорил собственика, бях запазил час за диагностика в Ауто Бавария... (190 лв ми обявиха

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Писал съм и друг път.. Има сайт - https://vin.su/, плащаш 20 долара май беше и ти дават пълната сервизна история, както от ауторизиран дилър на БМВ. Бях проверявал една А8-ца за приятел, излезе история 18 страници
Така проверих и моето бившо Е90 320д, когато го купувах преди 3 години.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани