По-добре ли бяхме през соца?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: По-добре ли бяхме през соца?
Държавната агресия на Османската империя няма много връзка с капитализма
Но показва, че дори турците не са били толкова тъпи да строят държавни железници.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: По-добре ли бяхме през соца?
drago_pavlov написа:Прочетох 2-3 страници глупости и за малко да получа разстройство...BMW_POWER написа:бг беше НАЙ-ГОЛЕМИЯТ производител в Света на кари. Преди САЩ и Япония. Това говори ли ви нещо? Най-големите в Света. Малката и бедна държавица преди двамата големи. Кларк и Тойота. Поинтересувайте се.
ХуяМиСеВей са най-големия производител на телекомуникационна техника в света. Това говори ли ти нещо? Най-добрите ли са, най-високотехнологичните, най-..., най-...? Колкото и нашите кари... Най-големия не винаги е повод за гордост.
Не знам КойТиСеВей или КойТиСеКлати и кой какъв се явява. Първата ми месторабота беше в Завод "Средец". Произвеждахме 500-550 мотокара на месец и завода носеше около 60% от валутните постъпления на Балканкар. Бяхме малко над 3000 човека там. Знам как се трепереше да не капе масло и всичко да е ОК, защото ония правеха диви и щастливи сервизите. Имам документ за правоуправление на кари и в бг, и тук в Канада. И там и тук съм го работил и знам за какво става въпрос. Linde са уникален боклук като качество. Като дизайн, удобство и т.н. са уникални. Работил съм 15 часа с една 30 минутна почивка и не се уморих. Седалка, управление, удобство, просто е несравнима. Но качеството е един път. Няма друга машина, кoято повече пъти да ме е къпала с масло от Linde.
Чисто нова, на 700 часа. Вижда се на таблото. Малко след това я върнахме, защото започнаха проблемите.
Toyota са по-добри, но са много неудобни като стойка и начин на работа.
Явно нямаш идея за какво става въпрос, след като си се изцепил така.
Що се отнася до "свободата", то

На долната снимка има малко факти. Оборете ги:

- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: По-добре ли бяхме през соца?
Заглавието на темата е грешно, трябва да е "По-зле ли бяхме през соца"?


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: По-добре ли бяхме през соца?
BMW_POWER написа:На долната снимка има малко факти. Оборете ги:
Според мен е безпредметно просто защото голяма част от нещата,
които са написани се дължат на измисленото и нереално устройство на соца ...
Колко бихме могли да изкараме така без финансова подкрепа от Русия?
И понеже сме авто форум ... все пак ...
Я кажи верно ли не е имало коли втора употреба? Май не е баш така ...
Само дето 2-ра употреба са били по-скъпи от нови, че не се чака


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: По-добре ли бяхме през соца?
Larry King last spoke to Hawking six years ago, when Hawking said: “Mankind is in danger of destroying ourselves by our greed and stupidity.” On Monday, King checked in with him to see what has changed in the past six years.
“We have certainly not become less greedy or less stupid,” Hawking replied.
дънки и кока-кола, anyone?
проблемът ни е, че сме алчни и глупави
алчни, защото индивидуалното е над колективното
и глупави, защото не можем да видим разликата
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: По-добре ли бяхме през соца?
https://youtu.be/RWsx1X8PV_A
западните общества са двигатели на прогреса именно, защото индивидуалното е над колективното... колективизма е остатък от праисторията, когато хората е трябвало да ходят на групи... белег за недоразвити/изостанали общества... индивидуализма не преполага, че хората не си помагат. напротив...
Hawking е всеизвестно, че социалист. Все пак беше казал, че капитализма ще затрие света скоро или подобна такава тъпня. И то защо... защото е толкова ефективен, че скоро машините щели да произвеждат всичко и нямало да има работа за хората... Може да е гениален физик, но няма да мине и увод в икономиката. Левичарските наклонности са типично за повечето от академичните среди, които нямат никаква връзка с реалния живот... особено университетските професори, които след определен брой години вече не могат да бъдат уволнени освен за големи провинения и имат гарантирана работа до живот.
западните общества са двигатели на прогреса именно, защото индивидуалното е над колективното... колективизма е остатък от праисторията, когато хората е трябвало да ходят на групи... белег за недоразвити/изостанали общества... индивидуализма не преполага, че хората не си помагат. напротив...
Hawking е всеизвестно, че социалист. Все пак беше казал, че капитализма ще затрие света скоро или подобна такава тъпня. И то защо... защото е толкова ефективен, че скоро машините щели да произвеждат всичко и нямало да има работа за хората... Може да е гениален физик, но няма да мине и увод в икономиката. Левичарските наклонности са типично за повечето от академичните среди, които нямат никаква връзка с реалния живот... особено университетските професори, които след определен брой години вече не могат да бъдат уволнени освен за големи провинения и имат гарантирана работа до живот.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: По-добре ли бяхме през соца?
за щастие на Хокинг, а и на човечеството, на него не му се налага да се занимава с безполезната псевдо наука икономика
икономистите са хора, които местят продукти с цел генериране на имагинерни добавени стойности, един вид тумор, който източва социалния организъм и се разраства
икономистите са хора, които са неспособни да създадат реален продукт, затова създават имагинерен
и не, двигател на прогреса не е индивидуализма, където всеки се стреми да притежава и използва прогресивно, това не е път към преуспяване на вида, това е път към преуспяване на индивиди от него
колективните видове на планетата са тук от самото ѝ начало, индивидуалните обаче надали ще доживеят края ѝ
както пише в една готина книга:
учените оповестиха края на планетата, инженерите създадоха няколко космически кораба, за да се насели друга планета, а икономистите и политиците бяха първите колонизатори, половината от които измряха първата зима, защото бяха твърде заети да обсъждат формата на управление и разплащателната система вместо да си построят къщи. инженерите и учените така и не дойдоха
икономистите са хора, които местят продукти с цел генериране на имагинерни добавени стойности, един вид тумор, който източва социалния организъм и се разраства
икономистите са хора, които са неспособни да създадат реален продукт, затова създават имагинерен
и не, двигател на прогреса не е индивидуализма, където всеки се стреми да притежава и използва прогресивно, това не е път към преуспяване на вида, това е път към преуспяване на индивиди от него
колективните видове на планетата са тук от самото ѝ начало, индивидуалните обаче надали ще доживеят края ѝ
както пише в една готина книга:
учените оповестиха края на планетата, инженерите създадоха няколко космически кораба, за да се насели друга планета, а икономистите и политиците бяха първите колонизатори, половината от които измряха първата зима, защото бяха твърде заети да обсъждат формата на управление и разплащателната система вместо да си построят къщи. инженерите и учените така и не дойдоха
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: По-добре ли бяхме през соца?
според Hawking индустриалната революция е затрила човечеството. I rest my case.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: По-добре ли бяхме през соца?
BMW_POWER написа:drago_pavlov написа:BMW_POWER написа:бг беше НАЙ-ГОЛЕМИЯТ производител в Света на кари. Преди САЩ и Япония. Това говори ли ви нещо? Най-големите в Света. Малката и бедна държавица преди двамата големи. Кларк и Тойота. Поинтересувайте се.
ХуяМиСеВей са най-големия производител на телекомуникационна техника в света. Това говори ли ти нещо? Най-добрите ли са, най-високотехнологичните, най-..., най-...? Колкото и нашите кари... Най-големия не винаги е повод за гордост.
Имам документ за правоуправление на кари и в бг, и тук в Канада. И там и тук съм го работил и знам за какво става въпрос. Linde са уникален боклук като качество. Като дизайн, удобство и т.н. са уникални. Работил съм 15 часа с една 30 минутна почивка и не се уморих. Седалка, управление, удобство, просто е несравнима. Но качеството е един път. Няма друга машина, кoято повече пъти да ме е къпала с масло от Linde.
Чисто нова, на 700 часа. Вижда се на таблото. Малко след това я върнахме, защото започнаха проблемите.
Toyota са по-добри, но са много неудобни като стойка и начин на работа.
Явно нямаш идея за какво става въпрос, след като си се изцепил така.
Явно ти нямаш идея за какво става въпрос след като си се изцепил така брутално... Въобще с какъв акъл сравняваш техника от преди 30-40 години със съвременна такава...
Все едно слушам Златко Баретата да сравнява Е30 с F30...
Смешно е...
BMW_POWER написа:На долната снимка има малко факти. Оборете ги:
Когато ти обориш тези:
drago_pavlov написа:
Aко ще водим дискусия със снимки и други подобни тъпотии от сорта на "Такива дето аз съм еб*л, ти не си ги сънувал..." аз приключвам

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: По-добре ли бяхме през соца?
steeN написа:според Hawking индустриалната революция е затрила човечеството. I rest my case.
в исторически план може точно така да се окаже, защото законите на Азимов може да се окажат недостатъчни
гледаш много локално на нещата, в тесни времеви и географски граници
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: По-добре ли бяхме през соца?
drago_pavlov написа:Явно ти нямаш идея за какво става въпрос след като си се изцепил така брутално... Въобще с какъв акъл сравняваш техника от преди 30-40 години със съвременна такава...
Все едно слушам Златко Баретата да сравнява Е30 с F30...
Смешно е...
Aко ще водим дискусия със снимки и други подобни тъпотии от сорта на "Такива дето аз съм еб*л, ти не си ги сънувал..." аз приключвам
Явно ще трябва да ти обясня по-подробно. Ти не си влизал в завод и нямаш идея кое за какво служи. Ще ти кажа само, че през 1990г бракуваха един мотокар. Защото беше на 20 години. Пак ще го напиша. НА 20 ГОДИНИ. И работеше без проблеми. Работата му е да мести и подрежда товари. Бракуваха го, защото един шеф му взе дизеловият двигател за една Волга. Можеш ли да сметнеш колко моточаса са това? Всеки ден по 6-8 часа работа. Тук съм виждал работеща техника от края на 60-те. Мотокарът не е кола и не ръждясва. Имаш двигател и хидравлика. Иди купи един нов и ще направиш пътеха до сервиза. Няма да ти обяснявам като избие маркуч на колко метра всичко е леш. Нови машини на по 1000 часа.
В бг чупеха двигателите, защото им махаха ограничителите на оборотите и се състезаваха по алейте като луди.
Дайте нещо сега, дето бг да е в първата стотица на страни в Света. Не на първо място. Що се отнася до това, кой какво, къде и как, то това е друга тема. Ако ти е интерсна, пусни я и ще видим.
Re: По-добре ли бяхме през соца?
BMW_POWER написа:drago_pavlov написа:Явно ти нямаш идея за какво става въпрос след като си се изцепил така брутално... Въобще с какъв акъл сравняваш техника от преди 30-40 години със съвременна такава...
Все едно слушам Златко Баретата да сравнява Е30 с F30...
Смешно е...
Aко ще водим дискусия със снимки и други подобни тъпотии от сорта на "Такива дето аз съм еб*л, ти не си ги сънувал..." аз приключвам
Явно ще трябва да ти обясня по-подробно. Ти не си влизал в завод и нямаш идея кое за какво служи. Ще ти кажа само, че през 1990г бракуваха един мотокар. Защото беше на 20 години. Пак ще го напиша. НА 20 ГОДИНИ. И работеше без проблеми. Работата му е да мести и подрежда товари. Бракуваха го, защото един шеф му взе дизеловият двигател за една Волга. Можеш ли да сметнеш колко моточаса са това? Всеки ден по 6-8 часа работа. Тук съм виждал работеща техника от края на 60-те. Мотокарът не е кола и не ръждясва. Имаш двигател и хидравлика. Иди купи един нов и ще направиш пътеха до сервиза. Няма да ти обяснявам като избие маркуч на колко метра всичко е леш. Нови машини на по 1000 часа.
В бг чупеха двигателите, защото им махаха ограничителите на оборотите и се състезаваха по алейте като луди.
Дайте нещо сега, дето бг да е в първата стотица на страни в Света. Не на първо място. Що се отнася до това, кой какво, къде и как, то това е друга тема. Ако ти е интерсна, пусни я и ще видим.
няма сми да обясняваш, мотокарите тогава са били скрап, хидравликата и двигателя с вътрешно горене са измислени 1990-та, а дотогава се е вдигало на гръб със сапани
общоизвестни факти, все пак
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: По-добре ли бяхме през соца?
И съвсем логично, след още 20 години когато наследниците на създателите на РМД-тата в изблик на икономически нюх съборят окончателно и последните останки от бившите соцзаводи за да предадат арматурното желязо за скрап, ще почнат да ни обясняват, че тези заводи не само са работили на загуба, ами въобще не са съществували
. Не, че тъгувам за комунизма/социализма или кой както му вика, ама опита да ме убедите, че всички заводи са били на загуба е аргумент единствено и само за финансовото ви мислене, най-вероятно БВП и доходите на населението са били както казваше Дъглас Адамс "плод на болното ви въображение".

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: St.Trinity