Fiat Bravo II
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Fiat Bravo II
b0bituy написа:В завода имахме едно такова Браво рент-а кар... Когато го връщахме вече беше на 90к км и при всяка една неравност на пътя всичко вътре в купето скърцаше... Смятай как се усуква
Вдигал ли си фият на крик?



За по-новите не съм много в час,но първото и второто пунто са си кучета,сравнени с повечето италянски тояги.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Fiat Bravo II
То пък всичко правено след 2000-та са цветя и рози
Нискобюджетният автомобил си е такъв, където и да е произведен! Не виждате ли, че съвременните автомобили са направени така, че със зор си изтикват и гаранцията! Коли за по 100 000 се трошат като за световно, вие очаквате от съвременен Фиат здравина и сигурност като за Е34 или 124-ка, е няма как да стане. А за протокола - имам Пунто 1,1 бензин първа генерация, което ми подариха преди 6 години, е няма такава здрава кола! Над 70 000 аз съм и направил и освен съединител и 2 предни амортисьора друго не съм и пипнал, а и предните носачи ги рециклирах преди 2 години за 40 лева двата и си държат. Да, просто и евтино е направено, но за такива пари /9000 евро нов навремето/, толкова кола!

only rear wheel drive
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Fiat Bravo II
Попитах Брат ми понеже караше такива в рент-а-кар-а преди години имаха бая екземпляри и бензинови и дизелови.
Каза че от към поддръжка Grande punto е по-добре.
ПО това което се е обаждало докато са ги експлоатирали те пунтото е доста по-здраво!
Каза че от към поддръжка Grande punto е по-добре.
ПО това което се е обаждало докато са ги експлоатирали те пунтото е доста по-здраво!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
Re: Fiat Bravo II
Карам такова Bravo от септември 2011 година (фейслифтово) с точно 1.4 T-jet 120 к.с.
На кратко - не съм съгласен с всички критики, изказани до момента в темата (може би с една, ще я спомена надолу).
На по-дълго... възможно е мнението ми да е изкривено, тъй като за разлика от "карачите" до момента с фиати по 200к километра, карам моя от 0.00
За 5-те години до момента, освен сервизирането и едно пълнене на климатика, нищо друго не е правено.
Сменям си гумите сам пролет и есен и мога да ви уверя, че вратите, капака и багажника се отварят и затварят без проблем.
Качеството на материалите (поне при фейслифта) е прилично и отговаря в пълна степен на всички останали Focus/Megane/307 и т.н. Със сигурност не отстъпва на е46, примерно. За еднаква цена с останалите от класа обаче получаваш много повече оборудване.
Дизела не знам как е, но бензина не е претенциозен от към гориво. Кара се с обикновен А95.
Не е бегачка, но дърпа прилично, на извънградско няма да имаш проблем с изпреварвания, рядко ми се налага да връщам предавка.
Като казах бегачка, тук е момента да спомена косура от началото. Управлението не дава много много "респонс" и окачването е малко кашкавалено, като в същото време пък обаче возията/комфорта не е на ниво. При ежедневно каране, това до голяма степен не се усеща и отпада.
Тъй като съм от Плевен, най-често карам на къси разстояния и тогава разхода на бензина се вдига (особено зимата може да стигне до 11, за Плевен). На извънградско обаче, рекордът ми е 5.7 (без климатик), без пестене - 6.3 - 6.6.
Общо взето, за жена (повечето от недостатъците предполагам тя няма да ги усети) и за тия пари ще трябва да се постараеш да намериш нещо (много) по-добро.
Ако те интересува нещо друго конкретно, питай тук или на лично. Нахвърлях най-общо на база на казаното в темата до сега.
На кратко - не съм съгласен с всички критики, изказани до момента в темата (може би с една, ще я спомена надолу).
На по-дълго... възможно е мнението ми да е изкривено, тъй като за разлика от "карачите" до момента с фиати по 200к километра, карам моя от 0.00
За 5-те години до момента, освен сервизирането и едно пълнене на климатика, нищо друго не е правено.
Сменям си гумите сам пролет и есен и мога да ви уверя, че вратите, капака и багажника се отварят и затварят без проблем.
Качеството на материалите (поне при фейслифта) е прилично и отговаря в пълна степен на всички останали Focus/Megane/307 и т.н. Със сигурност не отстъпва на е46, примерно. За еднаква цена с останалите от класа обаче получаваш много повече оборудване.
Дизела не знам как е, но бензина не е претенциозен от към гориво. Кара се с обикновен А95.
Не е бегачка, но дърпа прилично, на извънградско няма да имаш проблем с изпреварвания, рядко ми се налага да връщам предавка.
Като казах бегачка, тук е момента да спомена косура от началото. Управлението не дава много много "респонс" и окачването е малко кашкавалено, като в същото време пък обаче возията/комфорта не е на ниво. При ежедневно каране, това до голяма степен не се усеща и отпада.
Тъй като съм от Плевен, най-често карам на къси разстояния и тогава разхода на бензина се вдига (особено зимата може да стигне до 11, за Плевен). На извънградско обаче, рекордът ми е 5.7 (без климатик), без пестене - 6.3 - 6.6.
Общо взето, за жена (повечето от недостатъците предполагам тя няма да ги усети) и за тия пари ще трябва да се постараеш да намериш нещо (много) по-добро.
Ако те интересува нещо друго конкретно, питай тук или на лично. Нахвърлях най-общо на база на казаното в темата до сега.
- niki_future
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.08.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d Touring 150 к.с.
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Fiat Bravo II
Благодаря за изчерпателното мнение колега.
И аз клоня напоследък към 1.4 бензин 120 к.с. като колата ще я кара предимно градско.
А за кашкавалено окачване имаш предвид, че често се чупят шарнири и т.н. ли?
И аз клоня напоследък към 1.4 бензин 120 к.с. като колата ще я кара предимно градско.
А за кашкавалено окачване имаш предвид, че често се чупят шарнири и т.н. ли?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Fiat Bravo II
MapkoB написа:Карам такова Bravo от септември 2011 година (фейслифтово) с точно 1.4 T-jet 120 к.с.
На кратко - не съм съгласен с всички критики, изказани до момента в темата (може би с една, ще я спомена надолу).
На по-дълго... възможно е мнението ми да е изкривено, тъй като за разлика от "карачите" до момента с фиати по 200к километра, карам моя от 0.00
За 5-те години до момента, освен сервизирането и едно пълнене на климатика, нищо друго не е правено.
Сменям си гумите сам пролет и есен и мога да ви уверя, че вратите, капака и багажника се отварят и затварят без проблем.
Качеството на материалите (поне при фейслифта) е прилично и отговаря в пълна степен на всички останали Focus/Megane/307 и т.н. Със сигурност не отстъпва на е46, примерно. За еднаква цена с останалите от класа обаче получаваш много повече оборудване.
Дизела не знам как е, но бензина не е претенциозен от към гориво. Кара се с обикновен А95.
Не е бегачка, но дърпа прилично, на извънградско няма да имаш проблем с изпреварвания, рядко ми се налага да връщам предавка.
Като казах бегачка, тук е момента да спомена косура от началото. Управлението не дава много много "респонс" и окачването е малко кашкавалено, като в същото време пък обаче возията/комфорта не е на ниво. При ежедневно каране, това до голяма степен не се усеща и отпада.
Тъй като съм от Плевен, най-често карам на къси разстояния и тогава разхода на бензина се вдига (особено зимата може да стигне до 11, за Плевен). На извънградско обаче, рекордът ми е 5.7 (без климатик), без пестене - 6.3 - 6.6.
Общо взето, за жена (повечето от недостатъците предполагам тя няма да ги усети) и за тия пари ще трябва да се постараеш да намериш нещо (много) по-добро.
Ако те интересува нещо друго конкретно, питай тук или на лично. Нахвърлях най-общо на база на казаното в темата до сега.
Дали да не го даваш по-лекинко?
Едното пунто го взехме на 20к км,а другото на 55к км и беше с наелоните по вътрешните задни прагове.Верно не са били от магазина както при теб,но не и бараки на по 200 000...
И да и на двете като вдигнеш на крик предна гума вратите не им се отварят!Каквото и да говориш ламарините и купетата са им в пъти по-меки от на БМВ примерно.За интериора всеки може да си прецени сам.
Другото което е,че лоша дума за двата фията не съм казал,защото съм доволен като цяло.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Fiat Bravo II
Вероятно визираше моята фиатка колега, аз съм написал, че съм я взел на 190к км.
Но както и да е, едно БМВ на истински 200к км. ще изкара три пъти повече от който и да е фиат
Дори и чисто нов, той е написал че е обслужвал климатика, е аз мога да ти дам пример с колата на един от най добрите ми приятели, колата е е90 320д, на 420к км. към момента, купена от него нова на 0км. от камор, еми климатика и не е пипан за вече 11 години нито веднъж
Това обаче че интериора е съпоставим като качество с този на Е46, аз не мисля, че изобщо дори се доближава, камоли да е същия

Но както и да е, едно БМВ на истински 200к км. ще изкара три пъти повече от който и да е фиат

Дори и чисто нов, той е написал че е обслужвал климатика, е аз мога да ти дам пример с колата на един от най добрите ми приятели, колата е е90 320д, на 420к км. към момента, купена от него нова на 0км. от камор, еми климатика и не е пипан за вече 11 години нито веднъж

Това обаче че интериора е съпоставим като качество с този на Е46, аз не мисля, че изобщо дори се доближава, камоли да е същия


- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Fiat Bravo II
^ Обаче БМВ колкото Фиат ли струва? Виж цените и тогава сравнявайте.
Фиата за цената си е ок, през годините съм имал няколко БМВ-ТА, Мерцедес-и, Фордове, Фиат...ами Форд и Фиат не са ме оставяли на път, докато Мерцедес и БМВ са ме оставяли.
Фиата за цената си е ок, през годините съм имал няколко БМВ-ТА, Мерцедес-и, Фордове, Фиат...ами Форд и Фиат не са ме оставяли на път, докато Мерцедес и БМВ са ме оставяли.

Re: Fiat Bravo II
Качеството на интериора за мен наистина не отстъпва, особено в горната част на таблото/вратите и волана. Не вярвам на някой да му прави впечатление пластмасата в основата на седалките примерно.
Под кашкавалено окачване нямах предвид, че се чупи. Както казах, за 5 години нищо не е правено. По-скоро, при "спортно" шофиране може да го усетиш леко нестабилно и... сякаш високо (не стряскащо, при всички положения), а в същото време возията не е мека или "френска".
Това може и да е от малко по-височките гуми, тъй като карам с 16" 205/55. Sport нивото също съм чел, че е малко по-кораво.
Под кашкавалено окачване нямах предвид, че се чупи. Както казах, за 5 години нищо не е правено. По-скоро, при "спортно" шофиране може да го усетиш леко нестабилно и... сякаш високо (не стряскащо, при всички положения), а в същото време возията не е мека или "френска".
Това може и да е от малко по-височките гуми, тъй като карам с 16" 205/55. Sport нивото също съм чел, че е малко по-кораво.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Fiat Bravo II
barty написа:^ Обаче БМВ колкото Фиат ли струва? Виж цените и тогава сравнявайте.
Фиата за цената си е ок, през годините съм имал няколко БМВ-ТА, Мерцедес-и, Фордове, Фиат...ами Форд и Фиат не са ме оставяли на път, докато Мерцедес и БМВ са ме оставяли.
Фиат?
https://www.youtube.com/watch?v=T4knZA7Uxx4
Ко? Не!!!
e46
https://www.youtube.com/watch?v=9ZVkygMSsQA
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
- b0bituy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F30 318d
- Мечтае да кара: ......... 750li
Re: Fiat Bravo II
За модела след 2010-11 говоря(bubsa) написа:b0bituy написа:В завода имахме едно такова Браво рент-а кар... Когато го връщахме вече беше на 90к км и при всяка една неравност на пътя всичко вътре в купето скърцаше... Смятай как се усуква
Вдигал ли си фият на крик?Ако не си опитай,след като е повдигнат да му отвориш някоя врата
Много са кашкавалени
![]()
За по-новите не съм много в час,но първото и второто пунто са си кучета,сравнени с повечето италянски тояги.

Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."
Walter Röhrl

"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."
Walter Röhrl

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Fiat Bravo II
nickstorm написа:barty написа:^ Обаче БМВ колкото Фиат ли струва? Виж цените и тогава сравнявайте.
Фиата за цената си е ок, през годините съм имал няколко БМВ-ТА, Мерцедес-и, Фордове, Фиат...ами Форд и Фиат не са ме оставяли на път, докато Мерцедес и БМВ са ме оставяли.
Фиат?
https://www.youtube.com/watch?v=T4knZA7Uxx4
Ко? Не!!!
e46
https://www.youtube.com/watch?v=9ZVkygMSsQA
Не мисля, че сравнението е коректно, Бравата е разработвана няколко години преди 46-цата, при различни критерии за безопасност. Да не говорим, че БМВ-то е 2 пъти по-скъп автомобил, а и по съвремените стандарти за краш тестове и 46-цата е в кереча, ама никой не си изхвърла колата заради това. А и в крайна сметка, в темата става въпрос за съвсем друг модел Фиат.
only rear wheel drive
Re: Fiat Bravo II
nickstorm написа:barty написа:^ Обаче БМВ колкото Фиат ли струва? Виж цените и тогава сравнявайте.
Фиата за цената си е ок, през годините съм имал няколко БМВ-ТА, Мерцедес-и, Фордове, Фиат...ами Форд и Фиат не са ме оставяли на път, докато Мерцедес и БМВ са ме оставяли.
Фиат?
https://www.youtube.com/watch?v=T4knZA7Uxx4
Ко? Не!!!
e46
https://www.youtube.com/watch?v=9ZVkygMSsQA
Айде да сравняваме коли разработвани що годе в едни години а! Брава и Браво са модели от 90-те години съпоставими с е36, а на е36 краш теста е още по разочароващ...
Ето краш тест на стило разработено в годините на е46 да кажеш нещо? https://www.youtube.com/watch?v=bKjkh1lemrE
И сравнявате браво с е46, които дори не са в един клас. Бравото е от класата на 1-ва серия. Предпочитам да карам по нов като година автомобил с глезотийки от колкото дърто бмв с базови екстри за двойна цена. Не ги хвалете толкоз тез бмв-та защото майстори, които са ми колеги като дойде бмв за ремонт и им призлява.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Fiat Bravo II
KUM4o написа:nickstorm написа:barty написа:^ Обаче БМВ колкото Фиат ли струва? Виж цените и тогава сравнявайте.
Фиата за цената си е ок, през годините съм имал няколко БМВ-ТА, Мерцедес-и, Фордове, Фиат...ами Форд и Фиат не са ме оставяли на път, докато Мерцедес и БМВ са ме оставяли.
Фиат?
https://www.youtube.com/watch?v=T4knZA7Uxx4
Ко? Не!!!
e46
https://www.youtube.com/watch?v=9ZVkygMSsQA
Айде да сравняваме коли разработвани що годе в едни години а! Брава и Браво са модели от 90-те години съпоставими с е36, а на е36 краш теста е още по разочароващ...
Ето краш тест на стило разработено в годините на е46 да кажеш нещо? https://www.youtube.com/watch?v=bKjkh1lemrE
И сравнявате браво с е46, които дори не са в един клас. Бравото е от класата на 1-ва серия. Предпочитам да карам по нов като година автомобил с глезотийки от колкото дърто бмв с базови екстри за двойна цена. Не ги хвалете толкоз тез бмв-та защото майстори, които са ми колеги като дойде бмв за ремонт и им призлява.
Нормално е да им призлява, чудят се как да си изсмучат от пръстите някой наложителен ремонт

Щото не като да влезне фиатка някоя или някое пижо/рино/сутиен, там вечно половината кола е за ремонт


32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани