Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой да те е карал да си купиш x-drive? Или пък Н53? Аре по-сериозно...Nukem написа:не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Е36 било по-добро от Е9x



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз да продължа
Аз лично също не съм фен на идеята пак да се кача в е36 и да я карам редовно (освен ако не е направено за уикенд забавления и фън на писта). И това е така не защото си говоря наизуст, а просто от време на време се качвам в старата и всеки път като се кача осъзнавам, че е добра кола, но просто вече не е особено актуална.
Разбира се хваща ме и носталгия - намирам и плюсове. Все още съм учуден как воланът на е36 е толкова по-лек от този на е90-ката, а също и по-меката возия.

Аз лично също не съм фен на идеята пак да се кача в е36 и да я карам редовно (освен ако не е направено за уикенд забавления и фън на писта). И това е така не защото си говоря наизуст, а просто от време на време се качвам в старата и всеки път като се кача осъзнавам, че е добра кола, но просто вече не е особено актуална.
Разбира се хваща ме и носталгия - намирам и плюсове. Все още съм учуден как воланът на е36 е толкова по-лек от този на е90-ката, а също и по-меката возия.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В е9х е наблегнато на едно, а в е36 на съвсем друго като цяло. Ако искаш нещо ново и като поведение да е е36 по добре се насочи към М сегмента според мен.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Някой да те е карал да си купиш x-drive? Или пък Н53? Аре по-сериозно...Nukem написа:не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Е36 било по-добро от Е9x![]()
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
От гледна точка за надеждност е много по добра, като не си се докосвал до такава кола по добре не коментираи, тук повечето от по старите потребители имаме доста километри с този емблематичен модел на марката, и да ти кажа с ръка на сърце сега преди да тръгна за някъде правя ебаси обстойния преглед да не би случайно нещо да е сговнило... Това усещане е ново и идва с новите модели, при старите просто сядаш въртиш ключа и минаваш 3-4к км. за 3 дни по Европа, без дори да я погледнеш дали има масло или антифриз. С тия е малко едно такова на тръни...
Но това е положението времената се менят и ние се променяме покрай тях, съобразяваме се с новите технологии.
Не бива да си вадиш извода за даден модел само от кварталните дрифтъри, които дори не знаят какво е истински дрифт и карат кошници пред разпад!
Една свястна е36 е по скъпа от най евтините е90, и цените вече ще вървят само нагоре.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:dextuar написа:Някой да те е карал да си купиш x-drive? Или пък Н53? Аре по-сериозно...Nukem написа:не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Е36 било по-добро от Е9x![]()
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
От гледна точка за надеждност е много по добра, като не си се докосвал до такава кола по добре не коментираи, тук повечето от по старите потребители имаме доста километри с този емблематичен модел на марката, и да ти кажа с ръка на сърце сега преди да тръгна за някъде правя ебаси обстойния преглед да не би случайно нещо да е сговнило... Това усещане е ново и идва с новите модели, при старите просто сядаш въртиш ключа и минаваш 3-4к км. за 3 дни по Европа, без дори да я погледнеш дали има масло или антифриз. С тия е малко едно такова на тръни...
Но това е положението времената се менят и ние се променяме покрай тях, съобразяваме се с новите технологии.
Не бива да си вадиш извода за даден модел само от кварталните дрифтъри, които дори не знаят какво е истински дрифт и карат кошници пред разпад!
Една свястна е36 е по скъпа от най евтините е90, и цените вече ще вървят само нагоре.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
аз мога да кажа същото за E34, имах една 94та година - 1вата моя кола, преди няколко години пое финален дъх на 760к км скъса фабричната верига при човека дето ми я купи на 400к

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това ми прозвуча все едно е36 е някакъв лимитиран автомобил, в който само и ти и ограничен кръг от хора сте имали право да карате/притежавате. Колкото и невероятно да ти се струва, не съм се возил в 1 или 2 е36-ци и не бях очарован. Отделно, че не бяха от тия, където само се качваш и караш. А подобно сравнение за здравината може да направиш обективно единствено когато си бил ПЪРВИ собственик и на двата модела, поне според мен, иначе няма как да е обективно просто заради многото първоначални субективни причиниvld написа:dextuar написа:Някой да те е карал да си купиш x-drive? Или пък Н53? Аре по-сериозно...Nukem написа:не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Е36 било по-добро от Е9x![]()
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
От гледна точка за надеждност е много по добра, като не си се докосвал до такава кола по добре не коментираи, тук повечето от по старите потребители имаме доста километри с този емблематичен модел на марката, и да ти кажа с ръка на сърце сега преди да тръгна за някъде правя ебаси обстойния преглед да не би случайно нещо да е сговнило... Това усещане е ново и идва с новите модели, при старите просто сядаш въртиш ключа и минаваш 3-4к км. за 3 дни по Европа, без дори да я погледнеш дали има масло или антифриз. С тия е малко едно такова на тръни...
Но това е положението времената се менят и ние се променяме покрай тях, съобразяваме се с новите технологии.
Не бива да си вадиш извода за даден модел само от кварталните дрифтъри, които дори не знаят какво е истински дрифт и карат кошници пред разпад!
Една свястна е36 е по скъпа от най евтините е90, и цените вече ще вървят само нагоре.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ма какво впечатление искаш да ти направи кола проектирана 89та година? Няма как изобщо да я сравняваш с е90, просто е немислимо това са коли от различни епохи. Първенец в класа си по всички показатели. Млад си още и нямаш опит, просто не ти отива да се изказваш кое как е било и кое е кенеф, щото просто нямаш нужния опит. При е36 имаше един лаф "ей станат на по двайсет години и почнат да се развалят'... При е90 ще са 10, при ф30 вероятно ще са 5....
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
То като ви слуша човек направо да апелираме към БМВ да почнат да произвеждат старата гама...
Няма значение дали си млад или не. Има значение това, че техниката еволюира до такава степен, че с всеки следващ модел имаме повече мощност при по-нисък разход, по-добри спирачки, по-добро окачване, по-висока безопасност, повече асистенти (които няма какво да си кривим душата - помагат ни). Просто трябва да приемем, че техниката става по-сложна, с повече елементи и звена, което съвсем логично увеличава шанса нещичко да спре да работи и да срине цялата система. Само че всички сме възхитени от комфорта, глезотиите и всякакви други неща, които ги е нямало преди 30 години, нали? 


- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не е баш така, вече самите модули са програмирани кога да откажат
Иначе могат и вечни да се направят, но какво печели компанията?
А и ще трябва да вложи много повече от сега.
Маркетинг. Все пак трябва да се купи новия модел.
Напълно нормално е когато почне по нещо да сговнясва всяка седмица/месец
да се изнервиш, да продадеш колата и да си вземеш друга.
Те хората на това разчитат.

Иначе могат и вечни да се направят, но какво печели компанията?
А и ще трябва да вложи много повече от сега.
Маркетинг. Все пак трябва да се купи новия модел.
Напълно нормално е когато почне по нещо да сговнясва всяка седмица/месец
да се изнервиш, да продадеш колата и да си вземеш друга.
Те хората на това разчитат.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Така да. Ама има предостатъчно хора, които карат почти безаварийно, сменяйки само консумативи. С всяка стока втора употреба е така. То ако решиш да си купиш един Самсунг 50 инча на 5 години е съвсем логично да очакваш догодина да умре... 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Покрай масивния офтопика който си спретнахме, май тия дни някой ще се радва на 600нм 

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
acho.rs написа:Покрай масивния офтопика който си спретнахме, май тия дни някой ще се радва на 600нм
Честито и да не забравите да махнете "некачествения" ремап веднага след нотариуса, че само проблеми и ядове ще има


"Чемодан, вокзал, Москва"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:acho.rs написа:Покрай масивния офтопика който си спретнахме, май тия дни някой ще се радва на 600нм
Честито и да не забравите да махнете "некачествения" ремап веднага след нотариуса, че само проблеми и ядове ще имааз я карам така на късмет общо над 350 000км, но съм си късметлия по принцип
Караш чипосано авд с автоматик повече от 350 000км

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
толкова имам на мои ремапнати турбодизелови автомобили от въпросната некачествен фирма, с цялата газ, без никакви проблеми по мотора и кутията. най-големият проблем е задкормилното устройство по принцип
и нечипосано да е същото АВД може да му се види сметката ако се кара рейсърската по светофарите
въпросната кола изглежда много добре и очевидно собственика я е подържал както трябва така, че не вярвам да има проблеми при правилна експлоатация
П.С. - Ачка, не разнасям кренвирши ама бая си карам



П.С. - Ачка, не разнасям кренвирши ама бая си карам

"Чемодан, вокзал, Москва"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:толкова имам на мои ремапнати турбодизелови автомобили от въпросната некачествен фирма, с цялата газ, без никакви проблеми по мотора и кутията. най-големият проблем е задкормилното устройство по принципи нечипосано да е същото АВД може да му се види сметката ако се кара рейсърската по светофарите
въпросната кола изглежда много добре и очевидно собственика я е подържал както трябва така, че не вярвам да има проблеми при правилна експлоатация
![]()
П.С. - Ачка, не разнасям кренвирши ама бая си карам

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани