Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Мар 2017, 12:15

Nukem написа:не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Някой да те е карал да си купиш x-drive? Или пък Н53? Аре по-сериозно...
Е36 било по-добро от Е9x :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 11 Мар 2017, 12:37

Аз да продължа :OT:
Аз лично също не съм фен на идеята пак да се кача в е36 и да я карам редовно (освен ако не е направено за уикенд забавления и фън на писта). И това е така не защото си говоря наизуст, а просто от време на време се качвам в старата и всеки път като се кача осъзнавам, че е добра кола, но просто вече не е особено актуална.

Разбира се хваща ме и носталгия - намирам и плюсове. Все още съм учуден как воланът на е36 е толкова по-лек от този на е90-ката, а също и по-меката возия.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 11 Мар 2017, 12:40

В е9х е наблегнато на едно, а в е36 на съвсем друго като цяло. Ако искаш нещо ново и като поведение да е е36 по добре се насочи към М сегмента според мен.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 11 Мар 2017, 13:15

dextuar написа:
Nukem написа:не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Някой да те е карал да си купиш x-drive? Или пък Н53? Аре по-сериозно...
Е36 било по-добро от Е9x :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

От гледна точка за надеждност е много по добра, като не си се докосвал до такава кола по добре не коментираи, тук повечето от по старите потребители имаме доста километри с този емблематичен модел на марката, и да ти кажа с ръка на сърце сега преди да тръгна за някъде правя ебаси обстойния преглед да не би случайно нещо да е сговнило... Това усещане е ново и идва с новите модели, при старите просто сядаш въртиш ключа и минаваш 3-4к км. за 3 дни по Европа, без дори да я погледнеш дали има масло или антифриз. С тия е малко едно такова на тръни...
Но това е положението времената се менят и ние се променяме покрай тях, съобразяваме се с новите технологии.
Не бива да си вадиш извода за даден модел само от кварталните дрифтъри, които дори не знаят какво е истински дрифт и карат кошници пред разпад!
Една свястна е36 е по скъпа от най евтините е90, и цените вече ще вървят само нагоре.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 11 Мар 2017, 13:27

vld написа:
dextuar написа:
Nukem написа:не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Някой да те е карал да си купиш x-drive? Или пък Н53? Аре по-сериозно...
Е36 било по-добро от Е9x :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

От гледна точка за надеждност е много по добра, като не си се докосвал до такава кола по добре не коментираи, тук повечето от по старите потребители имаме доста километри с този емблематичен модел на марката, и да ти кажа с ръка на сърце сега преди да тръгна за някъде правя ебаси обстойния преглед да не би случайно нещо да е сговнило... Това усещане е ново и идва с новите модели, при старите просто сядаш въртиш ключа и минаваш 3-4к км. за 3 дни по Европа, без дори да я погледнеш дали има масло или антифриз. С тия е малко едно такова на тръни...
Но това е положението времената се менят и ние се променяме покрай тях, съобразяваме се с новите технологии.
Не бива да си вадиш извода за даден модел само от кварталните дрифтъри, които дори не знаят какво е истински дрифт и карат кошници пред разпад!
Една свястна е36 е по скъпа от най евтините е90, и цените вече ще вървят само нагоре.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk


аз мога да кажа същото за E34, имах една 94та година - 1вата моя кола, преди няколко години пое финален дъх на 760к км скъса фабричната верига при човека дето ми я купи на 400к :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Мар 2017, 13:35

vld написа:
dextuar написа:
Nukem написа:не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Някой да те е карал да си купиш x-drive? Или пък Н53? Аре по-сериозно...
Е36 било по-добро от Е9x :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

От гледна точка за надеждност е много по добра, като не си се докосвал до такава кола по добре не коментираи, тук повечето от по старите потребители имаме доста километри с този емблематичен модел на марката, и да ти кажа с ръка на сърце сега преди да тръгна за някъде правя ебаси обстойния преглед да не би случайно нещо да е сговнило... Това усещане е ново и идва с новите модели, при старите просто сядаш въртиш ключа и минаваш 3-4к км. за 3 дни по Европа, без дори да я погледнеш дали има масло или антифриз. С тия е малко едно такова на тръни...
Но това е положението времената се менят и ние се променяме покрай тях, съобразяваме се с новите технологии.
Не бива да си вадиш извода за даден модел само от кварталните дрифтъри, които дори не знаят какво е истински дрифт и карат кошници пред разпад!
Една свястна е36 е по скъпа от най евтините е90, и цените вече ще вървят само нагоре.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Това ми прозвуча все едно е36 е някакъв лимитиран автомобил, в който само и ти и ограничен кръг от хора сте имали право да карате/притежавате. Колкото и невероятно да ти се струва, не съм се возил в 1 или 2 е36-ци и не бях очарован. Отделно, че не бяха от тия, където само се качваш и караш. А подобно сравнение за здравината може да направиш обективно единствено когато си бил ПЪРВИ собственик и на двата модела, поне според мен, иначе няма как да е обективно просто заради многото първоначални субективни причини :). А че преди са се правили по-здрави и надеждни коли, спор няма, ама чак пък да те е страх да тръгнеш на дълъг път, все едно на 36-цата нямаше да ги провериш същите неща ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 11 Мар 2017, 13:57

Ма какво впечатление искаш да ти направи кола проектирана 89та година? Няма как изобщо да я сравняваш с е90, просто е немислимо това са коли от различни епохи. Първенец в класа си по всички показатели. Млад си още и нямаш опит, просто не ти отива да се изказваш кое как е било и кое е кенеф, щото просто нямаш нужния опит. При е36 имаше един лаф "ей станат на по двайсет години и почнат да се развалят'... При е90 ще са 10, при ф30 вероятно ще са 5....

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Мар 2017, 14:11

То като ви слуша човек направо да апелираме към БМВ да почнат да произвеждат старата гама... :mhihi: Няма значение дали си млад или не. Има значение това, че техниката еволюира до такава степен, че с всеки следващ модел имаме повече мощност при по-нисък разход, по-добри спирачки, по-добро окачване, по-висока безопасност, повече асистенти (които няма какво да си кривим душата - помагат ни). Просто трябва да приемем, че техниката става по-сложна, с повече елементи и звена, което съвсем логично увеличава шанса нещичко да спре да работи и да срине цялата система. Само че всички сме възхитени от комфорта, глезотиите и всякакви други неща, които ги е нямало преди 30 години, нали? ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 11 Мар 2017, 14:41

Не е баш така, вече самите модули са програмирани кога да откажат :yes:
Иначе могат и вечни да се направят, но какво печели компанията?
А и ще трябва да вложи много повече от сега.
Маркетинг. Все пак трябва да се купи новия модел.

Напълно нормално е когато почне по нещо да сговнясва всяка седмица/месец
да се изнервиш, да продадеш колата и да си вземеш друга.
Те хората на това разчитат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Мар 2017, 14:51

Така да. Ама има предостатъчно хора, които карат почти безаварийно, сменяйки само консумативи. С всяка стока втора употреба е така. То ако решиш да си купиш един Самсунг 50 инча на 5 години е съвсем логично да очакваш догодина да умре... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 11 Мар 2017, 20:56

Покрай масивния офтопика който си спретнахме, май тия дни някой ще се радва на 600нм :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 11 Мар 2017, 22:41

acho.rs написа:Покрай масивния офтопика който си спретнахме, май тия дни някой ще се радва на 600нм :yes:


Честито и да не забравите да махнете "некачествения" ремап веднага след нотариуса, че само проблеми и ядове ще има :mhihi: аз я карам така на късмет общо над 350 000км, но съм си късметлия по принцип :driving:
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 11 Мар 2017, 23:10

bai_ILIA написа:
acho.rs написа:Покрай масивния офтопика който си спретнахме, май тия дни някой ще се радва на 600нм :yes:


Честито и да не забравите да махнете "некачествения" ремап веднага след нотариуса, че само проблеми и ядове ще има :mhihi: аз я карам така на късмет общо над 350 000км, но съм си късметлия по принцип :driving:

Караш чипосано авд с автоматик повече от 350 000км
:mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 11 Мар 2017, 23:14

толкова имам на мои ремапнати турбодизелови автомобили от въпросната некачествен фирма, с цялата газ, без никакви проблеми по мотора и кутията. най-големият проблем е задкормилното устройство по принцип :D и нечипосано да е същото АВД може да му се види сметката ако се кара рейсърската по светофарите :driving: въпросната кола изглежда много добре и очевидно собственика я е подържал както трябва така, че не вярвам да има проблеми при правилна експлоатация :yes:

П.С. - Ачка, не разнасям кренвирши ама бая си карам :ok:
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 11 Мар 2017, 23:26

bai_ILIA написа:толкова имам на мои ремапнати турбодизелови автомобили от въпросната некачествен фирма, с цялата газ, без никакви проблеми по мотора и кутията. най-големият проблем е задкормилното устройство по принцип :D и нечипосано да е същото АВД може да му се види сметката ако се кара рейсърската по светофарите :driving: въпросната кола изглежда много добре и очевидно собственика я е подържал както трябва така, че не вярвам да има проблеми при правилна експлоатация :yes:

П.С. - Ачка, не разнасям кренвирши ама бая си карам :ok:

:yes: Колата наистина изглежда много добре. Чувам и че навървявала хах

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook