Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Модератор: Общи модератори
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
alx написа:Особено това м-КИ, амг-та... са пълна трагедия...
И аз това си мисля, затова питах спрямо какво ? Сегашната цена и накъде ще върви или спрямо нови ? Щото коли, които са стрували по 200 бона, а сега са 40... не знам как това е запазване на цената. Бях гледал М6 ГТ 306хил.лв. по фактура, на 40 000км се предоваше за 145 000лв.



Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Темата последно за масовки ли е или за екзотики? Или 911 е масовка?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
TNT написа:alx написа:Особено това м-КИ, амг-та... са пълна трагедия...
И аз това си мисля, затова питах спрямо какво ?
обезценяване аз го разбирам като цената във времето спрямо като колата е била нова.
в това отношение м-ките и амг-тата след 2.5 години са горе долу на 50%.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
TNT написа:...спрямо какво ? ...
Няма спрямо нещо. Ново, старо, няма значение. Пример - преди години ЦЛК 320, запазено под 10к нямаше. Сега, няколко години по-късно са леко надолу. Това за мен е бавно/малко обезценяваща се кола. Или да кажем нова КИА, след 3-4г. е на 80% от цената си. Това също е бавно/малко обезценяваща се кола.
И пак да кажа - Поршенца, Ферарита и подобни не виждам смисъл да ги обсъждаме при положение, че такива коли карат сигурно не повече от 10-на човека от форума и освен тях всички други ще са тип "абе аз съм чул/чел, че..."

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
madafaka_donkele написа:
Няма спрямо нещо. Ново, старо, няма значение.
Демек няма смисъл от темата



Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Секви емки се споменаха само без е30 м3 не разбирам?
Това е М-ката дето не се обезценявам ама хич! Няма евтина такава, ама никъде...

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
То само тя ще си подмине заводската цена. Новите са в доста повече бройки произведени.

Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
TNT написа:alx написа:Особено това м-КИ, амг-та... са пълна трагедия...
А и Поршетата - зависи кои. Кайените и те гледам не държат много, ама пък едно ГТ3 РС винаги си държи цена. По-старите струват повече от новото. Е36 М3 да не струва повече от Ф30 М3 ?
Porsche Cayenne не е ли VW Touareg ?
Може би затова се обезценява бързо

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
TNT написа:То само тя ще си подмине заводската цена. Новите са в доста повече бройки произведени.
Е39 М5 са почти същата бройка - около 20 000.

Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Не е само заради бройките, качеството е по-добро от на следващите жМелчета, освен това колата е страхотна за каране и завива мнооого добре, лека, повратлива и бърза. То само мотора и струва колкото цяла е36 М3. 

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Обобщено - в реалния живот най-бавно и с най-малък % се обезценяват колите с евтина поддръжка (малки коли) и такива, доказали се като надеждни. Екзотиките в лимитирани бройки са ясни - там просто няма повече и цената им се качва с годините и намаляване на бройката (alx знае от личен опит
, братчеда Виктор и той). Всичко друго е черна дупка, в която потъват хиляди, а в луксозния сегмент и десетки хиляди на година в обезценяване. Не виждам смисъл да правим списък с модели, най-малкото дори един и същи модел се обезценява различно според мотора.
Обезценява се, защото следгаранционната му поддръжка е брутална, цените на частите могат да хранят половината сърдечни хирурзи в голяма болница до живот и хората, които могат да си го позволят просто купуват ново от магазина. Това важи за 90% от високия клас на премиум сегмента.

Kurtov написа:Porsche Cayenne не е ли VW Touareg ?
Може би затова се обезценява бързо.
Обезценява се, защото следгаранционната му поддръжка е брутална, цените на частите могат да хранят половината сърдечни хирурзи в голяма болница до живот и хората, които могат да си го позволят просто купуват ново от магазина. Това важи за 90% от високия клас на премиум сегмента.
Never mistake motion for action...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
alx написа:От немците - единствено Порше. Другите всичките са черни дупки на обезценяването. Особено това м-КИ, амг-та... са пълна трагедия... може би изключение са з8, слр и г- класите
Японците държат цени. Особено Хонда и Тойота.
и Лексус

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Mini Cooper цената и е все една и съща, а самата колата е някаква боза. 

Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
steeN написа:alx написа:От немците - единствено Порше. Другите всичките са черни дупки на обезценяването. Особено това м-КИ, амг-та... са пълна трагедия... може би изключение са з8, слр и г- класите
Японците държат цени. Особено Хонда и Тойота.
и Лексус
такъв производител няма... както няма и акюра

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани