Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:Дюзите на М57 330Д и 335Д също са пиезо, а това за рециклирането е някакъв мит от преди 10 години сигурно.
Що да е мит, проверявал съм го преди два месеца, тези за 330 и 335 само нови, заводски рециклирани, за 325д има ремонтни комплекти за различните компоненти, разпръсквач, клапан, бобина.
Друг е въпроса, че пълно рециклиране на въпросните дюзи струва колкото рециклирана дюза за другите....
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Около 500лв е рециклирана дюза от Бош с връщане на старата, не е болка за умиране, все пак не са като на бензиновите - консуматив. Иначе съм питал в различни сервизи за проверка на пиезо дюзи на стенд и никой не е споменал, че не се рециклират. Ако не забравя ще попитам днес.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:Аз като гледам моята как я диша тая нафта, не знам N57 какъв разход ще дава тогава.
Явно 325-цата M57 е много икономична кола, по спомени на vld 325-цата също правеше уникален разход като за 6-так.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
намират се и по на 100-150лв пиезо дюзи имам приятели джамбази казват, че не е проблем, дюзи да искаш. все пак бая коли по моргите, бая коли има и в неприятната статистика
даже има дюзи на по 100-150 000км като нови пак за 150лв...най-вероятно от ударени коли, те не ги крадат много 


"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:намират се и по на 100-150лв пиезо дюзи имам приятели джамбази казват, че не е проблем, дюзи да искаш. все пак бая коли по моргите, бая коли има и в неприятната статистикадаже има дюзи на по 100-150 000км като нови пак за 150лв...най-вероятно от ударени коли, те не ги крадат много
Хаха, на мен колега от форума ми искаше 150лв за дюзи на М47...
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:exc написа:А аз си мислех, че всички фейслифт 325 са с М57. Докога се вгражда всъщност?
и на двата веригата е слабо звено и на 200к км. е препоръчително да се смени.
Taка ли?
Защото в чуждите форуми прочетох, че само Н57 има проблем с веригата, а на М57 е почти вечна..?
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dhtj написа:vld написа:exc написа:А аз си мислех, че всички фейслифт 325 са с М57. Докога се вгражда всъщност?
и на двата веригата е слабо звено и на 200к км. е препоръчително да се смени.
Taка ли?
Защото в чуждите форуми прочетох, че само Н57 има проблем с веригата, а на М57 е почти вечна..?
То не е проблем, а консуматив.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
вечна ако значи 250-300 000км да, тогава е вечна
нищо вечно няма в колите от последните 10-12 години...веригите не са особено скъп ремонт - 1200-1500лв.

"Чемодан, вокзал, Москва"
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мисля че разбрах общо взето това, което ме интерсува.
И на М и на Н се сменят веригите, разликата е само че на новите са отзад и се сваля мотора = скъпо.
Почвам да гледам всичкото е92 дизел автомат от 200 коня нагоре.
Като предимство имат тея със сменени вериги.
БМВ-тата могат ли като Аудитата да се проверят по номер на рама в представителството за сервизната история?
Как става точно? Мерси.
И на М и на Н се сменят веригите, разликата е само че на новите са отзад и се сваля мотора = скъпо.
Почвам да гледам всичкото е92 дизел автомат от 200 коня нагоре.
Като предимство имат тея със сменени вериги.
БМВ-тата могат ли като Аудитата да се проверят по номер на рама в представителството за сервизната история?
Как става точно? Мерси.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:dhtj написа:vld написа:exc написа:А аз си мислех, че всички фейслифт 325 са с М57. Докога се вгражда всъщност?
и на двата веригата е слабо звено и на 200к км. е препоръчително да се смени.
Taка ли?
Защото в чуждите форуми прочетох, че само Н57 има проблем с веригата, а на М57 е почти вечна..?
То не е проблем, а консуматив.
То това не го схващат хората - на БМВ ВЕЧНИТЕ неща са в периода на живота на колата, който се определя от гаранцията.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:...
Ти тези 1500 лева ги каза като 150.
За веригата имам предвид.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Последна промяна vvasilev1 на 15 Май 2017, 20:03, променена общо 2 пъти
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега, прав си за съжаление
Скъпата кола от магазина е скъпа и в последствие...Затова съм си взел по-старичко автомобилче подръжката да не представлява никакъв проблем. Мен веригите не ме бъркат и затова ги смених има няма 6 цифрен пробег преди необходимото ей така за по-сигурно, дал съм почти 6500лв (не е печатна грешка) за джанти и гуми...Продължавам да твърдя, че много хора в БГ карат разни коли на всяка цена и това не е правилно 


Последна промяна bai_ILIA на 15 Май 2017, 20:16, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е по-добре от нова 316дbai_ILIA написа:Колега, прав си за съжалениеСкъпата кола от магазина е скъпа и в последствие...Затова съм си взел по-старичко автомобилче подръжката да не представлява никакъв проблем. Мен веригите не ме бъркат, дал съм почти 6500лв (не е печатна грешка) за джанти и гуми...Продължавам да твърдя, че много хора в БГ карат разни коли на всяка цена и това не е правилно

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте БМВ фенове, отдавна се ослушвам за Е90-ка, но понеже не ми е спешно реших първо да изчета де що има отзиви в интернет. Общо взето картинката не е никак розова, особено за премиум автомобил, но както и да е. По принцип предпочитам бензин, но гледайки че на практика всички 6-таци имат не-малко (а и никак евтини за оправяне) проблеми се насочих към дизелите. И по-точно към фейслифтова 325-ца но с М57. За съжаление няма много избор на нашия пазар и единствената, която ми хвана окото е ето тази бройка:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476377088584768&slink=384dut
Седан, ръчни скорости и задно предаване - точно каквото искам. На снимките на мен ми изглежда доста запазена (кой знае, може и километрите да са реални
). Това което ме притеснява е че седи от доста време на пазара, аз мисля че я видях за първи път преди поне 6 месеца. Отначало беше обявена за 22700 и седя доста време така, после по някое време я намалиха на ~20000, a от може би месец е на сегашните 19000 и ме притеснява да няма по-сериозен проблем или да е удряна. Какво е вашето мнение за тази кола и за автокъщата, някой ходил ли е да я гледа на живо? Всяка информация е полезна, благодаря предварително!
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476377088584768&slink=384dut
Седан, ръчни скорости и задно предаване - точно каквото искам. На снимките на мен ми изглежда доста запазена (кой знае, може и километрите да са реални

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Е по-добре от нова 316дbai_ILIA написа:Колега, прав си за съжалениеСкъпата кола от магазина е скъпа и в последствие...Затова съм си взел по-старичко автомобилче подръжката да не представлява никакъв проблем. Мен веригите не ме бъркат, дал съм почти 6500лв (не е печатна грешка) за джанти и гуми...Продължавам да твърдя, че много хора в БГ карат разни коли на всяка цена и това не е правилно
Аз за 2.5 г с БМВ за себе си научих едно - БМВ без екстри и с малък двигател - по-добре не...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
ФАКТ двигателя не е компромис екстрите някой може ...
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани