Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 15 Май 2017, 13:08

(h)aman написа:Дюзите на М57 330Д и 335Д също са пиезо, а това за рециклирането е някакъв мит от преди 10 години сигурно.

Що да е мит, проверявал съм го преди два месеца, тези за 330 и 335 само нови, заводски рециклирани, за 325д има ремонтни комплекти за различните компоненти, разпръсквач, клапан, бобина.
Друг е въпроса, че пълно рециклиране на въпросните дюзи струва колкото рециклирана дюза за другите....

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 15 Май 2017, 13:15

Около 500лв е рециклирана дюза от Бош с връщане на старата, не е болка за умиране, все пак не са като на бензиновите - консуматив. Иначе съм питал в различни сервизи за проверка на пиезо дюзи на стенд и никой не е споменал, че не се рециклират. Ако не забравя ще попитам днес.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 15 Май 2017, 14:37

exc написа:Аз като гледам моята как я диша тая нафта, не знам N57 какъв разход ще дава тогава. :)

Явно 325-цата M57 е много икономична кола, по спомени на vld 325-цата също правеше уникален разход като за 6-так.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 15 Май 2017, 14:44

намират се и по на 100-150лв пиезо дюзи имам приятели джамбази казват, че не е проблем, дюзи да искаш. все пак бая коли по моргите, бая коли има и в неприятната статистика :mhihi: даже има дюзи на по 100-150 000км като нови пак за 150лв...най-вероятно от ударени коли, те не ги крадат много :yes:
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 15 Май 2017, 14:47

bai_ILIA написа:намират се и по на 100-150лв пиезо дюзи имам приятели джамбази казват, че не е проблем, дюзи да искаш. все пак бая коли по моргите, бая коли има и в неприятната статистика :mhihi: даже има дюзи на по 100-150 000км като нови пак за 150лв...най-вероятно от ударени коли, те не ги крадат много :yes:

Хаха, на мен колега от форума ми искаше 150лв за дюзи на М47...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dhtj » 15 Май 2017, 15:40

vld написа:
exc написа:А аз си мислех, че всички фейслифт 325 са с М57. Докога се вгражда всъщност?

и на двата веригата е слабо звено и на 200к км. е препоръчително да се смени.


Taка ли?
Защото в чуждите форуми прочетох, че само Н57 има проблем с веригата, а на М57 е почти вечна..?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 15 Май 2017, 16:37

dhtj написа:
vld написа:
exc написа:А аз си мислех, че всички фейслифт 325 са с М57. Докога се вгражда всъщност?

и на двата веригата е слабо звено и на 200к км. е препоръчително да се смени.


Taка ли?
Защото в чуждите форуми прочетох, че само Н57 има проблем с веригата, а на М57 е почти вечна..?


То не е проблем, а консуматив.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 15 Май 2017, 16:37

вечна ако значи 250-300 000км да, тогава е вечна :yes: нищо вечно няма в колите от последните 10-12 години...веригите не са особено скъп ремонт - 1200-1500лв.
"Чемодан, вокзал, Москва"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dhtj » 15 Май 2017, 17:03

Мисля че разбрах общо взето това, което ме интерсува.

И на М и на Н се сменят веригите, разликата е само че на новите са отзад и се сваля мотора = скъпо.

Почвам да гледам всичкото е92 дизел автомат от 200 коня нагоре.
Като предимство имат тея със сменени вериги.

БМВ-тата могат ли като Аудитата да се проверят по номер на рама в представителството за сервизната история?
Как става точно? Мерси.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 15 Май 2017, 17:20

(h)aman написа:
dhtj написа:
vld написа:
exc написа:А аз си мислех, че всички фейслифт 325 са с М57. Докога се вгражда всъщност?

и на двата веригата е слабо звено и на 200к км. е препоръчително да се смени.


Taка ли?
Защото в чуждите форуми прочетох, че само Н57 има проблем с веригата, а на М57 е почти вечна..?


То не е проблем, а консуматив.


То това не го схващат хората - на БМВ ВЕЧНИТЕ неща са в периода на живота на колата, който се определя от гаранцията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 15 Май 2017, 19:28

bai_ILIA написа:...

Ти тези 1500 лева ги каза като 150.

За веригата имам предвид.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Последна промяна vvasilev1 на 15 Май 2017, 20:03, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 15 Май 2017, 20:04

Колега, прав си за съжаление :yes: Скъпата кола от магазина е скъпа и в последствие...Затова съм си взел по-старичко автомобилче подръжката да не представлява никакъв проблем. Мен веригите не ме бъркат и затова ги смених има няма 6 цифрен пробег преди необходимото ей така за по-сигурно, дал съм почти 6500лв (не е печатна грешка) за джанти и гуми...Продължавам да твърдя, че много хора в БГ карат разни коли на всяка цена и това не е правилно :yes:
Последна промяна bai_ILIA на 15 Май 2017, 20:16, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 15 Май 2017, 20:15

bai_ILIA написа:Колега, прав си за съжаление :yes: Скъпата кола от магазина е скъпа и в последствие...Затова съм си взел по-старичко автомобилче подръжката да не представлява никакъв проблем. Мен веригите не ме бъркат, дал съм почти 6500лв (не е печатна грешка) за джанти и гуми...Продължавам да твърдя, че много хора в БГ карат разни коли на всяка цена и това не е правилно :yes:
Е по-добре от нова 316д :mhihi: Аз за 2.5 г с БМВ за себе си научих едно - БМВ без екстри и с малък двигател - по-добре не...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 30.11.2016

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bojestven » 15 Май 2017, 20:38

Здравейте БМВ фенове, отдавна се ослушвам за Е90-ка, но понеже не ми е спешно реших първо да изчета де що има отзиви в интернет. Общо взето картинката не е никак розова, особено за премиум автомобил, но както и да е. По принцип предпочитам бензин, но гледайки че на практика всички 6-таци имат не-малко (а и никак евтини за оправяне) проблеми се насочих към дизелите. И по-точно към фейслифтова 325-ца но с М57. За съжаление няма много избор на нашия пазар и единствената, която ми хвана окото е ето тази бройка:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476377088584768&slink=384dut

Седан, ръчни скорости и задно предаване - точно каквото искам. На снимките на мен ми изглежда доста запазена (кой знае, може и километрите да са реални :mhihi: ). Това което ме притеснява е че седи от доста време на пазара, аз мисля че я видях за първи път преди поне 6 месеца. Отначало беше обявена за 22700 и седя доста време така, после по някое време я намалиха на ~20000, a от може би месец е на сегашните 19000 и ме притеснява да няма по-сериозен проблем или да е удряна. Какво е вашето мнение за тази кола и за автокъщата, някой ходил ли е да я гледа на живо? Всяка информация е полезна, благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от x7z » 15 Май 2017, 20:39

dextuar написа:
bai_ILIA написа:Колега, прав си за съжаление :yes: Скъпата кола от магазина е скъпа и в последствие...Затова съм си взел по-старичко автомобилче подръжката да не представлява никакъв проблем. Мен веригите не ме бъркат, дал съм почти 6500лв (не е печатна грешка) за джанти и гуми...Продължавам да твърдя, че много хора в БГ карат разни коли на всяка цена и това не е правилно :yes:
Е по-добре от нова 316д :mhihi: Аз за 2.5 г с БМВ за себе си научих едно - БМВ без екстри и с малък двигател - по-добре не...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


ФАКТ двигателя не е компромис екстрите някой може ...
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook