Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
малко офф как не се пуска обява с върнат километраж - верно за някой неща се иска акъл. пъне се с фактурите, а километрите на обявата къси. минал 9000км за 2 седмици, което е голямо пътуване, но като цяло човека е прав 194000км, звучи по-добре от 230-240 000км. Българина мрази цифрата 2 на километража
скрил си номера, но на фактурата СВ3131КА


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- mopasan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:малко офф как не се пуска обява с върнат километраж - верно за някой неща се иска акъл. пъне се с фактурите, а километрите на обявата къси. минал 9000км за 2 седмици, което е голямо пътуване, но като цяло човека е прав 194000км, звучи по-добре от 230-240 000км. Българина мрази цифрата 2 на километражаскрил си номера, но на фактурата СВ3131КА
![]()
Напулно?

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
То и дата на регистрация пише във фактурата 22.11.2010, а в обявата 03.2011. 

- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой гледал ли е http://www.cars.bg/c2100825 ? Моля за отзиви.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Wierdo написа:Някой гледал ли е http://www.cars.bg/c2100825 ? Моля за отзиви.
Гледам старт стопа и волана са бая захабени, топката на ск. лост няма смисъл да се снима при положение, че се сменя за 1 минута и 40 лева. Лошо впечатление ми прави бутилката масло в багажника, значи, че хапва масълце и се долива. А на тоз двигател ако всичко му е наред масло не би трябвало да се долива.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Сериозен ли си?!Всеки нормален шофьор е хубаво да има и масло и антифриз малко в колата си..защото носи масло го харчи,извинявай но това е най-неточното нещо,което съм чувал.Не случайно си има и място за бутилката ,че и калъф..
Прекалявате с някои неща - незнам дали се усеща.
С уважание.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Прекалявате с някои неща - незнам дали се усеща.
С уважание.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- hiloallstars
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз също си имам масло в багажника. Като сипя 5. 5 литра, а съм купил 6, какво да го правя другото. Возя си го в багажника, с малко антифриз и някакви инструменти и си свиркам. Това не е критерии за нищо!!!
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Еййй как ме хванахте за нещо, което е чиста проба дедукция и при положение, че е съвсем логично когато имаш харч на масло да си носиш такова в багажника....
С уважение, но защо ми е да си нося масло в багажника като знам, че колата не го бута? Най-много с някакъв остър неокрепен багаж да пробие бутилката при кофти стечение на обстоятелствата (малко вероятно, но все пак). Ако случайно почне да се губи маслото изведнъж то или ще е в такива норми, че няма да е опасно да долея по-късно (100-200-300 мл загуба) или ще е такова обстоятелство, че 500мл до никъде няма да стигнат така че къде е файдата не виждам...
Аз лично нося масло в багажника ако знам, че колата го бута (старата е36-ца буташе малко и имах половин литър винаги).
Това е мое мнение и практика, затова и споделям - може за конкретната кола човекът да има същите съображения, а може и да ги няма и да мисли като вас - хора всякакви реално моята теория, че гори масло е точно толкова вероятна, колкото и вашата, че просто си го носи 50/50 процента е вероятността бих казал
Затова и не мисля, че трябва така остро да отхвърляте мнението ми - нима едно повишено внимание, че може да има харч на масло е лоша насока за човек, който гледа колата? И още повече това при двигател, който не се слави с харч на такова.
Антифриз си нося (защото имам сълзене и доливам по малко), но според мен и там е същата история, ако рязко ти се изгуби 500мл няма да те оправят + това водата също може да закрепи положението ако нямаш антифриз, но това е офтопик.
Аз например го държа в гаража за следващата смяна когато взимам само 5 литра
П.С. Сега си прочетох мнението пак и се извинявам за използваните думи "значи че хапва масълце". Бих искал да ги разбирате като "възможно е да хапва масълце". Надявам се с това може да си стиснем ръцете и да има мир
С уважение, но защо ми е да си нося масло в багажника като знам, че колата не го бута? Най-много с някакъв остър неокрепен багаж да пробие бутилката при кофти стечение на обстоятелствата (малко вероятно, но все пак). Ако случайно почне да се губи маслото изведнъж то или ще е в такива норми, че няма да е опасно да долея по-късно (100-200-300 мл загуба) или ще е такова обстоятелство, че 500мл до никъде няма да стигнат така че къде е файдата не виждам...
Аз лично нося масло в багажника ако знам, че колата го бута (старата е36-ца буташе малко и имах половин литър винаги).
Това е мое мнение и практика, затова и споделям - може за конкретната кола човекът да има същите съображения, а може и да ги няма и да мисли като вас - хора всякакви реално моята теория, че гори масло е точно толкова вероятна, колкото и вашата, че просто си го носи 50/50 процента е вероятността бих казал

Антифриз си нося (защото имам сълзене и доливам по малко), но според мен и там е същата история, ако рязко ти се изгуби 500мл няма да те оправят + това водата също може да закрепи положението ако нямаш антифриз, но това е офтопик.
ka4i написа: Като сипя 5. 5 литра, а съм купил 6, какво да го правя другото
Аз например го държа в гаража за следващата смяна когато взимам само 5 литра

П.С. Сега си прочетох мнението пак и се извинявам за използваните думи "значи че хапва масълце". Бих искал да ги разбирате като "възможно е да хапва масълце". Надявам се с това може да си стиснем ръцете и да има мир

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Еййй как ме хванахте за нещо, което е чиста проба дедукция и при положение, че е съвсем логично когато имаш харч на масло да си носиш такова в багажника....
С уважение, но защо ми е да си нося масло в багажника като знам, че колата не го бута? Най-много с някакъв остър неокрепен багаж да пробие бутилката при кофти стечение на обстоятелствата (малко вероятно, но все пак). Ако случайно почне да се губи маслото изведнъж то или ще е в такива норми, че няма да е опасно да долея по-късно (200-300 мл загуба) или ще е такова обстоятелство, че 500мл до никъде няма да стигнат така че къде е файдата не виждам...
Аз лично нося масло в багажника ако знам, че колата го бута (старата е36-ца буташе малко и имах половин литър винаги).
Това е мое мнение и практика, затова и споделям - може за конкретната кола човекът да има същите съображения, а може и да ги няма и да мисли като вас - хора всякакви реално моята теория, че гори масло е точно толкова вероятна, колкото и вашата, че просто си го носи 50/50 процента е вероятността бих казалЗатова и не мисля, че трябва така остро да отхвърляте мнението ми - нима едно повишено внимание, че може да има харч на масло е лоша насока за човек, който гледа колата? И още повече това при двигател, който не се слави с харч на такова.
Антифриз си нося (защото имам сълзене и доливам по малко), но според мен и там е същата история, ако рязко ти се изгуби 500мл няма да те оправят + това водата също може да закрепи положението ако нямаш антифриз, но това е офтопик.ka4i написа: Като сипя 5. 5 литра, а съм купил 6, какво да го правя другото
Аз например го държа в гаража за следващата смяна когато взимам само 5 литра
Айде стига сме се правили на интересни - сериозно,2 пъти ми се налага по път да давам масло на хора..видиш ли голям проблем,че носиш масло - колата е гробник,не става,строшена е

Да кажем,че Н52ката пипа масло - факт,на около 4000км горе долу 0.5 (не я и жаля много),същото е при М54 (не говоря за 1лтр на 1000км) ...понякога може да ти се наложи да долееш и това,че имаш 0.5 останало или 1лтр ново ,не означава,че колата е гробник...
С 46цата (320д)за над 110 000км - всеки един от тях носех 1лтр ново масло,НЕ съм доливал НИКОГА сменях на 8-10 000 заради ремапа и така близо 4год...колата още се движи 3 год и отгоре след като я продадох без да пипа масло,но масло в багажника има (колата е в балдъзата ми,та да колата я виждам често)..за мен е въпрос на навик и е хубаво,човек да има основни течности в автомобила,не знаеш кога могат да ти потрябват...това е малко като презерватива в джоба,я ти потрябва я не,но не значи,че си еба* от класа


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
То и на воланът, който споменах погледнете вляво как е побеляла пластмасата от търкане. И това при тез кофти снимки се вижда, на живо какви забележки ще има не искам да си представям.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Последна промяна drago9205 на 26 Май 2017, 19:47, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Имаше питане за едно 325их нека колегата пак пусне линк, че го затрих по погрешка.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:То и на воланът, който споменах погледнете вляво как е побеляла пластмасата от търкане. И това при тез кофти снимки се вижда, на живо какви забележки ще има не искам да си представям.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Колегата питаше дали някой е гледал колата, а не кой може да хвърля боб върху снимки...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
alX3m написа:Колегата питаше дали някой е гледал колата, а не кой може да хвърля боб върху снимки...
Е добре тогава никой като не е гледал колата нека в темата да е пълно мълчание ли? Според мен в тоя случай темата ще е безполезна, защото тук няма хора, които обикалят всеки ден да гледат коли обявени за продажба, за да може да помагат на други, които гледат същите коли. Повечето хора, които са гледали дадена кола си пишат директно отзивите без дори някой да пита за нея, за което евала!
Не е ли по-добре да се изкаче някакво мнение (макар и субективно) на база на снимките отколкото човек да пита за даден автомобил и резултатът да е пълно мълчание просто защото никой не е гледал колата?
+Този изтъркан старт/стоп и това протриване на воланът са почти сигурна гаранция за едни 300 хил. км, да не кажа и повече (обявените са 160 има не малко разминаване). Това ако е хвърляне на боб...

П.С. Май е време и аз да започна като повечето хора само да чета форума, защото много често някой не много активен изразява мнение и вместо да се каже "Да прав си"/"Има логика в думите ти" или "Не си прав... защото ето това са обективните факти" се почват едни тънки лични нападки, с които ти обясняват деликатно колко си тъп, колко не разбираш, колко много си в грешка и как едва ли не по-добре да не пишеш.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:alX3m написа:Колегата питаше дали някой е гледал колата, а не кой може да хвърля боб върху снимки...
Е добре тогава никой като не е гледал колата нека в темата да е пълно мълчание ли? Според мен в тоя случай темата ще е безполезна, защото тук няма хора, които обикалят всеки ден да гледат коли обявени за продажба, за да може да помагат на други, които гледат същите коли. Повечето хора, които са гледали дадена кола си пишат директно отзивите без дори някой да пита за нея, за което евала!
Не е ли по-добре да се изкаче някакво мнение (макар и субективно) на база на снимките отколкото човек да пита за даден автомобил и резултатът да е пълно мълчание просто защото никой не е гледал колата?
+Този изтъркан старт/стоп и това протриване на воланът са почти сигурна гаранция за едни 300 хил. км, да не кажа и повече (обявените са 160 има не малко разминаване). Това ако е хвърляне на боб...
![]()
П.С. Май е време и аз да започна като повечето хора само да чета форума, защото много често някой не много активен изразява мнение и вместо да се каже "Да прав си"/"Има логика в думите ти" или "Не си прав... защото ето това са обективните факти" се почват едни тънки лични нападки, с които ти обясняват деликатно колко си тъп, колко не разбираш, колко много си в грешка и как едва ли не по-добре да не пишеш.
Много навътре приемаш нещата

Износването на салона е главно от начина по който се употребява,не толкова от км,гледах и една е61 530их - на табло 205 000км салона беше като нов буквално всяко едно нещо,но беше реално на 390 000км - някой много е покарал ,но освен външно никакви признаци за подобни км (освен че мотора работеше като трактор,но това е до поддръжка)...
Разбира се,никой не обикаля всеки ден,но заради един изтъркан бутон,не трянва да се орказваме от някоя кола - най-важен е мотора и окачването,останалото се сменя лесно и безболезнено.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани