Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:vld написа:misho968 написа:http://www.cars.bg/offer/c2182493 Някакви отзиви и мнения?
Имаше преди няколко месеца в мобиле бг една 330д точно като тая с удър от пред, не беше много сериозен по скоро изръртени радятори основа греда и подкалници.
Може и да е същата кола, ако е регистрирана току що.
Същата е. Беше и без нави. Иначе наистина е на малко километри.
Добре е значи, незнам колко и се е вързал ремонта но ударена беше на цена 13к.

- krasimir_sb86
-
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 26.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте , някакво инфо или мнение за тази кола ? - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 7809562862
Благодаря предварително !
Благодаря предварително !
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Наистина доста захабен автомобил. Лявата страна нещо се е случвало - линиите на капак, калник, левите врати
коренно различно отваряне/затваряне от десните. Протрит волан, старт бутон, нещо се беше случило на таблото.
Километрите определено са много. Имаше нови накладки и дискове, вървеше прилично, гумите някакви по-високи и
по-широки, според мен въобще не става тази кола.
Довечера ще гледаме това комби, струва ми се най-нормална от всичките досега
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 5613050699
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?nikolae написа:
Наистина доста захабен автомобил. Лявата страна нещо се е случвало - линиите на капак, калник, левите врати
коренно различно отваряне/затваряне от десните. Протрит волан, старт бутон, нещо се беше случило на таблото.
Километрите определено са много. Имаше нови накладки и дискове, вървеше прилично, гумите някакви по-високи и
по-широки, според мен въобще не става тази кола.
Довечера ще гледаме това комби, струва ми се най-нормална от всичките досега
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 5613050699
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това го разбрах още преди няколко месеца като писа, питам защо толкова иска Е9х като е ясно какво се предлага за тия пари? Защо не Е46?nikolae написа:dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nikolae написа:dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.
Един приятел продава това : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=41dqte
километрите не знам дали са реални но ДПФ си е там ,преди няколко месеца смени съединител,само че е постна от към екстри.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nikolae написа:dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.
Отказвай го докато е време, че после като трябва да извади 3-4к да стане кола обратно това, ще има приказки "тия БМВ-та са боклуци, за нищо не стават, да си бях взел опелче, фордче и т.н.".
Много хора си мислят, че ще вземат Е9x за 10к и край, да ама то не става така. Тия коли едно време са стрували от 60-100к, в зависимост от оборудването и поддръжката им е като за премиум автомобил, не за кола среден клас. Това, че сега са им паднали цените, щото са на по 10г, не значи, че като я вземеш и е една такава пръсната от каране на 350к км, ще си свиркаш безгрижно. Малко хора го разбират това, особено тия дето слизат от VW/OPEL на такова и после се чудят кво става и хранят марката.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Той колегата май има Е60, така че не мога да разбера как не му е налял акъл на тоя неговия прЕАтел, само да не се окаже, че ситуацията е "за един приятел питам..."b00st написа:nikolae написа:dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.
Отказвай го докато е време, че после като трябва да извади 3-4к да стане кола обратно това, ще има приказки "тия БМВ-та са боклуци, за нищо не стават, да си бях взел опелче, фордче и т.н.".
Много хора си мислят, че ще вземат Е9x за 10к и край, да ама то не става така. Тия коли едно време са стрували от 60-100к, в зависимост от оборудването и поддръжката им е като за премиум автомобил, не за кола среден клас. Това, че сега са им паднали цените, щото са на по 10г, не значи, че като я вземеш и е една такава пръсната от каране на 350к км, ще си свиркаш безгрижно. Малко хора го разбират това и после псуват.
А твоя приятел да вземе да си направи регистация тук, че с този бюджет ще му трябва бая помощ от форума.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Той колегата май има Е60, така че не мога да разбера как не му е налял акъл на тоя неговия прЕАтел, само да не се окаже, че ситуацията е "за един приятел питам..."b00st написа:nikolae написа:dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.
Отказвай го докато е време, че после като трябва да извади 3-4к да стане кола обратно това, ще има приказки "тия БМВ-та са боклуци, за нищо не стават, да си бях взел опелче, фордче и т.н.".
Много хора си мислят, че ще вземат Е9x за 10к и край, да ама то не става така. Тия коли едно време са стрували от 60-100к, в зависимост от оборудването и поддръжката им е като за премиум автомобил, не за кола среден клас. Това, че сега са им паднали цените, щото са на по 10г, не значи, че като я вземеш и е една такава пръсната от каране на 350к км, ще си свиркаш безгрижно. Малко хора го разбират това и после псуват.
А твоя приятел да вземе да си направи регистация тук, че с този бюджет ще му трябва бая помощ от форума.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Много хора не приемат акъл и не слушат.
Те обикновенно се имат за най големите тарикати.
И естествено най много се наиграват винаги!
Оставете го да пасе и това е....

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Много близък човек ми е и постоянно му казвам, че или е много трудно за тези или ще има забележки
и във времето ще дава пари. Сега се чуди за някакви джети и пасати 1.9дизел 2007-2008 год.
Е60 е по-достъпна кола за тези пари, особено някакви бензин 2.2, 2.5 без кой знае какви екстри.
Аз лично го разубеждавам от дизела, въпреки че аз карам такъв вече втора година и като цяло съм доволен.
Не мога да го ставя да "пасе", гледам да помогна с каквото мога, затова и питам тук.
пп. относно колата от вчера.
Дясната страна е правена и то не само боя. Врата, колонка, дори имаше остатъчно тиксо, прага нещо не беше закачен.
Колата е с ксенони (без лупа), съединителя отделя малко по-горе, предполагам за тези 330км не е сменян никога.
Мотора 2-3 пъти имаше някакво прекъсване на втора в ниските обороти след 1500 оборота. Самият двигателен отсек
не е мит никога. Около мотора имаше някакви засъхнали мазноти, филтър казанче хидравлика за смяна, задна чистачка
не работи. Макс температура на мотора 105 градуса, след 2 минути работа на място падна до 95-97. Грешки по мотора
нямаше никакви, за последните 7-8 000км маслото е на 1/3. Всичко друго ми се струва, че работи нормално - врати, люк,
климатик, колата върви прилично, аз има е90 3.0и, автомат и летеше, това далеч не е така. Доколкото видях по лепенки
колата е обслужвана в мо**рт. Летни хубави Дънлоп 16ки, каско и го изтичат наскоро, винетка няма.
и във времето ще дава пари. Сега се чуди за някакви джети и пасати 1.9дизел 2007-2008 год.
Е60 е по-достъпна кола за тези пари, особено някакви бензин 2.2, 2.5 без кой знае какви екстри.
Аз лично го разубеждавам от дизела, въпреки че аз карам такъв вече втора година и като цяло съм доволен.
Не мога да го ставя да "пасе", гледам да помогна с каквото мога, затова и питам тук.
пп. относно колата от вчера.
Дясната страна е правена и то не само боя. Врата, колонка, дори имаше остатъчно тиксо, прага нещо не беше закачен.
Колата е с ксенони (без лупа), съединителя отделя малко по-горе, предполагам за тези 330км не е сменян никога.
Мотора 2-3 пъти имаше някакво прекъсване на втора в ниските обороти след 1500 оборота. Самият двигателен отсек
не е мит никога. Около мотора имаше някакви засъхнали мазноти, филтър казанче хидравлика за смяна, задна чистачка
не работи. Макс температура на мотора 105 градуса, след 2 минути работа на място падна до 95-97. Грешки по мотора
нямаше никакви, за последните 7-8 000км маслото е на 1/3. Всичко друго ми се струва, че работи нормално - врати, люк,
климатик, колата върви прилично, аз има е90 3.0и, автомат и летеше, това далеч не е така. Доколкото видях по лепенки
колата е обслужвана в мо**рт. Летни хубави Дънлоп 16ки, каско и го изтичат наскоро, винетка няма.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nikolae написа:Много близък човек ми е и постоянно му казвам, че или е много трудно за тези или ще има забележки
и във времето ще дава пари. Сега се чуди за някакви джети и пасати 1.9дизел 2007-2008 год.
Е60 е по-достъпна кола за тези пари, особено някакви бензин 2.2, 2.5 без кой знае какви екстри.
Аз лично го разубеждавам от дизела, въпреки че аз карам такъв вече втора година и като цяло съм доволен.
Не мога да го ставя да "пасе", гледам да помогна с каквото мога, затова и питам тук.
пп. относно колата от вчера.
Дясната страна е правена и то не само боя. Врата, колонка, дори имаше остатъчно тиксо, прага нещо не беше закачен.
Колата е с ксенони (без лупа), съединителя отделя малко по-горе, предполагам за тези 330км не е сменян никога.
Мотора 2-3 пъти имаше някакво прекъсване на втора в ниските обороти след 1500 оборота. Самият двигателен отсек
не е мит никога. Около мотора имаше някакви засъхнали мазноти, филтър казанче хидравлика за смяна, задна чистачка
не работи. Макс температура на мотора 105 градуса, след 2 минути работа на място падна до 95-97. Грешки по мотора
нямаше никакви, за последните 7-8 000км маслото е на 1/3. Всичко друго ми се струва, че работи нормално - врати, люк,
климатик, колата върви прилично, аз има е90 3.0и, автомат и летеше, това далеч не е така. Доколкото видях по лепенки
колата е обслужвана в мо**рт. Летни хубави Дънлоп 16ки, каско и го изтичат наскоро, винетка няма.
Колега в тия модели Е90/Е60 дизелите са в пъти по лесни за поддръжка и по здрави!
Минават много повече километри без ремонти и харчат доста по малко, направо на -50%, така, че незнам защо го разубеждаваш от дизел, но за 10-11к може да намери някоя не чак толкова уморена 320д без много екстри.
6 цилиндров бензин за тия пари ще хаби повече масло от колкото бензин и ще глътне повече от колкото струва колата...

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
този човек защо е писал 319 000км то в България няма коли на толкова много км. Трудно се продават така
Пиши 188 000 и бегай. 319 000км бай Иван ги минава 32 години как да го убедиш, че колата е ОК като цяло 


"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
[quote="vld"
Колега в тия модели Е90/Е60 дизелите са в пъти по лесни за поддръжка и по здрави!
Минават много повече километри без ремонти и харчат доста по малко, направо на -50%, така, че незнам защо го разубеждаваш от дизел, но за 10-11к може да намери някоя не чак толкова уморена 320д без много екстри.
6 цилиндров бензин за тия пари ще хаби повече масло от колкото бензин и ще глътне повече от колкото струва колата...[/quote]
Много страшния тия бензини - ужас. Трябва да си милионерче поне , за да ги караш

Колега в тия модели Е90/Е60 дизелите са в пъти по лесни за поддръжка и по здрави!
Минават много повече километри без ремонти и харчат доста по малко, направо на -50%, така, че незнам защо го разубеждаваш от дизел, но за 10-11к може да намери някоя не чак толкова уморена 320д без много екстри.
6 цилиндров бензин за тия пари ще хаби повече масло от колкото бензин и ще глътне повече от колкото струва колата...[/quote]
Много страшния тия бензини - ужас. Трябва да си милионерче поне , за да ги караш


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:vld написа:Колега в тия модели Е90/Е60 дизелите са в пъти по лесни за поддръжка и по здрави!
Минават много повече километри без ремонти и харчат доста по малко, направо на -50%, така, че незнам защо го разубеждаваш от дизел, но за 10-11к може да намери някоя не чак толкова уморена 320д без много екстри.
6 цилиндров бензин за тия пари ще хаби повече масло от колкото бензин и ще глътне повече от колкото струва колата...
Много страшния тия бензини - ужас. Трябва да си милионерче поне , за да ги караш![]()
Кажи сега, че N53 е по-евтин от N57 за поддръжка...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани