Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 10 Юли 2017, 8:56

(h)aman написа:
vld написа:
misho968 написа:http://www.cars.bg/offer/c2182493 Някакви отзиви и мнения? :dunno:

Имаше преди няколко месеца в мобиле бг една 330д точно като тая с удър от пред, не беше много сериозен по скоро изръртени радятори основа греда и подкалници.
Може и да е същата кола, ако е регистрирана току що.


Същата е. Беше и без нави. Иначе наистина е на малко километри.


Добре е значи, незнам колко и се е вързал ремонта но ударена беше на цена 13к.
Изображение


Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 26.04.2017
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от krasimir_sb86 » 10 Юли 2017, 19:08

Здравейте , някакво инфо или мнение за тази кола ? - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 7809562862
Благодаря предварително !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikolae » 11 Юли 2017, 9:31

(h)aman написа:
nikolae написа:Някакво мнение или наблюдени ако имате тази и тази ?
Търси се Е90/91 бензин, постно, голо и босо до 10к.


Какво стана с онова Е91 325, което обсъждахме в другата ти тема? Гледахте ли го?


Наистина доста захабен автомобил. Лявата страна нещо се е случвало - линиите на капак, калник, левите врати
коренно различно отваряне/затваряне от десните. Протрит волан, старт бутон, нещо се беше случило на таблото.
Километрите определено са много. Имаше нови накладки и дискове, вървеше прилично, гумите някакви по-високи и
по-широки, според мен въобще не става тази кола.

Довечера ще гледаме това комби, струва ми се най-нормална от всичките досега
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 5613050699

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Юли 2017, 12:56

nikolae написа:
(h)aman написа:
nikolae написа:Някакво мнение или наблюдени ако имате тази и тази ?
Търси се Е90/91 бензин, постно, голо и босо до 10к.


Какво стана с онова Е91 325, което обсъждахме в другата ти тема? Гледахте ли го?


Наистина доста захабен автомобил. Лявата страна нещо се е случвало - линиите на капак, калник, левите врати
коренно различно отваряне/затваряне от десните. Протрит волан, старт бутон, нещо се беше случило на таблото.
Километрите определено са много. Имаше нови накладки и дискове, вървеше прилично, гумите някакви по-високи и
по-широки, според мен въобще не става тази кола.

Довечера ще гледаме това комби, струва ми се най-нормална от всичките досега
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 5613050699
Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikolae » 11 Юли 2017, 13:50

dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Юли 2017, 13:51

nikolae написа:
dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.
Това го разбрах още преди няколко месеца като писа, питам защо толкова иска Е9х като е ясно какво се предлага за тия пари? Защо не Е46?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 12.02.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от MartinP » 11 Юли 2017, 14:47

nikolae написа:
dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.


Един приятел продава това : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=41dqte

километрите не знам дали са реални но ДПФ си е там ,преди няколко месеца смени съединител,само че е постна от към екстри.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 11 Юли 2017, 18:11

nikolae написа:
dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.

Отказвай го докато е време, че после като трябва да извади 3-4к да стане кола обратно това, ще има приказки "тия БМВ-та са боклуци, за нищо не стават, да си бях взел опелче, фордче и т.н.".
Много хора си мислят, че ще вземат Е9x за 10к и край, да ама то не става така. Тия коли едно време са стрували от 60-100к, в зависимост от оборудването и поддръжката им е като за премиум автомобил, не за кола среден клас. Това, че сега са им паднали цените, щото са на по 10г, не значи, че като я вземеш и е една такава пръсната от каране на 350к км, ще си свиркаш безгрижно. Малко хора го разбират това, особено тия дето слизат от VW/OPEL на такова и после се чудят кво става и хранят марката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 11 Юли 2017, 18:17

b00st написа:
nikolae написа:
dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.

Отказвай го докато е време, че после като трябва да извади 3-4к да стане кола обратно това, ще има приказки "тия БМВ-та са боклуци, за нищо не стават, да си бях взел опелче, фордче и т.н.".
Много хора си мислят, че ще вземат Е9x за 10к и край, да ама то не става така. Тия коли едно време са стрували от 60-100к, в зависимост от оборудването и поддръжката им е като за премиум автомобил, не за кола среден клас. Това, че сега са им паднали цените, щото са на по 10г, не значи, че като я вземеш и е една такава пръсната от каране на 350к км, ще си свиркаш безгрижно. Малко хора го разбират това и после псуват.
Той колегата май има Е60, така че не мога да разбера как не му е налял акъл на тоя неговия прЕАтел, само да не се окаже, че ситуацията е "за един приятел питам..."
А твоя приятел да вземе да си направи регистация тук, че с този бюджет ще му трябва бая помощ от форума.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 12 Юли 2017, 8:53

dextuar написа:
b00st написа:
nikolae написа:
dextuar написа:Колега, каква е тая фикс идея да е Е9х?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Не е за мене, мой приятел търси. До 10к по възможност с рег. що-годе карана, обслужена кола.

Отказвай го докато е време, че после като трябва да извади 3-4к да стане кола обратно това, ще има приказки "тия БМВ-та са боклуци, за нищо не стават, да си бях взел опелче, фордче и т.н.".
Много хора си мислят, че ще вземат Е9x за 10к и край, да ама то не става така. Тия коли едно време са стрували от 60-100к, в зависимост от оборудването и поддръжката им е като за премиум автомобил, не за кола среден клас. Това, че сега са им паднали цените, щото са на по 10г, не значи, че като я вземеш и е една такава пръсната от каране на 350к км, ще си свиркаш безгрижно. Малко хора го разбират това и после псуват.
Той колегата май има Е60, така че не мога да разбера как не му е налял акъл на тоя неговия прЕАтел, само да не се окаже, че ситуацията е "за един приятел питам..."
А твоя приятел да вземе да си направи регистация тук, че с този бюджет ще му трябва бая помощ от форума.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Много хора не приемат акъл и не слушат.
Те обикновенно се имат за най големите тарикати.
И естествено най много се наиграват винаги!
Оставете го да пасе и това е....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikolae » 12 Юли 2017, 9:31

Много близък човек ми е и постоянно му казвам, че или е много трудно за тези или ще има забележки
и във времето ще дава пари. Сега се чуди за някакви джети и пасати 1.9дизел 2007-2008 год.

Е60 е по-достъпна кола за тези пари, особено някакви бензин 2.2, 2.5 без кой знае какви екстри.
Аз лично го разубеждавам от дизела, въпреки че аз карам такъв вече втора година и като цяло съм доволен.

Не мога да го ставя да "пасе", гледам да помогна с каквото мога, затова и питам тук.

пп. относно колата от вчера.
Дясната страна е правена и то не само боя. Врата, колонка, дори имаше остатъчно тиксо, прага нещо не беше закачен.
Колата е с ксенони (без лупа), съединителя отделя малко по-горе, предполагам за тези 330км не е сменян никога.
Мотора 2-3 пъти имаше някакво прекъсване на втора в ниските обороти след 1500 оборота. Самият двигателен отсек
не е мит никога. Около мотора имаше някакви засъхнали мазноти, филтър казанче хидравлика за смяна, задна чистачка
не работи. Макс температура на мотора 105 градуса, след 2 минути работа на място падна до 95-97. Грешки по мотора
нямаше никакви, за последните 7-8 000км маслото е на 1/3. Всичко друго ми се струва, че работи нормално - врати, люк,
климатик, колата върви прилично, аз има е90 3.0и, автомат и летеше, това далеч не е така. Доколкото видях по лепенки
колата е обслужвана в мо**рт. Летни хубави Дънлоп 16ки, каско и го изтичат наскоро, винетка няма.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 12 Юли 2017, 14:28

nikolae написа:Много близък човек ми е и постоянно му казвам, че или е много трудно за тези или ще има забележки
и във времето ще дава пари. Сега се чуди за някакви джети и пасати 1.9дизел 2007-2008 год.

Е60 е по-достъпна кола за тези пари, особено някакви бензин 2.2, 2.5 без кой знае какви екстри.
Аз лично го разубеждавам от дизела, въпреки че аз карам такъв вече втора година и като цяло съм доволен.

Не мога да го ставя да "пасе", гледам да помогна с каквото мога, затова и питам тук.

пп. относно колата от вчера.
Дясната страна е правена и то не само боя. Врата, колонка, дори имаше остатъчно тиксо, прага нещо не беше закачен.
Колата е с ксенони (без лупа), съединителя отделя малко по-горе, предполагам за тези 330км не е сменян никога.
Мотора 2-3 пъти имаше някакво прекъсване на втора в ниските обороти след 1500 оборота. Самият двигателен отсек
не е мит никога. Около мотора имаше някакви засъхнали мазноти, филтър казанче хидравлика за смяна, задна чистачка
не работи. Макс температура на мотора 105 градуса, след 2 минути работа на място падна до 95-97. Грешки по мотора
нямаше никакви, за последните 7-8 000км маслото е на 1/3. Всичко друго ми се струва, че работи нормално - врати, люк,
климатик, колата върви прилично, аз има е90 3.0и, автомат и летеше, това далеч не е така. Доколкото видях по лепенки
колата е обслужвана в мо**рт. Летни хубави Дънлоп 16ки, каско и го изтичат наскоро, винетка няма.

Колега в тия модели Е90/Е60 дизелите са в пъти по лесни за поддръжка и по здрави!
Минават много повече километри без ремонти и харчат доста по малко, направо на -50%, така, че незнам защо го разубеждаваш от дизел, но за 10-11к може да намери някоя не чак толкова уморена 320д без много екстри.
6 цилиндров бензин за тия пари ще хаби повече масло от колкото бензин и ще глътне повече от колкото струва колата...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 12 Юли 2017, 15:49

този човек защо е писал 319 000км то в България няма коли на толкова много км. Трудно се продават така :D Пиши 188 000 и бегай. 319 000км бай Иван ги минава 32 години как да го убедиш, че колата е ОК като цяло :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 12 Юли 2017, 16:49

[quote="vld"
Колега в тия модели Е90/Е60 дизелите са в пъти по лесни за поддръжка и по здрави!
Минават много повече километри без ремонти и харчат доста по малко, направо на -50%, така, че незнам защо го разубеждаваш от дизел, но за 10-11к може да намери някоя не чак толкова уморена 320д без много екстри.
6 цилиндров бензин за тия пари ще хаби повече масло от колкото бензин и ще глътне повече от колкото струва колата...[/quote]


Много страшния тия бензини - ужас. Трябва да си милионерче поне , за да ги караш :paranoid: :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 12 Юли 2017, 16:53

Alek_SV написа:
vld написа:Колега в тия модели Е90/Е60 дизелите са в пъти по лесни за поддръжка и по здрави!
Минават много повече километри без ремонти и харчат доста по малко, направо на -50%, така, че незнам защо го разубеждаваш от дизел, но за 10-11к може да намери някоя не чак толкова уморена 320д без много екстри.
6 цилиндров бензин за тия пари ще хаби повече масло от колкото бензин и ще глътне повече от колкото струва колата...



Много страшния тия бензини - ужас. Трябва да си милионерче поне , за да ги караш :paranoid: :clap:


Кажи сега, че N53 е по-евтин от N57 за поддръжка...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook