Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 12 Юли 2017, 17:21

На база лв./изминати км няма шанс за сравнение :mrgreen:
Дори при N57 дето дюзите са по скъпи и ангренажа е малко по скъп, ма поне не ти пукат бобините като пуканки и водната помпа не те оставя безмълвен когато тя прецени :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 12 Юли 2017, 17:36

Стиииига бе хора, бе... Само лошо значи срещу това Н53, за да му падне цената втора ръка и да се наметате на последния бензинов НА 6-так на БМВ :lol: :mrgreen: ..
Казах ви
Помпа и термостат - 500 лв, сменяш ги и стига толкова. Няма да ги чакаш да пръднат..
Дюзи - 2,3-2,5 - когато трябва.. Ако искаш можеш 3 да вземеш и останалите си ги редиш на банка - не е фатално. Въпрос на избор и финанси. И със сигурност ще стават по-евтини!
Помпа високо налягане - 1,2 - това е малко шит, че те оставя, но пак има симптоми УЖ.. Вече на нищо не вярвам.
Другото, когато се обади.

Дизел:
Дюзи - по-скъпи!
Турбо - няма аналог!
Демпферна шайба - заминава си по-бързо заради вибрациите, а ако е ръчка - маховикът - също.
Водна помпа, термостати с всичките му там ремъци и прилежащи едва ли са без пари също..
Взимай дизел само ако караш много!

ПП Ако водната помпа думне на дизел пак те оставя на път.. Няма как да караш с течаща.. Или пък да поемеш риск да прегрееш чугуна... :bchug:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от x7z » 12 Юли 2017, 17:54

Bexim написа:Стиииига бе хора, бе... Само лошо значи срещу това Н53, за да му падне цената втора ръка и да се наметате на последния бензинов НА 6-так на БМВ :lol: :mrgreen: ..
Казах ви
Помпа и термостат - 500 лв, сменяш ги и стига толкова. Няма да ги чакаш да пръднат..
Дюзи - 2,3-2,5 - когато трябва.. Ако искаш можеш 3 да вземеш и останалите си ги редиш на банка - не е фатално. Въпрос на избор и финанси. И със сигурност ще стават по-евтини!
Помпа високо налягане - 1,2 - това е малко шит, че те оставя, но пак има симптоми УЖ.. Вече на нищо не вярвам.
Другото, когато се обади.

Дизел:
Дюзи - по-скъпи!
Турбо - няма аналог!
Демпферна шайба - заминава си по-бързо заради вибрациите, а ако е ръчка - маховикът - също.
Водна помпа, термостати с всичките му там ремъци и прилежащи едва ли са без пари също..
Взимай дизел само ако караш много!

ПП Ако водната помпа думне на дизел пак те оставя на път.. Няма как да караш с течаща.. Или пък да поемеш риск да прегрееш чугуна... :bchug:



дюзи 2300 лвл ? или инжектори ?
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 12 Юли 2017, 18:07

Bexim написа:ПП Ако водната помпа думне на дизел пак те оставя на път.. Няма как да караш с течаща.. Или пък да поемеш риск да прегрееш чугуна... :bchug:


имай на предвид, че карат по 350 000км тези помпи. На старото БМВ викам чакай да я сменя на 290 000км и беше като нова без грам луфт при това фабричната...Така, че не ги давайте за пример водните помпи. Те са лайфтайм ахахахаха според БМВ. Питах в М Кар кога се сменя и те казаха няма сервизен интервал за механична водна помпа - може да се провери за луфт, но няма предписание за смяна :yes:
джавкането бензини дизели подръжка ала бала май няма край :bchug:

дизелови дюзи втора ръка можеш да си сложиш евтини щото нищо им няма и ако са читави си караш ама бензиновите май са консуматив :ok: това за разхода на масло не го разбирам - освен, че дразни мисълта какво като гори 2-3-4л масло на 15 000км. Много важно ако минаваш 15 000км на година. Ако минаваш 45 000 е друго, но пак има решение 50 литрови варелчета за масло на едро :mhihi:

демпферна шайба 300-400лв според зависи броя цилиндри веднъж на 200 000км грубо. туррботата карат по 300-400000км даже и повече. Бензинов двигател не съм виждал на 500 000км незнам дали ще изкара толкова. Доста карат ама по-старите :mhihi: всичко си е на късмет като цяло ама бензина май има 4-5 бона фиксирани разходи за първите 200 000км докато при дизела е играта - ИМА НЕМА :D може и да има ама може и да нЕма :ok: както е в моя случай - 700-800лв първите 200 000км...знам гадно е, но факт...имах на предвид, че звука от мотора не е особено як :bchug:
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 12 Юли 2017, 18:27

N52 карам и N54 Карах . N53 не го знам . Разликата на това да караш 330д и 330и гаранция не e 50% отгоре на бензина (eстевено говорим , еднакви години, километри , място и начин на каране). По-скоро е на кантар , може би с 10-20% по-скъп да излезне бензина в дългосрочен план. Знам ги добре вече и двете поддръжки (3+ години с M57TU2D30 )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 12 Юли 2017, 20:09

N53 по принцип НЕ страда от разход на масло, освен ако литър на 10к км, го броите за висок разход. Части втора ръка има за всичко, просто заклеймявате нещо, до което не сте имали досег и за съжаление сте доста повече, така че няма да споря.. За себ си съм наясно - ПЕЧКА повече няма да си купя, по-добре климатик или конвектор.. В кръга на шегата, разбира се ;-)



Sent from КОСМОСА using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 12 Юли 2017, 20:19

Bexim написа:N53 по принцип НЕ страда от разход на масло, освен ако литър на 10к км, го броите за висок разход. Части втора ръка има за всичко, просто заклеймявате нещо, до което не сте имали досег и за съжаление сте доста повече, така че няма да споря.. За себ си съм наясно - ПЕЧКА повече няма да си купя, по-добре климатик или конвектор.. В кръга на шегата, разбира се ;-)


ахахаха това беше яко с печката :D не не разходът е ясно,че се увеличава с пробега и както казват колегите е следствие на разни проблемчета, които повечето хора игнорират, защото е много по-евтино да доливаш масло отколкото да ги реши човек :yes: лаем си тука и кервана върви :driving: съгласи се, че е як хейт да наречеш дадена кола масларка :mhihi: имам приятел с 325и 218 коня и той налива яко масло като сега се мъчи добавки за масларки и аз си му казвам да си налива и да не се занимава с глупости :mhihi:
Последна промяна bai_ILIA на 12 Юли 2017, 20:21, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 12 Юли 2017, 20:21

Е много ясно :) 2.0Д до дупка !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mopasan » 12 Юли 2017, 21:38

Alek_SV написа:Е много ясно :) 2.0Д до дупка !

Свеж си!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от димитър_81 » 13 Юли 2017, 22:36

Колеги някой ходил ли да гледа тази 3-ка http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=41u371 ?
Какво ви е мнението за колата? Автокъщата може ли да и се има доверие, гледам има доста bmw -та.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 14 Юли 2017, 8:59

димитър_81 написа:Колеги някой ходил ли да гледа тази 3-ка http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=41u371 ?
Какво ви е мнението за колата? Автокъщата може ли да и се има доверие, гледам има доста bmw -та.

Човек от автокъщата пише във форума, колата изглежда добре, вероятно е понапомпана софтуерно, трябва да видиш как е преправяна генерацията дали е с оригинална от 335 или е нещо циганьосано.
Според кюнците ДПФ-няма.
Според ВИН-а колата е германка, провери и историята, немските коли има много подробна история и ще видиш как е карана и обслужвана, така ще добиеш представа за пробега и моментното състояние.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 14 Юли 2017, 9:09

Само да вметна, че и на Швейцарските коли излиза версия "Германия" при проверка на ВИН.
Колата изглежда добре, само тази генерация отзад не ми харесва, ама това е до лични предпочитания.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 14 Юли 2017, 9:53

А защо няма задна чистачка? :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 14 Юли 2017, 10:27

Satanism написа:А защо няма задна чистачка? :D

Някакъв интересен мунинг ще е това, една от най яките екстри на комбито да ти се отваря само прозореца и те да я махнат...
Не е драма възтановява се, това да и е кусура.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.10.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nick87 » 14 Юли 2017, 22:45

Скъпи колеги, заедно с горещите летни дни се разгорещиха и страстите. Отново съм на лов за мощен автомобил, който с появата си да вдига вежди и да сваля гащички :lalala: Та така, след забавленията ми с е46, реших че е време и аз да видя що за машина е е90. Спрял съм се на този модел от линка. Знам че ще кажете "това ли е за теб мощен? АХахахах" или "Е ти за без пари искаш бавария да караш, бате." Еми искам. И колкото по-евтинка, по-добре. Та така, по мой сметки ще мога да си я храня и поддържам прилично. За разхода - умея да карам като бабка понякога. Ако някой я е гледал или има идея за състоянието, моля да сподели! Също така ако някой е патил от N52, пак да сподели. Знам, че трябва активно да се рови из форума, но просто времето зверски ме притиска, а ми трябва кола. :bchug:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=42eiby



Благодаря ви предварително!

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook