Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
chris_barnes написа:@Satanism -
@Dodozliq5 - основно разликата е в софтуера. 325д с ръчна кутия със сигурност няма пеперуди в смукателя. Имай предвид, че 325д като цяло е рядък модел и да намериш баш 2009г такава, пък и да е читава и не гола като пушка откъм екстри направо си е късмет.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Има колела ама са по скъпи, относно разликите писък съм ги по напред в темата. Дюзите не са пиезо и са с малко по малък дебит от тези на 330, всмукателния колектор няма пеперуди и изпускателните е чугунен фабрично. Общо взето най добрата комбинация. Има готини коли ма почват от 11-12к евро, всичко надолу е късмет или компромис.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
@vld веднага ми идват идеи за тунинг
)) инжектори от 30ка, по-голям кулер и хибридно турбо и ей ги 300кс
)))
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk


Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
325d автомат също няма пеперуди,а след леко ровичкане по картите стана доста по приятна за каране ,само трябва да се внимава с тва недоразумение 6НР19 да не се разлети нЕкъде 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
chris_barnes написа:@vld веднага ми идват идеи за тунинг)) инжектори от 30ка, по-голям кулер и хибридно турбо и ей ги 300кс
)))
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Турбото е същото, няма нужда от смяна, а със стандартните инжектори се постигат 280/290кс. без проблем, вече за повече няма дебит.
Има доста инфо по нета.
Едно от най хубавите неща е, че мотора във фабричния си вид не е много напомпан и ресурса му е много голям, като пробег.


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
COUNTACH написа:Hякакво инфо за тези коли
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=463t1i
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43tait
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=463ti2
Първата най много ми хваща окото, провери им историята в БМВ и според това коя има най подробна история се насочи към нея.
На втората ми се струва, че е махнат ДПФ-а, а третата е много излъскана и напудрена поне по снимки.

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Турбото е същото, няма нужда от смяна, а със стандартните инжектори се постигат 280/290кс. без проблем, вече за повече няма дебит.
Има доста инфо по нета.
Едно от най хубавите неща е, че мотора във фабричния си вид не е много напомпан и ресурса му е много голям, като пробег.

П.С. Не съм се интересувал от разликите, но ми е интересно дали при Н57 го има същият момент с 325/330
Последна промяна drago9205 на 26 Юли 2017, 10:55, променена общо 1 път
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
COUNTACH написа:Hякакво инфо за тези коли
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=463t1i
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43tait
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=463ti2
Дизел кабрио


- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:vld написа:Турбото е същото, няма нужда от смяна, а със стандартните инжектори се постигат 280/290кс. без проблем, вече за повече няма дебит.
Има доста инфо по нета.
Едно от най хубавите неща е, че мотора във фабричния си вид не е много напомпан и ресурса му е много голям, като пробег.
Може би и заради това (фабричната "намалена" мощност на фона на капацитета на мотора), консистенто сред колегите из форума 325-ците имат феноменално нисък разход (особено ако има някой бонус като желюзи/старт-стоп/печка), индиректните ми впечатления са, че гори колкото 320-ка (не вярвам пък всички да зи измислят разходите). Вече няколко души споделят страхотни постижения като разход. @vld сигурно вече можеш да го сравниш и с по-надутата 3-ка дизел в това отношение макар и на по-голямо купе. Аз лично определено ако търся сега 3-та серия ще е 325-ца, дори и прифейс. Златната среда - има мощност/динамика в същото време икономия, а може и да се разгърне почти колкото 330-ка с лек тунинг, пък и не е нужно да се мислят пеперудките.
П.С. Не съм се интересувал от разликите, но ми е интересно дали при Н57 го има същият момент с 325/330
М57 със старт-стоп няма.
При Н57, разликите между 325д и 330д са нищожни.В общи линии крейта, който са сипали в коша е 1:1.Така или иначе, обаче, почти всички 325ци са с М57.Н57 като 325д има чак след средата на 2010г, независимо дали колата е фейс или не.Колкото до разхода, не е баш като на 20ка, но е доста-доста приличен за коли 200+кс.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:COUNTACH написа:Hякакво инфо за тези коли
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=463t1i
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43tait
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=463ti2
Дизел кабрио![]()
Чи ко му е? Малко като свалиш покрива чуваш звука на трактора, ама иначе Економия и гъзария в едно

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:vld написа:Турбото е същото, няма нужда от смяна, а със стандартните инжектори се постигат 280/290кс. без проблем, вече за повече няма дебит.
Има доста инфо по нета.
Едно от най хубавите неща е, че мотора във фабричния си вид не е много напомпан и ресурса му е много голям, като пробег.
Може би и заради това (фабричната "намалена" мощност на фона на капацитета на мотора), консистенто сред колегите из форума 325-ците имат феноменално нисък разход (особено ако има някой бонус като желюзи/старт-стоп/печка), индиректните ми впечатления са, че гори колкото 320-ка (не вярвам пък всички да зи измислят разходите). Вече няколко души споделят страхотни постижения като разход. @vld сигурно вече можеш да го сравниш и с по-надутата 3-ка дизел в това отношение макар и на по-голямо купе. Аз лично определено ако търся сега 3-та серия ще е 325-ца, дори и прифейс. Златната среда - има мощност/динамика в същото време икономия, а може и да се разгърне почти колкото 330-ка с лек тунинг, пък и не е нужно да се мислят пеперудките.
П.С. Не съм се интересувал от разликите, но ми е интересно дали при Н57 го има същият момент с 325/330
Ами горе долу в градския разход е61цата е с около 2.5 литра повече, някъде около 10.5-11 се върти за сега.
Извън града 6.5-7.5, не съм я карал леко да гоня нисък разход, със същото каране е91цата даваше максимум 6.5, в зависимост от терена, но в повечето случаи под 6/100, но автомата си оказва влияние.
204 коньовата 325ца с N57 също е много добра, там автомата харчи колкото 325д с М57 ръчка и мотора е по тих с по добра динамика, по малко вредни емисии...
Повечето хора го избягват заради веригата, но то и на М57 веригата си е проблемна.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, колеги!
Тъй като от известно време си търся кола и понякога става въпрос на работа, един от колегите е останал с погрешното впечатление, че съм някакъв специалист
Та решил е човека след дълга служба да си смени вектрата с нещо по-хубаво и ново и ме помоли за съвет. Аз веднага му предложих японско, обаче той не искал, нещо немско да е и да било дизел. Бюджета му бил до към 14к за всичко и искал да е след 2005та
На прима виста от тия години му казах да забрави за мерцедес Ц заради ръждата и проблемите с електрониката, за ауди и фв знам, че имат доста проблеми с помпа-дюзата и не знам от коя година вече са комън рейл и дали са му в бюджета, та стана въпрос разбира се и за е90. До колкото знам модела няма кой знае какви сериозни детски болести, той ги поразгледа и ги хареса уж.
Та тук ще ви попитам, ако можете да дадете мнение за 3 екземпляра:
1. http://www.cars.bg/offer/c1794566
2. http://www.cars.bg/offer/c1933248
3. http://www.cars.bg/offer/c2206126
Питах го за екстри на които държи, каза че иска само климатик и автопилот(тук му казах, че и да няма не е трудно да се сложи, излъгал ли съм ? )
Не искал автоматик, ако може да НЕ е кожа и да НЕ била с големи джанти, че скъпи гумите, а човека не държи на визия.
Предпочита да е от частно лице, за да не се дават излишни пари за регистрация.
Това е като цяло, ще съм благодарен ако ударите едно рамо да насочим човека или да го спасим от някоя бездънна яма
Тъй като от известно време си търся кола и понякога става въпрос на работа, един от колегите е останал с погрешното впечатление, че съм някакъв специалист

На прима виста от тия години му казах да забрави за мерцедес Ц заради ръждата и проблемите с електрониката, за ауди и фв знам, че имат доста проблеми с помпа-дюзата и не знам от коя година вече са комън рейл и дали са му в бюджета, та стана въпрос разбира се и за е90. До колкото знам модела няма кой знае какви сериозни детски болести, той ги поразгледа и ги хареса уж.
Та тук ще ви попитам, ако можете да дадете мнение за 3 екземпляра:
1. http://www.cars.bg/offer/c1794566
2. http://www.cars.bg/offer/c1933248
3. http://www.cars.bg/offer/c2206126
Питах го за екстри на които държи, каза че иска само климатик и автопилот(тук му казах, че и да няма не е трудно да се сложи, излъгал ли съм ? )
Не искал автоматик, ако може да НЕ е кожа и да НЕ била с големи джанти, че скъпи гумите, а човека не държи на визия.
Предпочита да е от частно лице, за да не се дават излишни пари за регистрация.
Това е като цяло, ще съм благодарен ако ударите едно рамо да насочим човека или да го спасим от някоя бездънна яма

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
speedhokk написа:Здравейте, колеги!
Тъй като от известно време си търся кола и понякога става въпрос на работа, един от колегите е останал с погрешното впечатление, че съм някакъв специалистТа решил е човека след дълга служба да си смени вектрата с нещо по-хубаво и ново и ме помоли за съвет. Аз веднага му предложих японско, обаче той не искал, нещо немско да е и да било дизел. Бюджета му бил до към 14к за всичко и искал да е след 2005та
На прима виста от тия години му казах да забрави за мерцедес Ц заради ръждата и проблемите с електрониката, за ауди и фв знам, че имат доста проблеми с помпа-дюзата и не знам от коя година вече са комън рейл и дали са му в бюджета, та стана въпрос разбира се и за е90. До колкото знам модела няма кой знае какви сериозни детски болести, той ги поразгледа и ги хареса уж.
Та тук ще ви попитам, ако можете да дадете мнение за 3 екземпляра:
1. http://www.cars.bg/offer/c1794566
2. http://www.cars.bg/offer/c1933248
3. http://www.cars.bg/offer/c2206126
Питах го за екстри на които държи, каза че иска само климатик и автопилот(тук му казах, че и да няма не е трудно да се сложи, излъгал ли съм ? )
Не искал автоматик, ако може да НЕ е кожа и да НЕ била с големи джанти, че скъпи гумите, а човека не държи на визия.
Предпочита да е от частно лице, за да не се дават излишни пари за регистрация.
Това е като цяло, ще съм благодарен ако ударите едно рамо да насочим човека или да го спасим от някоя бездънна яма
1вата изглежда доста изморен автомобил по снимки, пожълтели фарове, старт бутона е на нула - ако може да се докаже ,че е поддържана ОК иначе не
2рата е 2005та не е 2006та особено пък ноември


3тия макар да е с проблемния двигател най-става стига да се докаже, че веригата е сменявана скоро, а не на 150к
- s0me0ne
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
само 100к назад. Даже е супер нормално връщане. Айде купетата не са за служебни ама останлите седани и комбита яко бизнессс и реален пробег
Колега, може ли линк към сайта, в който си правил справката? Мерси!

"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани