Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 25 Юли 2017, 22:49

chris_barnes написа:@Satanism -

@Dodozliq5 - основно разликата е в софтуера. 325д с ръчна кутия със сигурност няма пеперуди в смукателя. Имай предвид, че 325д като цяло е рядък модел и да намериш баш 2009г такава, пък и да е читава и не гола като пушка откъм екстри направо си е късмет.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Има колела ама са по скъпи, относно разликите писък съм ги по напред в темата. Дюзите не са пиезо и са с малко по малък дебит от тези на 330, всмукателния колектор няма пеперуди и изпускателните е чугунен фабрично. Общо взето най добрата комбинация. Има готини коли ма почват от 11-12к евро, всичко надолу е късмет или компромис.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от chris_barnes » 25 Юли 2017, 22:52

@vld веднага ми идват идеи за тунинг :))) инжектори от 30ка, по-голям кулер и хибридно турбо и ей ги 300кс :))))

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 320ci `04

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от COUNTACH » 26 Юли 2017, 7:35


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от motofan » 26 Юли 2017, 7:37

325d автомат също няма пеперуди,а след леко ровичкане по картите стана доста по приятна за каране ,само трябва да се внимава с тва недоразумение 6НР19 да не се разлети нЕкъде :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 26 Юли 2017, 8:45

chris_barnes написа:@vld веднага ми идват идеи за тунинг :))) инжектори от 30ка, по-голям кулер и хибридно турбо и ей ги 300кс :))))

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk


Турбото е същото, няма нужда от смяна, а със стандартните инжектори се постигат 280/290кс. без проблем, вече за повече няма дебит.
Има доста инфо по нета.
Едно от най хубавите неща е, че мотора във фабричния си вид не е много напомпан и ресурса му е много голям, като пробег. :yes:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 26 Юли 2017, 8:50



Първата най много ми хваща окото, провери им историята в БМВ и според това коя има най подробна история се насочи към нея.
На втората ми се струва, че е махнат ДПФ-а, а третата е много излъскана и напудрена поне по снимки.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 26 Юли 2017, 10:46

vld написа:Турбото е същото, няма нужда от смяна, а със стандартните инжектори се постигат 280/290кс. без проблем, вече за повече няма дебит.
Има доста инфо по нета.
Едно от най хубавите неща е, че мотора във фабричния си вид не е много напомпан и ресурса му е много голям, като пробег. :yes:


:yes: Може би и заради това (фабричната "намалена" мощност на фона на капацитета на мотора), консистенто сред колегите из форума 325-ците имат феноменално нисък разход (особено ако има някой бонус като желюзи/старт-стоп/печка), индиректните ми впечатления са, че гори колкото 320-ка (не вярвам пък всички да зи измислят разходите). Вече няколко души споделят страхотни постижения като разход. @vld сигурно вече можеш да го сравниш и с по-надутата 3-ка дизел в това отношение макар и на по-голямо купе. Аз лично определено ако търся сега 3-та серия ще е 325-ца, дори и прифейс. Златната среда - има мощност/динамика в същото време икономия, а може и да се разгърне почти колкото 330-ка с лек тунинг, пък и не е нужно да се мислят пеперудките.

П.С. Не съм се интересувал от разликите, но ми е интересно дали при Н57 го има същият момент с 325/330
Последна промяна drago9205 на 26 Юли 2017, 10:55, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 26 Юли 2017, 10:55


ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 26 Юли 2017, 10:58

drago9205 написа:
vld написа:Турбото е същото, няма нужда от смяна, а със стандартните инжектори се постигат 280/290кс. без проблем, вече за повече няма дебит.
Има доста инфо по нета.
Едно от най хубавите неща е, че мотора във фабричния си вид не е много напомпан и ресурса му е много голям, като пробег. :yes:


:yes: Може би и заради това (фабричната "намалена" мощност на фона на капацитета на мотора), консистенто сред колегите из форума 325-ците имат феноменално нисък разход (особено ако има някой бонус като желюзи/старт-стоп/печка), индиректните ми впечатления са, че гори колкото 320-ка (не вярвам пък всички да зи измислят разходите). Вече няколко души споделят страхотни постижения като разход. @vld сигурно вече можеш да го сравниш и с по-надутата 3-ка дизел в това отношение макар и на по-голямо купе. Аз лично определено ако търся сега 3-та серия ще е 325-ца, дори и прифейс. Златната среда - има мощност/динамика в същото време икономия, а може и да се разгърне почти колкото 330-ка с лек тунинг, пък и не е нужно да се мислят пеперудките.

П.С. Не съм се интересувал от разликите, но ми е интересно дали при Н57 го има същият момент с 325/330

М57 със старт-стоп няма.
При Н57, разликите между 325д и 330д са нищожни.В общи линии крейта, който са сипали в коша е 1:1.Така или иначе, обаче, почти всички 325ци са с М57.Н57 като 325д има чак след средата на 2010г, независимо дали колата е фейс или не.Колкото до разхода, не е баш като на 20ка, но е доста-доста приличен за коли 200+кс.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 26 Юли 2017, 11:34

Alek_SV написа:


Дизел кабрио :kuku: :no:

Чи ко му е? Малко като свалиш покрива чуваш звука на трактора, ама иначе Економия и гъзария в едно :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 26 Юли 2017, 12:46

drago9205 написа:
vld написа:Турбото е същото, няма нужда от смяна, а със стандартните инжектори се постигат 280/290кс. без проблем, вече за повече няма дебит.
Има доста инфо по нета.
Едно от най хубавите неща е, че мотора във фабричния си вид не е много напомпан и ресурса му е много голям, като пробег. :yes:


:yes: Може би и заради това (фабричната "намалена" мощност на фона на капацитета на мотора), консистенто сред колегите из форума 325-ците имат феноменално нисък разход (особено ако има някой бонус като желюзи/старт-стоп/печка), индиректните ми впечатления са, че гори колкото 320-ка (не вярвам пък всички да зи измислят разходите). Вече няколко души споделят страхотни постижения като разход. @vld сигурно вече можеш да го сравниш и с по-надутата 3-ка дизел в това отношение макар и на по-голямо купе. Аз лично определено ако търся сега 3-та серия ще е 325-ца, дори и прифейс. Златната среда - има мощност/динамика в същото време икономия, а може и да се разгърне почти колкото 330-ка с лек тунинг, пък и не е нужно да се мислят пеперудките.

П.С. Не съм се интересувал от разликите, но ми е интересно дали при Н57 го има същият момент с 325/330


Ами горе долу в градския разход е61цата е с около 2.5 литра повече, някъде около 10.5-11 се върти за сега.
Извън града 6.5-7.5, не съм я карал леко да гоня нисък разход, със същото каране е91цата даваше максимум 6.5, в зависимост от терена, но в повечето случаи под 6/100, но автомата си оказва влияние.
204 коньовата 325ца с N57 също е много добра, там автомата харчи колкото 325д с М57 ръчка и мотора е по тих с по добра динамика, по малко вредни емисии...
Повечето хора го избягват заради веригата, но то и на М57 веригата си е проблемна.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от speedhokk » 26 Юли 2017, 13:47

Здравейте, колеги!
Тъй като от известно време си търся кола и понякога става въпрос на работа, един от колегите е останал с погрешното впечатление, че съм някакъв специалист :mhihi: Та решил е човека след дълга служба да си смени вектрата с нещо по-хубаво и ново и ме помоли за съвет. Аз веднага му предложих японско, обаче той не искал, нещо немско да е и да било дизел. Бюджета му бил до към 14к за всичко и искал да е след 2005та
На прима виста от тия години му казах да забрави за мерцедес Ц заради ръждата и проблемите с електрониката, за ауди и фв знам, че имат доста проблеми с помпа-дюзата и не знам от коя година вече са комън рейл и дали са му в бюджета, та стана въпрос разбира се и за е90. До колкото знам модела няма кой знае какви сериозни детски болести, той ги поразгледа и ги хареса уж.

Та тук ще ви попитам, ако можете да дадете мнение за 3 екземпляра:

1. http://www.cars.bg/offer/c1794566
2. http://www.cars.bg/offer/c1933248
3. http://www.cars.bg/offer/c2206126

Питах го за екстри на които държи, каза че иска само климатик и автопилот(тук му казах, че и да няма не е трудно да се сложи, излъгал ли съм ? )
Не искал автоматик, ако може да НЕ е кожа и да НЕ била с големи джанти, че скъпи гумите, а човека не държи на визия.
Предпочита да е от частно лице, за да не се дават излишни пари за регистрация.
Това е като цяло, ще съм благодарен ако ударите едно рамо да насочим човека или да го спасим от някоя бездънна яма :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 26 Юли 2017, 16:25

speedhokk написа:Здравейте, колеги!
Тъй като от известно време си търся кола и понякога става въпрос на работа, един от колегите е останал с погрешното впечатление, че съм някакъв специалист :mhihi: Та решил е човека след дълга служба да си смени вектрата с нещо по-хубаво и ново и ме помоли за съвет. Аз веднага му предложих японско, обаче той не искал, нещо немско да е и да било дизел. Бюджета му бил до към 14к за всичко и искал да е след 2005та
На прима виста от тия години му казах да забрави за мерцедес Ц заради ръждата и проблемите с електрониката, за ауди и фв знам, че имат доста проблеми с помпа-дюзата и не знам от коя година вече са комън рейл и дали са му в бюджета, та стана въпрос разбира се и за е90. До колкото знам модела няма кой знае какви сериозни детски болести, той ги поразгледа и ги хареса уж.

Та тук ще ви попитам, ако можете да дадете мнение за 3 екземпляра:

1. http://www.cars.bg/offer/c1794566
2. http://www.cars.bg/offer/c1933248
3. http://www.cars.bg/offer/c2206126

Питах го за екстри на които държи, каза че иска само климатик и автопилот(тук му казах, че и да няма не е трудно да се сложи, излъгал ли съм ? )
Не искал автоматик, ако може да НЕ е кожа и да НЕ била с големи джанти, че скъпи гумите, а човека не държи на визия.
Предпочита да е от частно лице, за да не се дават излишни пари за регистрация.
Това е като цяло, ще съм благодарен ако ударите едно рамо да насочим човека или да го спасим от някоя бездънна яма :)



1вата изглежда доста изморен автомобил по снимки, пожълтели фарове, старт бутона е на нула - ако може да се докаже ,че е поддържана ОК иначе не

2рата е 2005та не е 2006та особено пък ноември :D Волана е претапициран с кожа много близка до ОЕМ, ама се е набръчкал :D

3тия макар да е с проблемния двигател най-става стига да се докаже, че веригата е сменявана скоро, а не на 150к

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от s0me0ne » 26 Юли 2017, 17:32


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 26 Юли 2017, 17:41

само 100к назад. Даже е супер нормално връщане. Айде купетата не са за служебни ама останлите седани и комбита яко бизнессс и реален пробег :mhihi: Колега, може ли линк към сайта, в който си правил справката? Мерси!
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook