Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км дневно
Модератор: Общи модератори
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Първите Е-клас с четири очички?
Огромен избор на моторизация,варианти с пълноприводно задвижване и най-вече-комфорт и пространство

Огромен избор на моторизация,варианти с пълноприводно задвижване и най-вече-комфорт и пространство

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Vra4anin написа:alx написа:K_Ilkov написа:Според опита ти колко максимално е приемливо да комютваш? Стана ми любопитно ...
аз повече от 50км всяка посока (100 общо) и то по хубави пътища не бих карал всекидневно... освен ако не е за някакви луди пари при което положение просто бих си взимал хотел за през седмицата и бих се прибирал уйкендите- гледал съм го и този филм 3 години и щях да си затрия социалния живот...
сега- зависи и от работата- ако си клатиш краката по цял ден - може и да бива... но при мене поне всеки ден последните 15-тина години е било окопна война и това да се покажа в офиса вече изнервен и уморен и така 9-10 часа- не е било за мене оферта.
Оффф, като знам как познати са навъртали по над 50 000км годишно, само за да отскачат до съседния град където е тяхната ковра (т.нар. "каскетна любов"), направо...
Ама пробега навъртян в този случай май не изморява толкова, колкото ако се ходи на работа![]()
PS: във Враца има един лаф: "Кво правиш бе? Нищо, на работа съм"
това както се досещаш е друго. ако к*ра ти кара (с хъс) щото знае какво ще се случи на заветната цел... или работата ти е свързана с пътуване (като например да си нещо по продажби, подръжка или таксиджия)... тогава е едно. мисълта ми беше всеки ден ако е едно и също, по един и същи (горе долу) маршрут и караш толкова за да седнеш в един офис, да трепеш нервни клетки 8-10 часа и след това да седнеш в колата и да караш още толкова наобратно за да доутрепеш каквито мозъчни сигнали са ти останали... не е работа. карах две години така и както написах в предишното си мнение - беше абсолютна житейско/ емоционална кочина. от там и аз поне си знам границите... сигурен съм, че разни хора- разни разбирания по въпроса, ама поне за мене- така...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Bogat-Beden написа:Първите Е-клас с четири очички?![]()
Огромен избор на моторизация,варианти с пълноприводно задвижване и най-вече-комфорт и пространство
С такава съм, не ми се сменя. За пътуване е идеална

Но не е да се снимаш с нея


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Bogat-Beden написа:Първите Е-клас с четири очички?![]()
Огромен избор на моторизация,варианти с пълноприводно задвижване и най-вече-комфорт и пространство
Първата Е-класа изглежда така:


А откакто мерцедес смениха формата на фаровете нищо не е същото


ATR-42/72
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
и при БМВ е така.... 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Bogat-Beden написа:Първите Е-клас с четири очички?![]()
Огромен избор на моторизация,варианти с пълноприводно задвижване и най-вече-комфорт и пространство
И страшната ръжда.
Тук някой предложи 530д е60/61, но забравяте поддръжката. Вериги, които никой не иска да сменя са 1500лв с труда и всичко покрай тях, да не казвам, че и повече. Носачите са доста скъпи.
Може би 520д е най-добре предвид ниския разход съчетан с комфорт, особено ако е след фейслифта със седалки с обдухване и т.н.
Аз лично не бих се върнал към кола с предно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
aboykov написа:Затова се интересувам от хора, които пътуват всеки ден в сходна пътна обстановка, какво са избрали и дали това им е отговорило на изискванията и нуждите.
На мен офиса ми е на 80 и няколко км от вкъщи, тоест 160+км всеки ден, а освен това имам и втора работа, за която ми се налага да пътувам доста. Последната година карам с Е46-цата защото е елементарна кола за поддръжка, евтина е, повечето неща си ги обслужвам/сменям сам, а същевременно не ми е неудобна за пътуване. Ако сега щях да сменям колата - вероятно щях да я сменя със 118d или 120d - нормална динамика за всекидневно commute-ване и добър разход. Естествено я има и по-скъпата поддръжка при дизелите.
За извънградско е добре да си търсиш кола с комфортен салон, добри фарове, сензор за дъжд и естествено темпомат (автоматичните на новите коли са доста удобни). За двигателя е важно да не се мъчи при скоростите, с които смяташ да караш (примерно 130-150 км/ч) и да не шуми. Това е и за твой комфорт и за по-голяма дълготрайност на двигателя. Също и да е възможно най-обезшумена - аз например нямам проблеми с шум през уплътненията, но пък гумите ми са доста шумни и определено следващия път като купувам гуми, шума ще е един от основните критерии.
Моля пиши какво си избрал накрая.
П.С. 200км дневно не са толкова много, много хора минават и по повече, по-скоро зависи колко време ти отнема да ги минеш. На мен ми отнема 45-50 минути с нормално шофиране на темпомат за да стигна до работа и през това време слушам аудио книги или си пускам разни туториали, та времето не е напълно загубено. Освен това, най-вече сутрин, често мога да осмисля нещата, с които съм се сблъскал в работа и понякога даже и изскача някоя идея.

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Аз не разбирам каква е проликата с каране по магистрала в чужбина на 160км и каране и нас над 200км. Никъде не видях да се говори, че ще се карах по магистралите и нас. Какви темпомати, какви чудеса??
Това е временна работа за мен. Като минат няколко месеца ще чакам отзиви.
Да не говорим за зимата която идва
Това е временна работа за мен. Като минат няколко месеца ще чакам отзиви.
Да не говорим за зимата която идва
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Според мен не се занимавай. Пътуването по толкова много трябва да е НАИСТИНА добре заплатено 
Пожелавам ти да е но ме съмнява, че не.
Ако пък ще се пътува все пак аз съм за голямо коби от нашата марка с газ.

Пожелавам ти да е но ме съмнява, че не.
Ако пък ще се пътува все пак аз съм за голямо коби от нашата марка с газ.
Луд съм за люто! Капсаицина в лютите чушки лекува ...
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Без бюджет е доста трудно да се помогне по какъвто и да е начин, но все пак:
Ако се търси максимално евтино предвижване и бюджета е до 3к, бих си взел пасат 4 дизел или опел вектра Б на газ. Имам поглед над няколко такива автомобила и съм меко казано впечатлен от това колко идиотоустойчиви са. Един такъв пасат се караше няколко години само с доливане на най-евтиното възможно масло, филтри не му се сменяха. Накрая не знам с какво количество масло го караха, защото щеката беше вечно суха и бяха решили просто да го унищожат и да вземат друга кола, обаче пущината отказваше да се предаде. Мисля, че близо година го караха така и накрая при едно по-сериозно каране продължило 30-40минути колата май се предаде, но и това не е сигурно, защото така и никой не я закара в сервиз да видят какво и има и просто я хвърлиха.
Колкото до вектрата, като пропуснем малко твърдата возия е супер здрава, а частите са смешно евтини. Масло винаги ще харчи, но имам познат който навъртя на една такава 160 000км на газ, като от ден първи се обслужва с масло 15в40, 5 литра при смяната и 5 литра за доливане в следващите 15 000км. Освен, че тоя разход на масло му прееба катализатора, никакви други проблеми не е имал, а и разхода на масло нито се увеличава, нито намаля.
Ако все пак работата е по-престижна и ни е срам да се появяваме с такива кенефи, вдигнем малко бюджета до към 8к аз бих заглеждал е39, е38 или някой бенц на газ. Частите тук ще са малко по-скъпи, но пък има доста втора ръка, така че пак няма драма. Комфорта също така ще е несравнимо по-висок.
Ако говорим за бюджет над 10к и търсим вече възможно най-голям комфорт от пътуването, бих гледал е65 или С-класа, пак комбинация бензин + газ, но тук мисля, че поддръжката ще стане сериозно перо при такъв пробег.
Ако се търси максимално евтино предвижване и бюджета е до 3к, бих си взел пасат 4 дизел или опел вектра Б на газ. Имам поглед над няколко такива автомобила и съм меко казано впечатлен от това колко идиотоустойчиви са. Един такъв пасат се караше няколко години само с доливане на най-евтиното възможно масло, филтри не му се сменяха. Накрая не знам с какво количество масло го караха, защото щеката беше вечно суха и бяха решили просто да го унищожат и да вземат друга кола, обаче пущината отказваше да се предаде. Мисля, че близо година го караха така и накрая при едно по-сериозно каране продължило 30-40минути колата май се предаде, но и това не е сигурно, защото така и никой не я закара в сервиз да видят какво и има и просто я хвърлиха.
Колкото до вектрата, като пропуснем малко твърдата возия е супер здрава, а частите са смешно евтини. Масло винаги ще харчи, но имам познат който навъртя на една такава 160 000км на газ, като от ден първи се обслужва с масло 15в40, 5 литра при смяната и 5 литра за доливане в следващите 15 000км. Освен, че тоя разход на масло му прееба катализатора, никакви други проблеми не е имал, а и разхода на масло нито се увеличава, нито намаля.
Ако все пак работата е по-престижна и ни е срам да се появяваме с такива кенефи, вдигнем малко бюджета до към 8к аз бих заглеждал е39, е38 или някой бенц на газ. Частите тук ще са малко по-скъпи, но пък има доста втора ръка, така че пак няма драма. Комфорта също така ще е несравнимо по-висок.
Ако говорим за бюджет над 10к и търсим вече възможно най-голям комфорт от пътуването, бих гледал е65 или С-класа, пак комбинация бензин + газ, но тук мисля, че поддръжката ще стане сериозно перо при такъв пробег.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Аз пътувам около 100км дневно - 50 в посока.30км изминавам по магистрала , останалите са на национал.
Карам си Е36чаката и да кажа само - друго не ми трябва.Ако не бяха едни други обстоятелства изобщо нямаше да мисля за смяна на автомобила , но уви до няколко месеца ще се наложи да я сменя.
6така си работи тихо почти не се чува в купето.Вози си супер , приятна е за каране , върви си доволно колата.
Карам я само на бензин - 50 евро на седмица.
Филмите с евтиния дизел ги забрави - всяка стотинка по-малко на бензиностанцията , заминава в сервиза за кулери , турбини , свещи , помпи , дюзи и т.н. и т.н.
Карам си Е36чаката и да кажа само - друго не ми трябва.Ако не бяха едни други обстоятелства изобщо нямаше да мисля за смяна на автомобила , но уви до няколко месеца ще се наложи да я сменя.
6така си работи тихо почти не се чува в купето.Вози си супер , приятна е за каране , върви си доволно колата.
Карам я само на бензин - 50 евро на седмица.
Филмите с евтиния дизел ги забрави - всяка стотинка по-малко на бензиностанцията , заминава в сервиза за кулери , турбини , свещи , помпи , дюзи и т.н. и т.н.

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
alekangg написа:Аз не разбирам каква е проликата с каране по магистрала в чужбина на 160км и каране и нас над 200км. Никъде не видях да се говори, че ще се карах по магистралите и нас.
Може и аз да не съм видял, ама някъде май пишеше за магистрала. Иначе каква е толкова разликата между нашите магистрали и чуждите? В Германия на много места е много по ужасно пътуването с техните безкрайни ремонти, а
и особено в пиковите часове.
Така де, ако тия 100км протичат в задръстване и натоварен трафик е кофти, но ако само си cruise-ваш не е голяма работа. Приятели в Лондон пътуват по повече от час до работа (пак в Лондон).

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Хората в Германия не знаят що е тва каране.То не бе трафик , ремонти , задръствания абе ужас.През цялото време пъплиш на 2ра на полусъединител!
5 сутринта няма каране , смятай за светлата част на деня!Па за петъците няма да споменавам дори!
5 сутринта няма каране , смятай за светлата част на деня!Па за петъците няма да споменавам дори!

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4197
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Ще помоля да поддържате разговора по темата.
Това кой какво кара, къде живее и т.н. си е въпрос на приоритети. Стига сте гледали другите и правили сметка.
Това кой какво кара, къде живее и т.н. си е въпрос на приоритети. Стига сте гледали другите и правили сметка.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Автомобил за пътуване до работа и обратно над 200км днев
Kroki написа:Ще помоля да поддържате разговора по темата.
Това кой какво кара, къде живее и т.н. си е въпрос на приоритети. Стига сте гледали другите и правили сметка.
Много ми е чудно какво толова ще стане ако някой се отколони малко от иначе така важната тема?!?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани