Поведение на турбо моторите в жегата
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Поведение на турбо моторите в жегата
За удължена гаранция се до плащат жълти стотинки на фона на цената на колата (към 2-3 к лв за ново БМВ). За повече инфо разпитай някой работил реално при дилър... не е точно като форумните легенди. Новата политиката е не да се ремонтира, а да се подменят цели модули - с особена сила важи за скоростна кутия и двигател.
А доколко кара един нов дивгател - 328гт на 14к км в една много известна автокъща е с тоталка мотор.
А доколко кара един нов дивгател - 328гт на 14к км в една много известна автокъща е с тоталка мотор.
Последна промяна acho.rs на 31 Авг 2017, 22:13, променена общо 1 път
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Поведение на турбо моторите в жегата
Top Gun Maverick написа: Проблемът да е бил дори нещо дребно, на кой му пука? Допускам дори от сервиза после да му сипят нещо на мотора ако следва оглед в БМВ, да го завъртят хубаво докато задере и айде да е сигурна работата.![]()
Извинявай,ама малко се поувлече....
Виждал съм опаковани дефектни "неща",приготвени за връщане в централата,след като е имало замяна по гаранция.
Гаранция,гаранция,ама не раздават двигатели на килограм.....
Сигурен съм,че в такава ситуация дилърът/сервизът трябва доста добре да се аргументира ПРЕДИ да бъде получено съгласие за смяна на двигател.
Отделна тема е това,че понятието "основен ремонт" и въобще "ремонт" е на път да изчезне

Достатъчно опит със сравнително нови коли имам,за да съм категоричен,че доста неща са направени за еднократна употреба.......
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Поведение на турбо моторите в жегата
Аз все си мисля че за тия неща има спецификации на производителя за допуски размери износване ред за диагностика и замяна или дефектация на целия агрегат и т.н . Ако си е спазвал периодичното обслужване на мотора и повредата и тотална щета е налична .....явно производителя ни е заблудил че всичко ще е тип-топ . 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Поведение на турбо моторите в жегата
завършека ми напомни на култовата реплика “смени двигателя
”
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Поведение на турбо моторите в жегата
немо написа:Top Gun Maverick написа: Проблемът да е бил дори нещо дребно, на кой му пука? Допускам дори от сервиза после да му сипят нещо на мотора ако следва оглед в БМВ, да го завъртят хубаво докато задере и айде да е сигурна работата.![]()
Извинявай,ама малко се поувлече....
Виждал съм опаковани дефектни "неща",приготвени за връщане в централата,след като е имало замяна по гаранция.
Гаранция,гаранция,ама не раздават двигатели на килограм.....
Сигурен съм,че в такава ситуация дилърът/сервизът трябва доста добре да се аргументира ПРЕДИ да бъде получено съгласие за смяна на двигател.
Отделна тема е това,че понятието "основен ремонт" и въобще "ремонт" е на път да изчезне![]()
Достатъчно опит със сравнително нови коли имам,за да съм категоричен,че доста неща са направени за еднократна употреба.......
Така, че ес поувлякох, но просто исках да кажа, че нищо не би ме учудило. Аргументи винаги могат да се намерят ако някой иска да ги представи пред някакви си, които в този момент са на 1000+ км. от него и нямат намерение скоро да дойдат.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Поведение на турбо моторите в жегата
Top Gun Maverick написа:Аргументи винаги могат да се намерят ако някой иска да ги представи пред някакви си, които в този момент са на 1000+ км. от него и нямат намерение скоро да дойдат.
Така е,но в дългосрочен план е глупаво,защото "далаверата" в един момент може да излезе наяве и да си "ритнеш" трудовата книжка...
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Поведение на турбо моторите в жегата
Идат и то всяка година. Няма да сменят двигател за спорта. Бъди сигурен. Защото ако при проверка на стария не открият проблем, новия мотор и труда ще са за сметка на дилъра.немо написа:Top Gun Maverick написа:Аргументи винаги могат да се намерят ако някой иска да ги представи пред някакви си, които в този момент са на 1000+ км. от него и нямат намерение скоро да дойдат.
Така е,но в дългосрочен план е глупаво,защото "далаверата" в един момент може да излезе наяве и да си "ритнеш" трудовата книжка...
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Поведение на турбо моторите в жегата
Jordana написа:Аз все си мисля че за тия неща има спецификации на производителя за допуски размери износване ред за диагностика и замяна или дефектация на целия агрегат и т.н . Ако си е спазвал периодичното обслужване на мотора и повредата и тотална щета е налична .....явно производителя ни е заблудил че всичко ще е тип-топ .
Моля ти се, ти да не мислиш, че това е първия случай F11 да хвърли мотор? Производителите получават заявки от дилърите постоянно за смяна на агрегати и кутии. Особено при определени модели. Двигатели и кутии директно се сменят, защото не е ясно дали ще я оправи дилъра успешно. Има риск да правиш сериозен ремонт на двигател или кутия, едно че може да възникне проблем вбъдеще отново, второ, че отнема повече време от това да се смени и трето клиента няма да се зарадва особено, че вместо замяна получава някви ремонти.
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани