Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 14.02.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
Мечтае да кара: Нещо нечупливо

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от GlavanizeR » 20 Мар 2018, 0:59

Аско-96, всички снимки им изглеждат добре, а колите в 90% от случаите са уникални гробници. Преди имаха много интересна практика - купиш си кошницата оттам, мине не мине 200-300 км и се наложи да се повозиш на пътна помощ, оттам, защото са пичове, ти казват - Няма проблем, батко, ще оправим нещата. Отива колата на техен сервиз, ремонта и е 2000 лева, майстора ти казва на теб 4000 лв и те ти казват “Батко, 4 бона е ремонта, ние може да платим половината”. Всички са доволни и ти, че са ти платили “половината” и те :). Един познат си купи АЛди от тях, след 1000 км - обтегачи, скорости(двете около 4000) и още една камара грешки по всички възможни модули. За там мога да разкажа доста истории, не е голям шанса да попаднеш на читав екземпляр.
П.С Преди месец бях ходил там да гледам един Нисан, на който на обявата му пишеше с големи букви 4Х4, влизам в салона, питам търговеца и ми отговаря, че не е :D

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.03.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zodaka1 » 20 Мар 2018, 2:07

Човек това за Аско от още един авер го бях чул.Явно от тези да стоя на далеч.Иначе да, без диагностика нищо няма какво да се каже.Но мисля, че по добрия избор ще е или от собственик или направо да стегна багажа за Германия/Белгия/Швейцария и да потърся нещо читаво, че да мога да се порадвам малко. Още един въпрос имам обаче.При правене на ТЕС-драйв/оглед, за какво да се оглеждам.Пълен нууб съм и дори гледам видеота в YouTube с най-местите проблеми на е92ките.Ако някой с повече опит да сподели ще съм благодарен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 20 Мар 2018, 8:49

"Аско 96" само като име, звучи доста респектиращо :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 25.08.2008

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от clb » 20 Мар 2018, 10:48

Тук какво ли е толкова спешното?
Верига може би!? :)
PV87045
https://www.mobile.bg/11521498780392281

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от A9A » 20 Мар 2018, 10:57

GlavanizeR написа:Аско-96, всички снимки им изглеждат добре, а колите в 90% от случаите са уникални гробници. Преди имаха много интересна практика - купиш си кошницата оттам, мине не мине 200-300 км и се наложи да се повозиш на пътна помощ, оттам, защото са пичове, ти казват - Няма проблем, батко, ще оправим нещата. Отива колата на техен сервиз, ремонта и е 2000 лева, майстора ти казва на теб 4000 лв и те ти казват “Батко, 4 бона е ремонта, ние може да платим половината”. Всички са доволни и ти, че са ти платили “половината” и те :). Един познат си купи АЛди от тях, след 1000 км - обтегачи, скорости(двете около 4000) и още една камара грешки по всички възможни модули. За там мога да разкажа доста истории, не е голям шанса да попаднеш на читав екземпляр.
П.С Преди месец бях ходил там да гледам един Нисан, на който на обявата му пишеше с големи букви 4Х4, влизам в салона, питам търговеца и ми отговаря, че не е :D


99% от колите са им гробници! Другият един процент ги продават на роднини ;)

:OT:
Ама не е прост този дето яде баницата! Тук всеки иска хубава кола ама да е евтина и после започват един форумни легенди, че след 200000 километра колите им трябват нови вериги, турбота, скоростни кутии... Колко познати го "изядоха" и то повече от един път... Аз тъпака купувам от горният ценови клас на даден модел автомобил и слушам, че колата била на късмет... Смятай какъв късметлия съм... За четвърти път подред...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.03.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zodaka1 » 20 Мар 2018, 11:38

Тази изглежда визуално добре. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ibtrc . Колко са реални километрите е друг въпрос.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 20 Мар 2018, 12:11

На много хора не искат да им уврат мозъците, че в 80% от случаите на внесени 177кс на ниска цена, мотора е бил на салата...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kolp » 20 Мар 2018, 12:18

N47 е новия N63, ахахха ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.03.2018
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zodaka1 » 20 Мар 2018, 18:02

dextuar написа:На много хора не искат да им уврат мозъците, че в 80% от случаите на внесени 177кс на ниска цена, мотора е бил на салата...

Извиняй за въпроса, понеже съм още зелен на теам е92ки, но това, което разбирам е този двигател да не го търся изобщо, така ли? Бензиновия Н53 по-добре ли се представя и дали е по-лесно да с енамери в България нещо читаво.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: на изпарения

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BorisBMW » 20 Мар 2018, 20:57

clb написа:Тук какво ли е толкова спешното?
Верига може би!? :)
PV87045
https://www.mobile.bg/11521498780392281

Някаква схема върти, била на студент турчин колата, прекъснал и не можел да си е вземе в турция, та затова спешно я продавал едно друго. Одеве звъннахме да отидем да я видим пътувал за София, щеше да ни даде номера на собственика, още в 1 на обяд, спря да вдига телефона. Одеве звънна в 6 вечерта, да дойдели след 1 час да сме я гледали колата. Цял ден не вдигна телефона, после искаше по тъмно да я кара да я гледаме.
А човека, който я е пуснал, му бил застрахователя, дето му правил каското.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 20 Мар 2018, 21:04

zodaka1 написа:
dextuar написа:На много хора не искат да им уврат мозъците, че в 80% от случаите на внесени 177кс на ниска цена, мотора е бил на салата...

Извиняй за въпроса, понеже съм още зелен на теам е92ки, но това, което разбирам е този двигател да не го търся изобщо, така ли? Бензиновия Н53 по-добре ли се представя и дали е по-лесно да с енамери в България нещо читаво.

Просто този двигател е с малко проблемна верига - ако намериш такъв здрав, който да е минал по сервизна акция или пък ти си готов превантивно да я смениш, не виждам проблем да си я караш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 21 Мар 2018, 17:31

stocky написа:Гледах колатa с този VIN:
WBAVC31000KT70279

Ако може справка за историята и?

Като впечатления - захабена вътре, но нищо непоправимо. Отвън е почти плачевна, но отново всичко е поправимо, поне няма криви детайли. Има за смяна спирачки на първо четене, иначе вози стегнато и върви адекватно. Откъм шумове - нищо притеснително. Ауспуха е черен, но виждам, че колата е излязла от завода в Мюнхен с DPF, което малко ме тревожи. След оглед в сервиз ще мога да кажа и повече детайли. Колата няма обява, няма и да има, но като ми кажат рег. номер ще го постна тук, за да се знае (не го запомних, защото ми дадоха директно VIN-а при огледа).

За последната седмица в Пловдив имам огледани сигурно 10 Е90ки в ценови диапазон 12-17к и нито една не бих я купил за себе си. Ако излезе нещо читаво ще споделя.


На колата, за която питах за история, номерът е РВ2349ТА.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от jivko2828 » 22 Мар 2018, 4:13

Здравейте,

Може ли малко инфо за кола със следния VIN:
A603343

Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 22 Мар 2018, 8:18

jivko2828 написа:Здравейте,

Може ли малко инфо за кола със следния VIN:
A603343

Благодаря предварително.

А може ли обява?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kolp » 22 Мар 2018, 9:34

пазят си ги ;)

на тая първия собственик е бил мизерник, но втория я е поддържал официално от 180 - 260хкм 10.2015 - 10.2017, няма записани ремонти. на обявата сигурно пише 160 РЕАЛНИ ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook