Защо е нужно...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Защо е нужно...

Мнение от Emooo » 02 Окт 2019, 20:55

Здравейте,

зимно време се случва по 2 месеца да не изкарвам колата. Знам че едно време от време на време припалваха москвичите и ладите ако не се карат. Не съм наясно каква е причината има ли нужда да се прави това за модерните коли?
Tool - Fear Inoculum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD 231hp
Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp

Re: Защо е нужно...

Мнение от ReDFiRe » 02 Окт 2019, 21:49

Не мисля че е нужно това освен за самия акумулатор. Ако го свалиш от колата за два месеца не вярвам да е възможно да и стане каквото и да е било.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Защо е нужно...

Мнение от Kurtov » 02 Окт 2019, 21:51

И да не го сваляш, ако е читав пак няма да има проблем.
Нищо и няма за 2 месеца.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1661
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Защо е нужно...

Мнение от ildivvy » 03 Окт 2019, 6:15

И да не е нужно,какво пречи на две седмици, примерно, да се направи едно кръгче,а акумулатора да се позареди с някакво зарядно? Все ще се намери по-хубаво време за това кръгче...За горивото е малко 'кофти',но не е фатално!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Защо е нужно...

Мнение от kikko » 03 Окт 2019, 7:31

По добре припалвай или поне зареждай акумулатора редовно. Автомобили като Е65-цата много често създават проблеми с различни електронни модули след дълъг престой без акумулатор. :yes:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: X5 G05/X1 F48
Мечтае да кара: 911

Re: Защо е нужно...

Мнение от Jorixa » 03 Окт 2019, 8:56

Е за кво през 2 седмици да я припалва, вместо просто 1 път да откачи акумулатора и да забрави?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Защо е нужно...

Мнение от kikko » 03 Окт 2019, 10:21

Ще цитирам себе си:

kikko написа:По добре припалвай или поне зареждай акумулатора редовно. Автомобили като Е65-цата много често създават проблеми с различни електронни модули след дълъг престой без акумулатор. :yes:


маркирал съм важната част.... мога и трети път да го напиша...
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Защо е нужно...

Мнение от немо » 03 Окт 2019, 10:49

Аз не мисля,че акумулаторът е основна причина да се припалва от време на време автомобил,който е в продължителен престой.По-скоро да се завъртят течностите в двигателя.
Kikko е прав,мисля,че има подходящи устройства,които се закачат към акумулатора и го поддържат при продължителен престой.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12842
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Защо е нужно...

Мнение от vld » 03 Окт 2019, 13:19

После защо са и спекли сегментите :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: X5 G05/X1 F48
Мечтае да кара: 911

Re: Защо е нужно...

Мнение от Jorixa » 03 Окт 2019, 13:33

kikko написа:Ще цитирам себе си:

kikko написа:По добре припалвай или поне зареждай акумулатора редовно. Автомобили като Е65-цата много често създават проблеми с различни електронни модули след дълъг престой без акумулатор. :yes:


маркирал съм важната част.... мога и трети път да го напиша...
Да зарежда акумулатора чат-пат съм съгласен, ама кво значение има за електронните модули дали колата ще седи без акумулатор 2 часа или 2 месеца?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Защо е нужно...

Мнение от Emooo » 03 Окт 2019, 13:34

Акумулатора не ми е проблем той стои на зарядно. По скоро се чудя дали причината е нещо свързано с механичните части.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Защо е нужно...

Мнение от kikko » 03 Окт 2019, 14:38

Jorixa написа:
kikko написа:Ще цитирам себе си:

kikko написа:По добре припалвай или поне зареждай акумулатора редовно. Автомобили като Е65-цата много често създават проблеми с различни електронни модули след дълъг престой без акумулатор. :yes:


маркирал съм важната част.... мога и трети път да го напиша...
Да зарежда акумулатора чат-пат съм съгласен, ама кво значение има за електронните модули дали колата ще седи без акумулатор 2 часа или 2 месеца?



Поразрови се по форумите, български и чужди и виж колко хора споделят за проблеми след дълъг престой на автомобил без "акумулатор". :yes:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 30.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 2018 G30 540ix

Re: Защо е нужно...

Мнение от empar » 03 Окт 2019, 14:45

Поне доколкото аз съм чел - След престой над 20 дни не остава грам масло по задвижващите части на ДВГ-го, поради простички гравитационни сили и при палене първите няколко оборота, докато маслената помпа "качи" масло, са на сухо.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12842
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Защо е нужно...

Мнение от vld » 03 Окт 2019, 15:16

empar написа:Поне доколкото аз съм чел - След престой над 20 дни не остава грам масло по задвижващите части на ДВГ-го, поради простички гравитационни сили и при палене първите няколко оборота, докато маслената помпа "качи" масло, са на сухо.

Точно заради това или я палиш редовно или преди палене след дълъг престой трябва да я развъртиш на ръка и в някои случаи се капва масло в цилиндрите и на разпределителните валове.
Общо взето всичко изсъхва, за повдигачите и валовете не е толкова драма те се пълнят бързо с масло, просто претракват за малко, въпроса е това да не е редовно, ако се случи веднъж или два пъти не е проблем.
По голям проблем е при дълъг престой ако и запекат сегментите, тогава си става проблем.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Защо е нужно...

Мнение от Emooo » 03 Окт 2019, 15:44

Ясно, благодаря. Значи ще си намеря причина да я изкарвам веднъж седмично поне.
Tool - Fear Inoculum

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook