Защо е нужно...
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Защо е нужно...
Здравейте,
зимно време се случва по 2 месеца да не изкарвам колата. Знам че едно време от време на време припалваха москвичите и ладите ако не се карат. Не съм наясно каква е причината има ли нужда да се прави това за модерните коли?
зимно време се случва по 2 месеца да не изкарвам колата. Знам че едно време от време на време припалваха москвичите и ладите ако не се карат. Не съм наясно каква е причината има ли нужда да се прави това за модерните коли?
Tool - Fear Inoculum
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Защо е нужно...
Не мисля че е нужно това освен за самия акумулатор. Ако го свалиш от колата за два месеца не вярвам да е възможно да и стане каквото и да е било.
Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Защо е нужно...
И да не е нужно,какво пречи на две седмици, примерно, да се направи едно кръгче,а акумулатора да се позареди с някакво зарядно? Все ще се намери по-хубаво време за това кръгче...За горивото е малко 'кофти',но не е фатално!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Защо е нужно...
По добре припалвай или поне зареждай акумулатора редовно. Автомобили като Е65-цата много често създават проблеми с различни електронни модули след дълъг престой без акумулатор. 

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо е нужно...
Е за кво през 2 седмици да я припалва, вместо просто 1 път да откачи акумулатора и да забрави?
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Защо е нужно...
Ще цитирам себе си:
маркирал съм важната част.... мога и трети път да го напиша...
kikko написа:По добре припалвай или поне зареждай акумулатора редовно. Автомобили като Е65-цата много често създават проблеми с различни електронни модули след дълъг престой без акумулатор.
маркирал съм важната част.... мога и трети път да го напиша...
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Защо е нужно...
Аз не мисля,че акумулаторът е основна причина да се припалва от време на време автомобил,който е в продължителен престой.По-скоро да се завъртят течностите в двигателя.
Kikko е прав,мисля,че има подходящи устройства,които се закачат към акумулатора и го поддържат при продължителен престой.
Kikko е прав,мисля,че има подходящи устройства,които се закачат към акумулатора и го поддържат при продължителен престой.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо е нужно...
Да зарежда акумулатора чат-пат съм съгласен, ама кво значение има за електронните модули дали колата ще седи без акумулатор 2 часа или 2 месеца?kikko написа:Ще цитирам себе си:kikko написа:По добре припалвай или поне зареждай акумулатора редовно. Автомобили като Е65-цата много често създават проблеми с различни електронни модули след дълъг престой без акумулатор.
маркирал съм важната част.... мога и трети път да го напиша...
Re: Защо е нужно...
Акумулатора не ми е проблем той стои на зарядно. По скоро се чудя дали причината е нещо свързано с механичните части.
Tool - Fear Inoculum
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Защо е нужно...
Jorixa написа:Да зарежда акумулатора чат-пат съм съгласен, ама кво значение има за електронните модули дали колата ще седи без акумулатор 2 часа или 2 месеца?kikko написа:Ще цитирам себе си:kikko написа:По добре припалвай или поне зареждай акумулатора редовно. Автомобили като Е65-цата много често създават проблеми с различни електронни модули след дълъг престой без акумулатор.
маркирал съм важната част.... мога и трети път да го напиша...
Поразрови се по форумите, български и чужди и виж колко хора споделят за проблеми след дълъг престой на автомобил без "акумулатор".

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Защо е нужно...
Поне доколкото аз съм чел - След престой над 20 дни не остава грам масло по задвижващите части на ДВГ-го, поради простички гравитационни сили и при палене първите няколко оборота, докато маслената помпа "качи" масло, са на сухо.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо е нужно...
empar написа:Поне доколкото аз съм чел - След престой над 20 дни не остава грам масло по задвижващите части на ДВГ-го, поради простички гравитационни сили и при палене първите няколко оборота, докато маслената помпа "качи" масло, са на сухо.
Точно заради това или я палиш редовно или преди палене след дълъг престой трябва да я развъртиш на ръка и в някои случаи се капва масло в цилиндрите и на разпределителните валове.
Общо взето всичко изсъхва, за повдигачите и валовете не е толкова драма те се пълнят бързо с масло, просто претракват за малко, въпроса е това да не е редовно, ако се случи веднъж или два пъти не е проблем.
По голям проблем е при дълъг престой ако и запекат сегментите, тогава си става проблем.

Re: Защо е нужно...
Ясно, благодаря. Значи ще си намеря причина да я изкарвам веднъж седмично поне.
Tool - Fear Inoculum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Southside