Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Незнам, кое колко замърсява, но имам бензиново и дизелово БМВ. От бензиновата, която е Евро6, мирише много повече при студен старт. А на дизеловата съм с оригиналния ДПФ на 330 хиляди км.
I love the sound of V8 in the morning...
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
vlad0 написа:Изненадан съм колко фенове на дизеловите автомобили има, особено след като разбрахме какъв замърсител са. Аз нямам приятел/познат който да е имал проблем с ДПФ-а и да НЕ го е махнал , което прави още по-зле ситуацията.
Тя, целта ако беше екология, отдавана автомобилната индустрия да се е насочила към метан и разните други налични газове. По-скоро другаде е разковничето, ама не му е мястото в тая тема

Според мен е доста рано да си приказваме за края на ДВГ, а и реалността с тия електрички е отчайваща, особено при нашите условия...
Ubi dubium, ibi libertas
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
hell's angel написа:vlad0 написа:Изненадан съм колко фенове на дизеловите автомобили има, особено след като разбрахме какъв замърсител са. Аз нямам приятел/познат който да е имал проблем с ДПФ-а и да НЕ го е махнал , което прави още по-зле ситуацията.
Тя, целта ако беше екология, отдавана автомобилната индустрия да се е насочила към метан и разните други налични газове. По-скоро другаде е разковничето, ама не му е мястото в тая тема![]()
Според мен е доста рано да си приказваме за края на ДВГ, а и реалността с тия електрички е отчайваща, особено при нашите условия...
Прав си - изцяло офф топик съм, исках да споделя впечатление.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
ivoaudi написа:По темата:
Аз от поне 15г виждам следната тенденция не само при бмв, а при всички: правят се не по-слаби и износоустойчиви мотори от старите, но с мн кекава периферия. Не може и да няма тук-таме някоя издънка като сегментите на м54 и веригите/вала на н47 и компани, но моторите определено са доволно здрави като карантия. Всичките! Причините са комплексни и отлично устройват производителя, не ми се философства сега. Какво следва и с кое да се съобразим с покупката? С нищо. Взимаш си мотор,
Който те кефи и предвиждаш читав диагностик под ръка за кекавата периферия, която неминуемо ще те дъни тук-там. Само това, но не е малко, че некадърника може и от милиардер даже в милопнер да те конвертира.
Повтарям-противно на полемиките, кекави мотори няма дори и днес. Има кекави периферии и в условията на диктата на капитала си е разбираемо. За съжаление първо е интереса и после всичко останало
Аз не съм съгласен.
Точно и самите мотори стават по кекави.
Всичките са масларници до един, даже и при дизелите започна да се появява такава тенденция гледам.
Ангренажи, лагери и маслени помпи, сменят се все по-често.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
DLVasilev написа:turbonetic написа:alx написа:Bogat-Beden написа:Май-май Магарцедес по-малко се излагат... 350 cdi звучи като легендарен двг вече..
Кой 350цди? Щото ом642 които го е измислял е лош коравосърдечен човек . ...
Ом642 си е V6 мотора,които ,не е чак толкова здрав като редовия 6-так преди фейслифта ! При В6 мотори ,проблеми са следните разход на масло,проблем с масления топлообменник ,които като се скапе почва да капе масло ,и се разглобява половината мотор за да се смени гарнитурка за 5 лвдругия проблем е прочутата лястовица,която почти постоянно е скапана,и най-доброто решение е да се закупи чисто нова ,но там е цифра ! Масово гледат да я купят 2-ра употреба ,което лично за мен е голяма глупост,Аа забравих и вихровите клапи,ама си знаете за тях
! 350ЦДИ е много здрав мотор и върви много! Масово препоръчват фейсовия мотор 265кс.Като вървеж в6 мотора върви повече от редовия мотор
И термостата само оригинален иначе не се случват нещата. Кола дето термостата и е 400 лв не е кола за мене
И при мен е същото положение

В момента като гледам масово новите бензинови мотори ревът от разход на масло,слаби вериги обтегачи ,плъзгачи и други ..На моето М111 каквото съм му причинил и все още си го карам вече 11г новите мотори,няма да могат да го изтърпят тоя тормоз

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
hell's angel написа:vlad0 написа:Изненадан съм колко фенове на дизеловите автомобили има, особено след като разбрахме какъв замърсител са. Аз нямам приятел/познат който да е имал проблем с ДПФ-а и да НЕ го е махнал , което прави още по-зле ситуацията.
Тя, целта ако беше екология, отдавана автомобилната индустрия да се е насочила към метан и разните други налични газове. По-скоро другаде е разковничето, ама не му е мястото в тая тема![]()
Според мен е доста рано да си приказваме за края на ДВГ, а и реалността с тия електрички е отчайваща, особено при нашите условия...
Кажи все пак защо смяташ, че целта не е толкова екология? Не е съвсем оф това.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Аз съм написал защо. Уж ФПЧ и NOx борим, а евростандартите все още дрънкат, главно, за СО2 емисии. Демек и на газ не може. Още повече, че и пред предлаганата алтернатива няма екологична светлина в тунела, та някак си ми се губи екологията в картинката.
Пречи ни ДВГ-то (не щото е мръсно или изчерпано) и засега, ще го трепем със силово наложени норми и изисквания

Аз съм малко професионално изкривен и все на нефт ми мирише, офтопика хич не е далече
Пречи ни ДВГ-то (не щото е мръсно или изчерпано) и засега, ще го трепем със силово наложени норми и изисквания


Аз съм малко професионално изкривен и все на нефт ми мирише, офтопика хич не е далече

Ubi dubium, ibi libertas
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Верно. Както винаги лицемерие, алчност, манипулации и интереси, да. А и те щото тез ДПФ-и да речем не изискват излишна енергия за прословутото рециклиране и не изсипват пак всичко в природата. Нещо като “компютъра е голяма революция - решава лесно проблеми, които....ги е нямало преди появата на компютъра”
Хайде и аз няма да цапам хубавата тема
Хайде и аз няма да цапам хубавата тема
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Nickelback написа:Може би трябваше да напиша "без да се заяждам", сори, не знам защо подскачаш...steeN написа:Nickelback написа:Какво усещаш?
Нужно ли е да пълним темата с офтопик за да ми се правиш на интересен и ти? Целия ти репертоар ми е ясен предварително, как няма значение, кнок сензори бла бла. Усещам точно каквото се усеща от по-високо октанов бензин на атмосферен двигател - повече въртящ момент в ниските, особено при голям товар. Следващата ти реплика е ясна... ама ти не си го мерил
Мислех, че си поизмерил нещо за толкова време, щото аз никога не съм успявал съвсем да хвана разлика в бензина дори на is-ката едно време и ми беше интерсно да разбера в какви количествени измерения варират разликите. Остави.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Аз не съм ги мерил, но съм забелязал, че в Калифорния бензина е малко по-скопен от други щати... май заради еко нормите. Слагат и повече етанол.
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
enigma написа:Nickelback написа:Може би трябваше да напиша "без да се заяждам", сори, не знам защо подскачаш...steeN написа:Nickelback написа:Какво усещаш?
Нужно ли е да пълним темата с офтопик за да ми се правиш на интересен и ти? Целия ти репертоар ми е ясен предварително, как няма значение, кнок сензори бла бла. Усещам точно каквото се усеща от по-високо октанов бензин на атмосферен двигател - повече въртящ момент в ниските, особено при голям товар. Следващата ти реплика е ясна... ама ти не си го мерил
Мислех, че си поизмерил нещо за толкова време, щото аз никога не съм успявал съвсем да хвана разлика в бензина дори на is-ката едно време и ми беше интерсно да разбера в какви количествени измерения варират разликите. Остави.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Аз не съм ги мерил, но съм забелязал, че в Калифорния бензина е малко по-скопен от други щати... май заради еко нормите. Слагат и повече етанол.
в кали примиум-а е 91 аки... 97 рон ... което е минимума за колите изискващи примиум... то ако зависише от демократите там щеше да е и по-нисък, но калифорнициите обичат много немски коли а те са минимум на 97 рон (тия дето изискват примиум) та не смеят... нещо като циганите и кюфтетата по време на избори в родината ама в по-скъп вариант

етанола е същия като в масачусетс- 10%...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Не, не е 97 и бензина правилно каза Енигма, че е по-различен, защото има забранени добавки там, които още ги слагат в други щати. Но с невадски 91 не съм видял голяма разлика честно казано.
п.с. Тоз документ не е някакъв случаен, който пуснах. Заради високите изисквания за икономия, автомобилните компании лобираха всичкия бензин в щатите да е минимум 95 RON и точно това изследват там, как ще се отрази тази промяна. Тръмп май го отложи това, не знам сега на къде са тръгнали и ми е през шмайзера, но тогава ми беше интересно.
п.с. Тоз документ не е някакъв случаен, който пуснах. Заради високите изисквания за икономия, автомобилните компании лобираха всичкия бензин в щатите да е минимум 95 RON и точно това изследват там, как ще се отрази тази промяна. Тръмп май го отложи това, не знам сега на къде са тръгнали и ми е през шмайзера, но тогава ми беше интересно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа:то ако зависише от демократите...
Те го решиха проблема тука генерално, по демократски

Моята база за сравнение е с 93 по (юго)източния бряг, иначе не знам кое какви добавки и рейтинги има.
А по темата аз на електрички още не мога да се реша, особено за Кали при проблемите с тока. В Швайц повече бива, че и разстоянията са малки

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Я помежду другото да питам това устройство с клапана на водния радиатор фабрично ли е според вас?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iyp9kz
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iyp9kz

ATR-42/72
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа:аз единствени проблеми със гориво съм имал от етанола... като го оставиш в някой малък карбуратор и после имаш домашно цял ден да чистиш дюзи и каналчета из карбуратора... аз дори вече не се занимавам, ми като се задръсти направо го сменям целия карбуратор...
Аз затова сипвам Shell V-power, защото в него няма етанол.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
В 100 октановия В Пауър по спецификация има до 10% етанол, от изпитания е обикновено около 5. При 95 В Пауър е към 7.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани