Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Кой двигател на BMW от 2014-та до днес според вас е надежден?

- N20
2
2%
- N55
6
7%
- B48
3
3%
- B58
15
17%
- N47
2
2%
- N57 30d
17
20%
- N57 35d
1
1%
- N57 40d
2
2%
- B47
4
5%
- B57 30d
6
7%
- B57 40d
0
Няма гласували
- друг
6
7%
- няма такъв
14
16%
- електрическите
9
10%
 
Общо гласове : 87
ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от msi200 » 13 Фев 2021, 10:36

Незнам, кое колко замърсява, но имам бензиново и дизелово БМВ. От бензиновата, която е Евро6, мирише много повече при студен старт. А на дизеловата съм с оригиналния ДПФ на 330 хиляди км.
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от hell's angel » 13 Фев 2021, 11:36

vlad0 написа:Изненадан съм колко фенове на дизеловите автомобили има, особено след като разбрахме какъв замърсител са. Аз нямам приятел/познат който да е имал проблем с ДПФ-а и да НЕ го е махнал , което прави още по-зле ситуацията. :roll:

Тя, целта ако беше екология, отдавана автомобилната индустрия да се е насочила към метан и разните други налични газове. По-скоро другаде е разковничето, ама не му е мястото в тая тема :ok:
Според мен е доста рано да си приказваме за края на ДВГ, а и реалността с тия електрички е отчайваща, особено при нашите условия...
Ubi dubium, ibi libertas

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от vlad0 » 13 Фев 2021, 11:39

hell's angel написа:
vlad0 написа:Изненадан съм колко фенове на дизеловите автомобили има, особено след като разбрахме какъв замърсител са. Аз нямам приятел/познат който да е имал проблем с ДПФ-а и да НЕ го е махнал , което прави още по-зле ситуацията. :roll:

Тя, целта ако беше екология, отдавана автомобилната индустрия да се е насочила към метан и разните други налични газове. По-скоро другаде е разковничето, ама не му е мястото в тая тема :ok:
Според мен е доста рано да си приказваме за края на ДВГ, а и реалността с тия електрички е отчайваща, особено при нашите условия...


Прав си - изцяло офф топик съм, исках да споделя впечатление.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от Kurtov » 13 Фев 2021, 11:44

ivoaudi написа:По темата:
Аз от поне 15г виждам следната тенденция не само при бмв, а при всички: правят се не по-слаби и износоустойчиви мотори от старите, но с мн кекава периферия. Не може и да няма тук-таме някоя издънка като сегментите на м54 и веригите/вала на н47 и компани, но моторите определено са доволно здрави като карантия. Всичките! Причините са комплексни и отлично устройват производителя, не ми се философства сега. Какво следва и с кое да се съобразим с покупката? С нищо. Взимаш си мотор,
Който те кефи и предвиждаш читав диагностик под ръка за кекавата периферия, която неминуемо ще те дъни тук-там. Само това, но не е малко, че некадърника може и от милиардер даже в милопнер да те конвертира.
Повтарям-противно на полемиките, кекави мотори няма дори и днес. Има кекави периферии и в условията на диктата на капитала си е разбираемо. За съжаление първо е интереса и после всичко останало



Аз не съм съгласен.
Точно и самите мотори стават по кекави.
Всичките са масларници до един, даже и при дизелите започна да се появява такава тенденция гледам.
Ангренажи, лагери и маслени помпи, сменят се все по-често.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от turbonetic » 13 Фев 2021, 12:13

DLVasilev написа:
turbonetic написа:
alx написа:
Bogat-Beden написа:Май-май Магарцедес по-малко се излагат... 350 cdi звучи като легендарен двг вече..


Кой 350цди? Щото ом642 които го е измислял е лош коравосърдечен човек . ... :mhihi:


Ом642 си е V6 мотора,които ,не е чак толкова здрав като редовия 6-так преди фейслифта ! При В6 мотори ,проблеми са следните разход на масло,проблем с масления топлообменник ,които като се скапе почва да капе масло ,и се разглобява половината мотор за да се смени гарнитурка за 5 лв :mhihi: другия проблем е прочутата лястовица,която почти постоянно е скапана,и най-доброто решение е да се закупи чисто нова ,но там е цифра ! Масово гледат да я купят 2-ра употреба ,което лично за мен е голяма глупост,Аа забравих и вихровите клапи,ама си знаете за тях :mhihi: ! 350ЦДИ е много здрав мотор и върви много! Масово препоръчват фейсовия мотор 265кс.Като вървеж в6 мотора върви повече от редовия мотор

И термостата само оригинален иначе не се случват нещата. Кола дето термостата и е 400 лв не е кола за мене :mhihi:


И при мен е същото положение :mhihi: ..Няма ги вече старите бензинови мотори като М50/52 при БМВ или М104/М111 при мерцедес ..
В момента като гледам масово новите бензинови мотори ревът от разход на масло,слаби вериги обтегачи ,плъзгачи и други ..На моето М111 каквото съм му причинил и все още си го карам вече 11г новите мотори,няма да могат да го изтърпят тоя тормоз :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от ivoaudi » 13 Фев 2021, 12:16

hell's angel написа:
vlad0 написа:Изненадан съм колко фенове на дизеловите автомобили има, особено след като разбрахме какъв замърсител са. Аз нямам приятел/познат който да е имал проблем с ДПФ-а и да НЕ го е махнал , което прави още по-зле ситуацията. :roll:

Тя, целта ако беше екология, отдавана автомобилната индустрия да се е насочила към метан и разните други налични газове. По-скоро другаде е разковничето, ама не му е мястото в тая тема :ok:
Според мен е доста рано да си приказваме за края на ДВГ, а и реалността с тия електрички е отчайваща, особено при нашите условия...


Кажи все пак защо смяташ, че целта не е толкова екология? Не е съвсем оф това.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от hell's angel » 13 Фев 2021, 15:27

Аз съм написал защо. Уж ФПЧ и NOx борим, а евростандартите все още дрънкат, главно, за СО2 емисии. Демек и на газ не може. Още повече, че и пред предлаганата алтернатива няма екологична светлина в тунела, та някак си ми се губи екологията в картинката.
Пречи ни ДВГ-то (не щото е мръсно или изчерпано) и засега, ще го трепем със силово наложени норми и изисквания :mrgreen: :mhihi:
Аз съм малко професионално изкривен и все на нефт ми мирише, офтопика хич не е далече :ok:
Ubi dubium, ibi libertas

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от ivoaudi » 13 Фев 2021, 16:28

Верно. Както винаги лицемерие, алчност, манипулации и интереси, да. А и те щото тез ДПФ-и да речем не изискват излишна енергия за прословутото рециклиране и не изсипват пак всичко в природата. Нещо като “компютъра е голяма революция - решава лесно проблеми, които....ги е нямало преди появата на компютъра”
Хайде и аз няма да цапам хубавата тема
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 5.01.2005

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от enigma » 13 Фев 2021, 17:57

Nickelback написа:
steeN написа:
Nickelback написа:Какво усещаш?


Нужно ли е да пълним темата с офтопик за да ми се правиш на интересен и ти? Целия ти репертоар ми е ясен предварително, как няма значение, кнок сензори бла бла. Усещам точно каквото се усеща от по-високо октанов бензин на атмосферен двигател - повече въртящ момент в ниските, особено при голям товар. Следващата ти реплика е ясна... ама ти не си го мерил :mhihi:
Може би трябваше да напиша "без да се заяждам", сори, не знам защо подскачаш...
Мислех, че си поизмерил нещо за толкова време, щото аз никога не съм успявал съвсем да хвана разлика в бензина дори на is-ката едно време и ми беше интерсно да разбера в какви количествени измерения варират разликите. Остави.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Аз не съм ги мерил, но съм забелязал, че в Калифорния бензина е малко по-скопен от други щати... май заради еко нормите. Слагат и повече етанол.
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от alx » 13 Фев 2021, 18:12

enigma написа:
Nickelback написа:
steeN написа:
Nickelback написа:Какво усещаш?


Нужно ли е да пълним темата с офтопик за да ми се правиш на интересен и ти? Целия ти репертоар ми е ясен предварително, как няма значение, кнок сензори бла бла. Усещам точно каквото се усеща от по-високо октанов бензин на атмосферен двигател - повече въртящ момент в ниските, особено при голям товар. Следващата ти реплика е ясна... ама ти не си го мерил :mhihi:
Може би трябваше да напиша "без да се заяждам", сори, не знам защо подскачаш...
Мислех, че си поизмерил нещо за толкова време, щото аз никога не съм успявал съвсем да хвана разлика в бензина дори на is-ката едно време и ми беше интерсно да разбера в какви количествени измерения варират разликите. Остави.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Аз не съм ги мерил, но съм забелязал, че в Калифорния бензина е малко по-скопен от други щати... май заради еко нормите. Слагат и повече етанол.


в кали примиум-а е 91 аки... 97 рон ... което е минимума за колите изискващи примиум... то ако зависише от демократите там щеше да е и по-нисък, но калифорнициите обичат много немски коли а те са минимум на 97 рон (тия дето изискват примиум) та не смеят... нещо като циганите и кюфтетата по време на избори в родината ама в по-скъп вариант :mhihi:

етанола е същия като в масачусетс- 10%...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от steeN » 13 Фев 2021, 18:19

Не, не е 97 и бензина правилно каза Енигма, че е по-различен, защото има забранени добавки там, които още ги слагат в други щати. Но с невадски 91 не съм видял голяма разлика честно казано.

п.с. Тоз документ не е някакъв случаен, който пуснах. Заради високите изисквания за икономия, автомобилните компании лобираха всичкия бензин в щатите да е минимум 95 RON и точно това изследват там, как ще се отрази тази промяна. Тръмп май го отложи това, не знам сега на къде са тръгнали и ми е през шмайзера, но тогава ми беше интересно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 5.01.2005

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от enigma » 13 Фев 2021, 19:10

alx написа:то ако зависише от демократите...


Те го решиха проблема тука генерално, по демократски :D. Гавин подписа ордер, от 2035г се забранява продажбата на автомобили с ДВГ.

Моята база за сравнение е с 93 по (юго)източния бряг, иначе не знам кое какви добавки и рейтинги има.

А по темата аз на електрички още не мога да се реша, особено за Кали при проблемите с тока. В Швайц повече бива, че и разстоянията са малки :).
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от DLVasilev » 13 Фев 2021, 20:10

Я помежду другото да питам това устройство с клапана на водния радиатор фабрично ли е според вас?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iyp9kz
Изображение
ATR-42/72

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 24.07.2002

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от Mini » 14 Фев 2021, 2:49

alx написа:аз единствени проблеми със гориво съм имал от етанола... като го оставиш в някой малък карбуратор и после имаш домашно цял ден да чистиш дюзи и каналчета из карбуратора... аз дори вече не се занимавам, ми като се задръсти направо го сменям целия карбуратор...


Аз затова сипвам Shell V-power, защото в него няма етанол.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от bum_bum » 14 Фев 2021, 10:53

В 100 октановия В Пауър по спецификация има до 10% етанол, от изпитания е обикновено около 5. При 95 В Пауър е към 7.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: dewey, seimo

Последни теми
Facebook