Знам,че и без това не ме обичате много,обаче....

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Turbo driver
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 16.01.2003
Местоположение: София

Има

Мнение от HUNTER » 26 Ное 2003, 12:13

Има бре!!!!! Моито :D :D :D :D
това е бенц за бога..не тдс !!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 26 Ное 2003, 18:07

дай снимки, да й се порадваме. Честито!
let the BMW be with you

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 26 Ное 2003, 22:10

Може и да има добри баварки.Зависи от гледната точка.За мен добра кола е поне 200к.с.(без да е пипана),по възможност да е турбинирана,да не признава пътища и сезони,да е много здрава,безкомпромисна и сигурна,да е евтина,да ти прави кеф като я караш,да изненадва другите,да има много екстри!!!!!!,.....
Абе с две думи да е мислено,когато е конструирана.А кажете ми сега де в София може да се купи такова нещо за 8000 лв,например.Ето ви данните на Субарата,погледнете ги,вижте цената и кажете дали не си заслужава да я купи човек:
Двигател 2.0 турбо интеркулер, 16V,200 к.с.,4х4 постоянно,два шпера,почти състезателно окачване,всички екстри(без климатик,но другото,дето го съсипах вече от експерименти, има и климатик),спортен волан МОМО и т.н.
Ускорение 0-100 6.7 сек.Среден разход около 10л/100км.
Значи пропуските,които японците тук са направили,са коригирани при Импрезата,а именно нова електроника,позволяваща турбонадув 1.35 бара,и естествено друга,по-агресивна турбина.Легасито работи на 0.6 бара.КОЕТО ЩЕ БЪДЕ СВЕТКАВИЧНО КОРИГИРАНО!!!!!.Добавен е и интеркулер,който при Легасито е кулер-чарджер(водно охлаждане),но и това върши чудесна работа.Или с две думи,все неща които се коригират. :D :D :D .И като видя колко струва една турбо Импреза,как да не се радвам.А вие знаете какви чудеса прави Импреса турбо.
Та горе долу това е гледната ми точка за добра кола.
Мисля,че едва ли има човек с бензин в кръвта,който да не оценява подобни качества в един автомобил.Затова и си позволявам да пиша тук за друга кола,освен за БМВ.Щото тази кола не е случайна.Радвам се че разбрахте,че всичко е майтап и никой не се заяде. :yes: Ама кво да правя,както вие сте луди по БМВ,аз така съм полудял по Субару.И паричките сами си излизат от джоба :( Безсилен съм да се съпротивлявам


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 26 Ное 2003, 23:08

landikar написа:..И паричките сами си излизат от джоба :( Безсилен съм да се съпротивлявам


ами не се и опитвай... :lol: :lol: :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Re: Знам,че и без това не ме обичате много,обаче....

Мнение от chefo » 27 Ное 2003, 9:26

landikar написа:Щото друго такова в БГ няма. :yes:


има, имааааа!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 27 Ное 2003, 10:03

Къде го има бе?Черно Легаси Турбо?Такова ли е?Щото има бели и сребърни.Черно съм виждал само още едно,в на Митето гаража е и е смачкано на консерва.И преди време в Капитолия продаваха едно черно,ама беше бангия.Хората си го беха карали както си пише по книгите.НА ПРЕКЪСВАЧ!!!!! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 27 Ное 2003, 10:10

добре де, за цвета може и да бъркам, мислех че говорим за модела, виждал съм го тук (Варна) :wink:

между другото, може да звуча необразовано, но какво значи "на прекъсвач" :?:
Последна промяна chefo на 27 Ное 2003, 11:05, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 396
Регистриран на: 23.10.2002
Местоположение: Samokov
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от BMW323i » 27 Ное 2003, 10:51

Първо да ти кажа честито и аз,да си го караш и да му се радваш дълго време и т.н.
А са да ти покажа нещо за по-малко пари и много екстри и коне само показвам....та БМВ320is Е-30 192k.s. оригинал оскурение 0-100км. 6.4 с много екстри(клима,кожа,ел.стакла,огледала и др.)цена 5700лв.
пак казвам че само показвам не те карам да го копуваш нито че е по-добро само исказвам мнение кво бих взел за тези пари
Опитаи смъртта но не умираи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 27 Ное 2003, 13:42

Мдаа,това е хубаво БМВ,обаче малко са оптимистични данните,които си написал.Но няма значение,наистина тази версия ми харесва.Един приятел,луд,има такова и беше много горд с колата си.Твърдеше,че е убийствено бърза.Обаче когато го качих при мене и му направих малко екшън,почна да мига на парцали и да се замисля.А когато на околовръстното влезнах в детелината със 100,и вместо спирачки натиснах газта и почнах да тегля завоя на испирингеч,оня направо се разквича от страх.Има разлика,вярвай ми.И то голяма. :D
Плюс това аз не харесвам само скоростните показатели на една кола.Ела да се бегаме зимата или на мокро.Това е силата на Субаруто.Или планинско каране.Не е само ускорението.Има и други неща тука. :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 27 Ное 2003, 14:15

chefo_E30 написа:между другото, може да звуча необразовано, но какво значи "на прекъсвач" :?:

Когато достигнеш определени обороти ограничителя включва,колата прекъсва и оборотите падат .
Изразът 'на прекъсвач' значи,че скоростите се изцеждат докато включи ограничителя.

П.С. Ускорението от 0-100 км/ч на 320 is е 7.5 сек
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 27 Ное 2003, 14:34

сори ама не мисля че 0-100 на 320и(особенно на е36 )е 7.5 по скоро към 8.5-9секунди
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 27 Ное 2003, 15:04

///M Power написа:сори ама не мисля че 0-100 на 320и(особенно на е36 )е 7.5 по скоро към 8.5-9секунди


тук въобще не става въпрос за 320i, а за 320is със S14 двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 27 Ное 2003, 15:34

ati написа:аз все пак реших да си кажа,че уважам(или се старая поне) всеки,който има бензин в кръвта ...

Ами тия, които имаме нафта в кръвта не ни ли уважаваш, а? :)
Изображение

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 27 Ное 2003, 22:38

bum_bum написа:
ati написа:аз все пак реших да си кажа,че уважам(или се старая поне) всеки,който има бензин в кръвта ...

Ами тия, които имаме нафта в кръвта не ни ли уважаваш, а? :)

Ми на ме в едната вена тече нафта , а в другата бензин. Между другото един приятел продаде истинско М3 е 30 210коня за 6000лв.
Няма спор обаче ,че по завоите вървеше с вратите напред. Не може да седи в завой като 4х4 , но нали трябва да има FUN. :lol: :lol:
Landikar е съм запознат с цените на частите за Субаро , но си мисля , че ще са бая високи. Дано греша и дано не ти се налага да си пазаруваш от тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 27 Ное 2003, 23:34

Landikar е съм запознат с цените на частите за Субаро , но си мисля , че ще са бая високи. Дано греша и дано не ти се налага да си пазаруваш от тях.

Пак въпрос на гледна точка.Не са по-скъпи от частите на БМВ или Мерцедес.Купувал съм каре на полуоската,беше 120 лв.Аз съм претръпнал вече,щото с моето каране доста често купувам съединител и притискател.Друго не съм трошил.А аз карам зверски като всички луди тук.Просто колата е много здрава.Много по-здрава от болшинството варели по нашите пътища.За окачването и казват,че е челичено.Почти нищо не се троши.За три години от две коли съм сменил само един амортисьор.Но както казах,съединителите са дежурната повреда.Просто няма как - 4х4:DБях си дал почивка около 6 месеца,защото излезнаха доста проблеми от големите глупости,които почнах да правя.Обаче вече ми омръзна да седя мирен.До 2 седмици живот и здраве пак почвам с дивотиите.И чакам снега!!!Няма по-голям кеф от това да караш Субито в сняг.Ох,ох,ох.Само ми елате и ще видите. Пори преспите като моторница:D :D :D

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook