Знам,че и без това не ме обичате много,обаче....
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
Може и да има добри баварки.Зависи от гледната точка.За мен добра кола е поне 200к.с.(без да е пипана),по възможност да е турбинирана,да не признава пътища и сезони,да е много здрава,безкомпромисна и сигурна,да е евтина,да ти прави кеф като я караш,да изненадва другите,да има много екстри!!!!!!,.....
Абе с две думи да е мислено,когато е конструирана.А кажете ми сега де в София може да се купи такова нещо за 8000 лв,например.Ето ви данните на Субарата,погледнете ги,вижте цената и кажете дали не си заслужава да я купи човек:
Двигател 2.0 турбо интеркулер, 16V,200 к.с.,4х4 постоянно,два шпера,почти състезателно окачване,всички екстри(без климатик,но другото,дето го съсипах вече от експерименти, има и климатик),спортен волан МОМО и т.н.
Ускорение 0-100 6.7 сек.Среден разход около 10л/100км.
Значи пропуските,които японците тук са направили,са коригирани при Импрезата,а именно нова електроника,позволяваща турбонадув 1.35 бара,и естествено друга,по-агресивна турбина.Легасито работи на 0.6 бара.КОЕТО ЩЕ БЪДЕ СВЕТКАВИЧНО КОРИГИРАНО!!!!!.Добавен е и интеркулер,който при Легасито е кулер-чарджер(водно охлаждане),но и това върши чудесна работа.Или с две думи,все неща които се коригират.
.И като видя колко струва една турбо Импреза,как да не се радвам.А вие знаете какви чудеса прави Импреса турбо.
Та горе долу това е гледната ми точка за добра кола.
Мисля,че едва ли има човек с бензин в кръвта,който да не оценява подобни качества в един автомобил.Затова и си позволявам да пиша тук за друга кола,освен за БМВ.Щото тази кола не е случайна.Радвам се че разбрахте,че всичко е майтап и никой не се заяде.
Ама кво да правя,както вие сте луди по БМВ,аз така съм полудял по Субару.И паричките сами си излизат от джоба
Безсилен съм да се съпротивлявам
Абе с две думи да е мислено,когато е конструирана.А кажете ми сега де в София може да се купи такова нещо за 8000 лв,например.Ето ви данните на Субарата,погледнете ги,вижте цената и кажете дали не си заслужава да я купи човек:
Двигател 2.0 турбо интеркулер, 16V,200 к.с.,4х4 постоянно,два шпера,почти състезателно окачване,всички екстри(без климатик,но другото,дето го съсипах вече от експерименти, има и климатик),спортен волан МОМО и т.н.
Ускорение 0-100 6.7 сек.Среден разход около 10л/100км.
Значи пропуските,които японците тук са направили,са коригирани при Импрезата,а именно нова електроника,позволяваща турбонадув 1.35 бара,и естествено друга,по-агресивна турбина.Легасито работи на 0.6 бара.КОЕТО ЩЕ БЪДЕ СВЕТКАВИЧНО КОРИГИРАНО!!!!!.Добавен е и интеркулер,който при Легасито е кулер-чарджер(водно охлаждане),но и това върши чудесна работа.Или с две думи,все неща които се коригират.



Та горе долу това е гледната ми точка за добра кола.
Мисля,че едва ли има човек с бензин в кръвта,който да не оценява подобни качества в един автомобил.Затова и си позволявам да пиша тук за друга кола,освен за БМВ.Щото тази кола не е случайна.Радвам се че разбрахте,че всичко е майтап и никой не се заяде.


Re: Знам,че и без това не ме обичате много,обаче....
landikar написа:Щото друго такова в БГ няма.
има, имааааа!
добре де, за цвета може и да бъркам, мислех че говорим за модела, виждал съм го тук (Варна)
между другото, може да звуча необразовано, но какво значи "на прекъсвач"

между другото, може да звуча необразовано, но какво значи "на прекъсвач"

Последна промяна chefo на 27 Ное 2003, 11:05, променена общо 1 път
- BMW323i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 23.10.2002
- Местоположение: Samokov
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Първо да ти кажа честито и аз,да си го караш и да му се радваш дълго време и т.н.
А са да ти покажа нещо за по-малко пари и много екстри и коне само показвам....та БМВ320is Е-30 192k.s. оригинал оскурение 0-100км. 6.4 с много екстри(клима,кожа,ел.стакла,огледала и др.)цена 5700лв.
пак казвам че само показвам не те карам да го копуваш нито че е по-добро само исказвам мнение кво бих взел за тези пари
А са да ти покажа нещо за по-малко пари и много екстри и коне само показвам....та БМВ320is Е-30 192k.s. оригинал оскурение 0-100км. 6.4 с много екстри(клима,кожа,ел.стакла,огледала и др.)цена 5700лв.
пак казвам че само показвам не те карам да го копуваш нито че е по-добро само исказвам мнение кво бих взел за тези пари
Опитаи смъртта но не умираи
Мдаа,това е хубаво БМВ,обаче малко са оптимистични данните,които си написал.Но няма значение,наистина тази версия ми харесва.Един приятел,луд,има такова и беше много горд с колата си.Твърдеше,че е убийствено бърза.Обаче когато го качих при мене и му направих малко екшън,почна да мига на парцали и да се замисля.А когато на околовръстното влезнах в детелината със 100,и вместо спирачки натиснах газта и почнах да тегля завоя на испирингеч,оня направо се разквича от страх.Има разлика,вярвай ми.И то голяма.
Плюс това аз не харесвам само скоростните показатели на една кола.Ела да се бегаме зимата или на мокро.Това е силата на Субаруто.Или планинско каране.Не е само ускорението.Има и други неща тука.

Плюс това аз не харесвам само скоростните показатели на една кола.Ела да се бегаме зимата или на мокро.Това е силата на Субаруто.Или планинско каране.Не е само ускорението.Има и други неща тука.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
chefo_E30 написа:между другото, може да звуча необразовано, но какво значи "на прекъсвач"
Когато достигнеш определени обороти ограничителя включва,колата прекъсва и оборотите падат .
Изразът 'на прекъсвач' значи,че скоростите се изцеждат докато включи ограничителя.
П.С. Ускорението от 0-100 км/ч на 320 is е 7.5 сек
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
сори ама не мисля че 0-100 на 320и(особенно на е36 )е 7.5 по скоро към 8.5-9секунди
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
///M Power написа:сори ама не мисля че 0-100 на 320и(особенно на е36 )е 7.5 по скоро към 8.5-9секунди
тук въобще не става въпрос за 320i, а за 320is със S14 двигател.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
ati написа:аз все пак реших да си кажа,че уважам(или се старая поне) всеки,който има бензин в кръвта ...
Ами тия, които имаме нафта в кръвта не ни ли уважаваш, а?

- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
bum_bum написа:ati написа:аз все пак реших да си кажа,че уважам(или се старая поне) всеки,който има бензин в кръвта ...
Ами тия, които имаме нафта в кръвта не ни ли уважаваш, а?
Ми на ме в едната вена тече нафта , а в другата бензин. Между другото един приятел продаде истинско М3 е 30 210коня за 6000лв.
Няма спор обаче ,че по завоите вървеше с вратите напред. Не може да седи в завой като 4х4 , но нали трябва да има FUN.


Landikar е съм запознат с цените на частите за Субаро , но си мисля , че ще са бая високи. Дано греша и дано не ти се налага да си пазаруваш от тях.
Landikar е съм запознат с цените на частите за Субаро , но си мисля , че ще са бая високи. Дано греша и дано не ти се налага да си пазаруваш от тях.
Пак въпрос на гледна точка.Не са по-скъпи от частите на БМВ или Мерцедес.Купувал съм каре на полуоската,беше 120 лв.Аз съм претръпнал вече,щото с моето каране доста често купувам съединител и притискател.Друго не съм трошил.А аз карам зверски като всички луди тук.Просто колата е много здрава.Много по-здрава от болшинството варели по нашите пътища.За окачването и казват,че е челичено.Почти нищо не се троши.За три години от две коли съм сменил само един амортисьор.Но както казах,съединителите са дежурната повреда.Просто няма как - 4х4:DБях си дал почивка около 6 месеца,защото излезнаха доста проблеми от големите глупости,които почнах да правя.Обаче вече ми омръзна да седя мирен.До 2 седмици живот и здраве пак почвам с дивотиите.И чакам снега!!!Няма по-голям кеф от това да караш Субито в сняг.Ох,ох,ох.Само ми елате и ще видите. Пори преспите като моторница:D


35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани