България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
"Мокрото" помага на слабите и пречи на силните 

- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
zAcK написа:Продава мушами на Женския пазар![]()
![]()
![]()
![]()
Мушамата и брат му Покривката

Ама си е талант - две БМВ-та да ги натресеш на релсите на трамвая не е лесно

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не знам, отчетохте го колегата, трябва ли сега да му се забиват кърфици във вуду-кукла?
Отвъртял се, отвъртял се, пострадали няма, може да си вземе бележка и да не се увърти чак така другия път. Не се е измъкнал, ще си плати глобите и т.н.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
С 36ца и заварка се изискваше много повече талант за такива резултати
Не мисля, че в този форум има човек, който не е минал през тези келешлъци. Просто едно време не снимаха толкова, а дори и да снимат - нямаше къде да се качи.
ПС - имам предвид клипчето с М2. Другото също всички сме го правили, но да кажем че е по-възмутително между колите

Не мисля, че в този форум има човек, който не е минал през тези келешлъци. Просто едно време не снимаха толкова, а дори и да снимат - нямаше къде да се качи.
ПС - имам предвид клипчето с М2. Другото също всички сме го правили, но да кажем че е по-възмутително между колите

Live it like you Love it
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Така е, пък и едно време не ни засичаха изотзадзе.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Някой може ли да ни светне, нас непросветените в столичния автомобилен ъндърграунд, кой аджеба е тоя герой?
Четох, че тия две БМВ-та не са му първите върху релси. Имало е предишно "кацане".
Четох, че тия две БМВ-та не са му първите върху релси. Имало е предишно "кацане".
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
аз се опитах да кажа нещо, ама другите нали все знаят...



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:недейте да го мислите... ще се оправи дори да не му я платят (в което се съмнявам)
п.с. от хората с големите легални заплати е
Ами да си наеме Ива Русинова за частен учител, по-евтино може да му излезе от тва да троши Бенвета

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Гледам държи спирачката докато прави "махове". Явно е "взимал уроци" от някой от професионалната/полу-професионалната сфера вече.
Тая техника по наше време я нямаше, дойде от организираните дрифт състезания.
Тая техника по наше време я нямаше, дойде от организираните дрифт състезания.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Имаше едно антично двд на Кеичи Тсучия. Колко да е нова каквато и да е техника 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Хората които сме се учили от това видео правехме други неща
"There is more than one way to skin a cat."
Видеото и Initial D влиянието показваха малко по-различен дрифт. По ирония на съдбата точно Кейчи създаде организираните дрифт състезания, които пък въведоха неща като хидравличната ръчна и дрифтенето с левия крак на спирачката.

Видеото и Initial D влиянието показваха малко по-различен дрифт. По ирония на съдбата точно Кейчи създаде организираните дрифт състезания, които пък въведоха неща като хидравличната ръчна и дрифтенето с левия крак на спирачката.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Специално left foot braking винаги се е ползвало за недозавиващи коли. Ако кола със задно е настроена правилно е безмислено. По-скоро го е страх и натиска спирачки...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Разбира се, но не в този контекст.
И до ден днешен го ползваме, за да сме по-бързи. Професионалните дрифтъри грубо казано го ползват, за да са по-бавни.
Де да знам, някой да ме коригира, ако не съм прав, може би аз съм ги видял различно нещата, защото не съм толкова потопен в тази сцена. Но в началото се ценеше скоростта, дрифта инициран със спирачка и това да вържеш поредни завой максимално чисто. Не мисля, че някой му пукаше за самите махове, нямаше и увеличеното завиване, което сега имат момчетата.(това на улицата)
Първият ми спомен някой да контролира скоростта си в негативна посока бяха видеата на легендарното дрифт трасе на Ебису(това със скока и стената). Там им се налагаше, да намалят, заради последният завой, който е много бавен и го правеха със спиране с ляв крак. После това се пренесе и на другите трасета и започна да прелива към улицата.
И до ден днешен го ползваме, за да сме по-бързи. Професионалните дрифтъри грубо казано го ползват, за да са по-бавни.
Де да знам, някой да ме коригира, ако не съм прав, може би аз съм ги видял различно нещата, защото не съм толкова потопен в тази сцена. Но в началото се ценеше скоростта, дрифта инициран със спирачка и това да вържеш поредни завой максимално чисто. Не мисля, че някой му пукаше за самите махове, нямаше и увеличеното завиване, което сега имат момчетата.(това на улицата)
Първият ми спомен някой да контролира скоростта си в негативна посока бяха видеата на легендарното дрифт трасе на Ебису(това със скока и стената). Там им се налагаше, да намалят, заради последният завой, който е много бавен и го правеха със спиране с ляв крак. После това се пренесе и на другите трасета и започна да прелива към улицата.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TheDriver написа:Разбира се, но не в този контекст.
И до ден днешен го ползваме, за да сме по-бързи. Професионалните дрифтъри грубо казано го ползват, за да са по-бавни.
Де да знам, някой да ме коригира, ако не съм прав, може би аз съм ги видял различно нещата, защото не съм толкова потопен в тази сцена. Но в началото се ценеше скоростта, дрифта инициран със спирачка и това да вържеш поредни завой максимално чисто. Не мисля, че някой му пукаше за самите махове, нямаше и увеличеното завиване, което сега имат момчетата.(това на улицата)
Първият ми спомен някой да контролира скоростта си в негативна посока бяха видеата на легендарното дрифт трасе на Ебису(това със скока и стената). Там им се налагаше, да намалят, заради последният завой, който е много бавен и го правеха със спиране с ляв крак. После това се пренесе и на другите трасета и започна да прелива към улицата.
На писта винаги се е карало с левия крак на спирачката при определени ситуации- … независимо от баланса на колата… просто особено в дълги завои където носиш много скорост е много удобно да донаместиш колата без да я разбуташ много много…
За дрифтенето със спирачки- аз лично го ползвам само при маломощни коли или ако трябва да рисувам/ подчертавам нещо конкретно на асфалта… и като казах дрифт де- аз винаги съм се имал за що годе можещ… докато преди 2-3 години не отидох случайно на дрифт изложение някво и гледах синхронно дрифтене- от тогава кат стане въпрос за дрифтене и аз казвам че това упражнение не ми е познато

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това съм го гледал 100 пъти.
Трети крак му трябва на Сена!
https://www.youtube.com/watch?v=ZL7JYkXccSU
Трети крак му трябва на Сена!
https://www.youtube.com/watch?v=ZL7JYkXccSU
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: dankata