FUN: вицове, картинки, линкове, текстове и т.н. (Архив2)
Модератор: Общи модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
BMW “3” (315,316,318,319,320,323,324,325,328,340,350,380) - удоволствието да караш “баварец” (АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО:+/-)
Да караш автомобил с марката BMW е било винаги нещо особено. Дори в България и децата знаят, че “бавареца” е синоним на спортни успехи и динамика в карането. “Тройката” се появява на пазара през последния месец на 1982 год. като директен и най-силен конкурент на MERCEDES 190-“бебето”, за който Ви разказах в миналия брой. Докато към MERCEDES се насочват по-богати, но и по-възрастни любители на автомобила, BMW-то е запазена зона за хората със спортни амбиции.
Сега, 15 години, след като първата “тройка” слиза от конвейера тя вече е достъпна и за хората с по-тънки портфейли. Цената на моделите с по-малка кубатура на двигателя- 316 и 318 почти се доближава до тази на подобно моторизиран VOLKSWAGEN GOLF за разлика от стойността на резервните части, която е почти двойна. Истинското удоволствие да караш “баварец”, обаче започва с 6-цилиндровите мотори, където разходът на гориво никак не е за подценяване. Специалистите по тази марка препоръчват най-много модел 325е, който е с дефорсиран двигател с ходов обем от 2 800 куб. см. и мощност 125 к. с. Тук мощността е оптимизирана с характеристиките на ниския въртящ момент, изключителна еластичност, динамика и икономичност. Избягвайте по възможност малките двигатели с карбуратор. Това е изключително капризен агрегат, трудно се поддава на реглаж, което се отразява на спокойния ход на мотора, свързано с голям разход на гориво. Внимание при моделите, произведени между 1983-1985 година: при по-голямо натоварване и рязко отнемане на газта при повечето екземпляри от ауспуха излизат синкави облачета. Това означава, че е необходима замяна на уплътнителните гумички на клапаните. Ремонта не е много прост и лесно надхвърля DM 400. Малките мотори, за разлика от “шестиците” са с ангренажен ремък, който подлежи на замяна всеки 80 000 км. Някои от моделите произведени след септември 1987 год. са особено чувствителни на тази тема-внимавайте!
Друго слабо място характерно за “тройката” е задното гърне на ауспуха. Окачването му е с конструктивен недостатък. Предизвикват се вибрации, събиране на кондензирана вода, което води до бърза корозия. Тъй като гърнето е заварено с междинната тръба, цената на резервната част е около DM 450. Поддръжка е особено необходима за запалването, което е много чувствително на влага. Последните са кородирали контакти на разпределителната капачка (делкото) и палеца, прекъсване в бобината и релетата.
Спирачките, като се има предвид спортните качества на “тройката” са един от най-използваните детайли. Затова по-често отколкото при други автомобили подлежат на смяна дисковете и накладките на предните колела. Екстремната експлоатация на “баварката” води до бързо износване на амортисьорите (главно задните) и гумено-металните втулки на задния носач. Ясен сигнал за тези дефекти е неприятното трополене от задната част на купето. При моделите произвеждани до септември 1988 год. особено внимание заслужават рефлекторите на фаровете. Най-често те са силно кородирали и мъждукат като газени лампи. По-рядко проблеми създават водната помпа и хидравличното задвижване на амбриажа-мокрите петна под колата лесно издават белята.
Въпреки всички антикорозионни мерки направени още във фабрични условия “тройката” има няколко чувствителни на ръжда места: отпред и отзад под броните, долната част на вратите, покриваща прага, долната част на задния капак, страниците на багажника. Най-често ръждата е повърхностна, безопасна, но трябва да се изчисти и грундира. Не създават чактолкова проблеми и остарелите уплътнения на диференциала и скоростната кутия. Познават се лесно по овлажнената повърхност, но не бива да се забравя доливането на масло.
Каросерията на “баварката” също напомня за спортните є амбиции. Това не е автомобил за многочислени семейства и хора с голям багаж. Особено отзад пътниците са притеснени от липсата на достатъчно място и комфорт. При сух път “тройката” е сигурна и безпроблемна-буквално лепи на пътя и реже завоя. Опасна, много опасна става на мокър и хлъзгав път. Тук има само една максима, колкото повече конски сили, толкова по-голям майстор на волана.
Баварските автомобилни заводи въпреки спортния имидж не са забравили и любителите на дизеловите автомобили. От 1985 год. на пазара се предлага модела 324D, а след есента на 1987 год.-324ТD. Двете коли са с двигатели с ходов обем от 2 400 куб. см. Разликата е в турбокомпресора, който повишава мощността от 86 к. с. на 115 к. с. Общото и при двете модификации е спокойния ход на мотора, еластичността и изключителната икономичност.
В крайна сметка не е от голямо значение кой точно модел от “баварската тройка” ще се предпочете. Удоволствието да карате една от тези машини е ненадмината. Имиджът обаче винаги е свързан със солена цена...
Сашко Хранов
Темите в брой 6(6)
от 08.08.1997-14.08.1997
Имобилайзерът - електронен пазач на автомобила
(КЛЕПТОМАНИЯ)
Е тоя направо ме разби едва ли някога е карал баварец можеби само го е заглеждал по авто къщите

Да караш автомобил с марката BMW е било винаги нещо особено. Дори в България и децата знаят, че “бавареца” е синоним на спортни успехи и динамика в карането. “Тройката” се появява на пазара през последния месец на 1982 год. като директен и най-силен конкурент на MERCEDES 190-“бебето”, за който Ви разказах в миналия брой. Докато към MERCEDES се насочват по-богати, но и по-възрастни любители на автомобила, BMW-то е запазена зона за хората със спортни амбиции.
Сега, 15 години, след като първата “тройка” слиза от конвейера тя вече е достъпна и за хората с по-тънки портфейли. Цената на моделите с по-малка кубатура на двигателя- 316 и 318 почти се доближава до тази на подобно моторизиран VOLKSWAGEN GOLF за разлика от стойността на резервните части, която е почти двойна. Истинското удоволствие да караш “баварец”, обаче започва с 6-цилиндровите мотори, където разходът на гориво никак не е за подценяване. Специалистите по тази марка препоръчват най-много модел 325е, който е с дефорсиран двигател с ходов обем от 2 800 куб. см. и мощност 125 к. с. Тук мощността е оптимизирана с характеристиките на ниския въртящ момент, изключителна еластичност, динамика и икономичност. Избягвайте по възможност малките двигатели с карбуратор. Това е изключително капризен агрегат, трудно се поддава на реглаж, което се отразява на спокойния ход на мотора, свързано с голям разход на гориво. Внимание при моделите, произведени между 1983-1985 година: при по-голямо натоварване и рязко отнемане на газта при повечето екземпляри от ауспуха излизат синкави облачета. Това означава, че е необходима замяна на уплътнителните гумички на клапаните. Ремонта не е много прост и лесно надхвърля DM 400. Малките мотори, за разлика от “шестиците” са с ангренажен ремък, който подлежи на замяна всеки 80 000 км. Някои от моделите произведени след септември 1987 год. са особено чувствителни на тази тема-внимавайте!
Друго слабо място характерно за “тройката” е задното гърне на ауспуха. Окачването му е с конструктивен недостатък. Предизвикват се вибрации, събиране на кондензирана вода, което води до бърза корозия. Тъй като гърнето е заварено с междинната тръба, цената на резервната част е около DM 450. Поддръжка е особено необходима за запалването, което е много чувствително на влага. Последните са кородирали контакти на разпределителната капачка (делкото) и палеца, прекъсване в бобината и релетата.
Спирачките, като се има предвид спортните качества на “тройката” са един от най-използваните детайли. Затова по-често отколкото при други автомобили подлежат на смяна дисковете и накладките на предните колела. Екстремната експлоатация на “баварката” води до бързо износване на амортисьорите (главно задните) и гумено-металните втулки на задния носач. Ясен сигнал за тези дефекти е неприятното трополене от задната част на купето. При моделите произвеждани до септември 1988 год. особено внимание заслужават рефлекторите на фаровете. Най-често те са силно кородирали и мъждукат като газени лампи. По-рядко проблеми създават водната помпа и хидравличното задвижване на амбриажа-мокрите петна под колата лесно издават белята.
Въпреки всички антикорозионни мерки направени още във фабрични условия “тройката” има няколко чувствителни на ръжда места: отпред и отзад под броните, долната част на вратите, покриваща прага, долната част на задния капак, страниците на багажника. Най-често ръждата е повърхностна, безопасна, но трябва да се изчисти и грундира. Не създават чактолкова проблеми и остарелите уплътнения на диференциала и скоростната кутия. Познават се лесно по овлажнената повърхност, но не бива да се забравя доливането на масло.
Каросерията на “баварката” също напомня за спортните є амбиции. Това не е автомобил за многочислени семейства и хора с голям багаж. Особено отзад пътниците са притеснени от липсата на достатъчно място и комфорт. При сух път “тройката” е сигурна и безпроблемна-буквално лепи на пътя и реже завоя. Опасна, много опасна става на мокър и хлъзгав път. Тук има само една максима, колкото повече конски сили, толкова по-голям майстор на волана.
Баварските автомобилни заводи въпреки спортния имидж не са забравили и любителите на дизеловите автомобили. От 1985 год. на пазара се предлага модела 324D, а след есента на 1987 год.-324ТD. Двете коли са с двигатели с ходов обем от 2 400 куб. см. Разликата е в турбокомпресора, който повишава мощността от 86 к. с. на 115 к. с. Общото и при двете модификации е спокойния ход на мотора, еластичността и изключителната икономичност.
В крайна сметка не е от голямо значение кой точно модел от “баварската тройка” ще се предпочете. Удоволствието да карате една от тези машини е ненадмината. Имиджът обаче винаги е свързан със солена цена...
Сашко Хранов
Темите в брой 6(6)
от 08.08.1997-14.08.1997
Имобилайзерът - електронен пазач на автомобила
(КЛЕПТОМАНИЯ)
Е тоя направо ме разби едва ли някога е карал баварец можеби само го е заглеждал по авто къщите




- Evanko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 11.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мфил
- Детайли за колата: 120D
- Asterix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
http://fortegames.com
Ако има играчи на белот можете да дойдете да поиграем
Там никът ми е-BloodMage
Ако има играчи на белот можете да дойдете да поиграем

Там никът ми е-BloodMage
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
като стана дума за music idol, не мога да не го пусна това - просто цитирам:
http://www.vbox7.com/play:16bcccdc
а тоя ... е и такова не бях виждал
http://www.vbox7.com/play:63dbb903
11 годишното момиче талант тва изби рибата
http://www.vbox7.com/play:16bcccdc







а тоя ... е и такова не бях виждал

http://www.vbox7.com/play:63dbb903
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Сикура и Микура са братя и влезли в казармата. И след няколко седмици Сикура тръгнал да бяга и старшината го видял и казал:
- Е Сикура бяга, дръжте Сикура!
И всички си хванали ония работи, не разбрали за какво иде реч, а Сикура избягал.. Ама след няколко дни, Микура също почнал да бяга от казармата и старшината казал:
- Микура бяга, всички дръжте Микура!
И всички войници хванали старшината и му откъснали к*ра.

- Е Сикура бяга, дръжте Сикура!

И всички си хванали ония работи, не разбрали за какво иде реч, а Сикура избягал.. Ама след няколко дни, Микура също почнал да бяга от казармата и старшината казал:
- Микура бяга, всички дръжте Микура!

И всички войници хванали старшината и му откъснали к*ра.


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Всеобщо прието мнение за голфовете
http://www.renault-bg.com/forum/viewtop ... fe580d613f
http://www.renault-bg.com/forum/viewtop ... fe580d613f
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- Evanko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 11.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мфил
- Детайли за колата: 120D
12312
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Това Галактиката е голема работа, фактически!!!
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Погледнете следната картинка … какво виждате??
А сега прочетете обяснението по-долу... може да ви заинтересува!
Изследванията показват, че малките деца не виждат на тази картинка двойка влюбени в недвусмислена поза, тъй като в паметта им няма такива спомени.
На картинката те виждат 9 делфина!
Забележка:
Този тест ще ви помогне да определите степента на поквареност на вашето подсъзнание!
Ако в течение на 3 секунди не успеете да видите делфините – Вие сте много тежък случай!

А сега прочетете обяснението по-долу... може да ви заинтересува!

Изследванията показват, че малките деца не виждат на тази картинка двойка влюбени в недвусмислена поза, тъй като в паметта им няма такива спомени.
На картинката те виждат 9 делфина!
Забележка:
Този тест ще ви помогне да определите степента на поквареност на вашето подсъзнание!
Ако в течение на 3 секунди не успеете да видите делфините – Вие сте много тежък случай!




- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Е да е**м каде ги видяхте тея делфини аз не 3 а 30 сек.гледах и нищо



Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- Eliana
- УмНаТа КаКа с чЕрпАка :)
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Жена
- Кара: '96 BMW318 cabrio
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Ели,и ти си от перверзниците...
в задачката се търсят 9,не 8
между 2та делфина горе има още един много малък 





Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани