Лада-бияч ! ! !

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.01.2004

Мнение от mitko* » 09 Яну 2004, 23:52

Защо не обясниш на хората от форума кое е общото между твоя опел и Калибрата от ДТМ???
Като стана дума за Pikes Peak не забравяй да споменеш, че единия от рекордите е на Пежо 405.
Някой да е видял Опел Вектра на Pikes Peak?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 10 Яну 2004, 0:09

ае стига. обърнахме го пак на надвикване. никои нищо не печели когато тона стане такъв. надявам се го осъзнавате :)

всеки човек които може да сложи 2-3 пъти по-голям двигател от оригиналния във една кола заслужава уважение.

техническите способности се учат. като ти минат 100 двигателя през ръцете и знаеш за какво става въпрос. това е лесното. но шапка трябва да се сваля на хората дръзнали да визират самия тунинг- дали ще е друг двигател, по-големи спирачки, глави, разпределителни валове, изходящи колектори и тн.. няма значение. важното е че са го измислили, хванали и измайсторили. когато научиш достатъчно че да можеш да погледнеш една лада и да кажеш "бе тука със една обувалка ша навра еди какъв си двигател, скоростна кутия и тн" - тогава вече си майстор. иначе си заначтчия. на мене ми се чини че човека със ладата е майстор.

мое си мнение де :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Re: re: Турбо маниак

Мнение от Tender » 10 Яну 2004, 0:50

mitko* написа:не се сещам за по-скапани фирми от Опел, Рено и Форд.


Ха веднага ще ти кажа - ПЕЖО!!!
SGV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Re: re: Turbo maniak

Мнение от kelesha » 10 Яну 2004, 2:02

mitko* написа:Нали се сещаш - колкото по-малко знаеш, толкова повече си мислиш че знаеш и обратно, колкото повече знаеш толкова повече осъзнаваш че има много да научиш. Ти определено си от първите.

Аз съм си хвалипръцко от малък, така че ако си мислиш че ще ме засегнеш по този начин май мноо се лъжеш :lol: . Това мога да го приема за оценка от човек който знае кво говори, човек какъвто нти не си и то в никакъв случай :lol:
mitko* написа:Знаеш ли защо аз не те цитирам - защото до сега не си ми написал нищо смислено.

За разлика от мен ти изписа мноо смисленни неща, а аз те цитирам понеже ми е мноо по лесно да отговоря на свяка твоя простотия по отделно, просто така е по интересно за четене смятам :D
mitko* написа:Ако си беше отворил списанието щеше да видиш, че Ф40 не е 2 тона, както и че онзи с 3-ката, дето пътува с 310 трудно ще се класира до него.

Онзи с тройката викаш трудно щял да са класира :mha: Скии ся той казва че ше са класира пред Ладата, това че ти го нареди пак със Ферарито може само да ме радва както да радва и него :D Списанието мога като го отворя да си избърша знаеш кое с него :lol: Ако това ше та успокои знам че Ферарито не е 2 тона, ари ся спи спокойно :D
mitko* написа:Аз съм работил като бояджия и минаха доста хубави автомобили през гаража ни - включително ферари Тестароса, жълтото Диабло, както и много опели като калибра турбо и разни вектри. При нас се боядисваха, в съседния гараж се правеха. Лотус Омегата беше на момче от съседния гараж. Току виж съм се нагледал на повече коли от теб?

Това всичкото ще рече че колите на всички батки от София и областта са минавали през вас тъй ли :lol: . Ми хуу като те гледам как пишеш и ако колегите ти били толкова елементарни като тебе не е чудно че Ладата вървяла на едно със РС4 или със Лотус Омега просто щото тези коли благодарение на КОМПЕТЕНТНАТА ви намеса са укоцели безумно :lol: . Както и да е фактите са си факти, заснети са и говорят сами за себе си :lol: И аз като си карах и едно Бугати ЕБ110 ма размина и после го лапнах за закуска ама ади карай ся туй не е важно......нали ма разбираш :lol: Ладата пада от Опел и то макия мотор макар и правен, това е факт и той говори сам за себе си :lol: .
mitko* написа:Аз не работя като бояджия отдавна а като монтьор не съм и работил.

Това и без да го казваш е станало ясно вече :mha:
mitko* написа:Личните автомобили и аз си ги разглобявам и сглобявам сам. Първата ни кола, която имахме с брат ми беше Алфа Жулиета 2.0. Нея съм я разглобявал и сглобявал от-до . . . и може да си поговорим и за 2.0 двигателя на Алфа ако искаш. Той е доста по хубяв от този на Вектрата ти, нищо че излиза 56 г.

Оки бре ахахахахха като малките деца си ама ше ти са вържа на акъла щото ми е смешно пък и мноо се кефя да споря....в кръвта ми е просто :D Кажи ся кое му е по хубавото на тоз мотор на Алфата, щото аз примерно ти казвам че е пълен ташак, айде убеди ма :lol:
mitko* написа:Както и да е, аз не държа да се натягам във форума като теб.

Мухахахах натягам се как, по какъв начин :?: Като се сдържам да ти тегля две п...ки майни online вместо да ти пиша ли :lol: Ако е това, да натягам се щото ми е интересно ква ше е седващата простотия :mha:
mitko* написа:Само ми е чудно, като си написал за Митко с Ладата, че "не разбира" от автомобили не се ли запита той с какво се занимава и колко глави и блока са му минали през ръцете от всякакви опели (поже виждам, че това е основния критерии според теб) - той случайно успя да изправи единия разпределителен вал на същия Лотус Омега. Случайно жълтото Ламборгини като се строши и в сервиза не могат да го оправят, пак викат него. И случайно е някой в Интерсервиз или Со Мат или както искаш го наречи и е бивш състезател към Со Мат. Така че ако той не разбира си направи извода ти къде се намираш!!!

Виж ся пич....мене не ма кефят твоите разсъждения чаткаш ли :?: Митко го остави настрани ся, когато той дойде да пише простотии като тебе във форума, тогава може да поспорим и с него. Това което ти казвам е че определено моята кола и тази на "оня с тройката" са мноооооооооооо по бързи и то на всякакви разтояния от тази Ладунка, както и от Ланчата на Даниел, който също е голям маняк и аз шапка му свалям за което.
mitko* написа:Що се отнася до това дали си дупча билетче - само това ли успя да измислиш. Защото за колите освен общи приказки друго не си ми написал.

А ти какво смисленно си ми написал за "колите" че имаш претенции че аз трее ти пиша нещо такова :?: :lol: Напиши ми и ти нещо, обосно ви са и аз ще направя същото.
mitko* написа:Не се притеснявай, за теб ще заделя, както се разбрахме. А и Митко с Ладата каза, че ще я изкара като се обадиш. Така, че няма нужда да се злобиш толкова във форума, ще се види на практика - освен ако не продължаваш да се измъкваш с някакви пари и подобни глупости. Ако искаш тези дни като видя Даниел и него ще го попитам??? Той също може да иска да се включи, както и момчето с "слабия" Опел, който надбяга Ладата

Това с парите не е измъкване мой човек, ако искате без пари да ви докажа че съм прав може да дойдете вие, как мислиш ще стане ли :?: За мене така е мноо полесно, дори ще ви намеря още малко коли да ва поизложат :lol:
Момчето със слабия Опел....ми хуу той с кво трее да са гони не моа да разбера :lol: ако имате някой мноо напилен ЗАЗ дайте и него ся ако дойдете от София няма да ви върна я ша са гоним със всички ебаси :lol: :lol: :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 10 Яну 2004, 2:28

mitko* написа:Защо не обясниш на хората от форума кое е общото между твоя опел и Калибрата от ДТМ???
Като стана дума за Pikes Peak не забравяй да споменеш, че единия от рекордите е на Пежо 405.
Някой да е видял Опел Вектра на Pikes Peak?

Общото между Опела ми и Калибрата от ДТМ е само името, а ти би ли ми обяснил кво е общото между сериина Интеграле и такава група А като повдигна ся тоз въпрос :lol: . Кой е ЕДИНИЯ ОТ РЕКОРДИТЕ на Пежото ве пич, за най смотана кола може би ли или кой :lol: там всички рекорди се държат от Сузуки Ескудо, ако не ти е ясно да ти кажа :D . Спорта е една голяма реклама, а такива балами като теб мноо се подлъгват от там и изпадат в огромни заблуждения по този начин :lol: . Що като Пежо последните няколко години печели WRC не хомологира кола която е близка до тази която учавства в състезанията ? Що като е хубава марка хомологира кола със атмосферен мотор която едвам вади 150-160 коня(не знам точно колко бяха), къде си виждал сериино 206 турбо 2 литра 16 винтила мотор.....аз ше ти отговоря...НИКЪДЕ :lol: а ти ми кажи защо :lol:
Вектра няма на Pikes Peak, това си е посредственна семейна кола все пак, кола която няма никви претенции да е спортна, с тази кола се ходи на пазар и е всекидневна, но мене просто ме кефи щото мноо ги е яд като ги минавам със нея :lol:. Ако се срещнем ще го изпиташ сам и тогава едва ли ще ме питаш къде, кога, как и какво била Вектрата :D.

Между другото нищо не каза за Пежото 405 Т16....беше казал че ще провериш....аз чакам не съм забравил :D :D :D

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 11 Яну 2004, 20:09

Приятели затварям я тази тема. Поотклони се, а и стана огромна. Ако имате неизяснени въпроси отворете нова :roll:
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook