Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Окт 2007, 22:02

zvetiko написа:По каталог на 525 tds налягането е 1.9 бара,абсолютно налягане.Може някой малко да е пипнал гайката на байпаса. ;)
е сега ве4е ме обърка тотално :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 17 Окт 2007, 22:06

ivan. написа:
zvetiko написа:По каталог на 525 tds налягането е 1.9 бара,абсолютно налягане.Може някой малко да е пипнал гайката на байпаса. ;)
е сега ве4е ме обърка тотално :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Споко ,бе човек :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Манометъра мери относителното налягане спрямо атмосферното в момента на мерене или мери се с колко измерваното налягане е по-високо от атмосферното.Така ,че при манометрично налягане 1.1 двигателя се пълни реално с около 2.1 ,като последната стойност зависи от това дали се намираме край морето или на Витоша. ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Окт 2007, 22:15

затова ли дат4ика за външната темп. бил от4итал и атмосверното налягане :roll: и даже и горивната смес се влияела от него :roll:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Окт 2007, 13:57

ivan. написа:затова ли дат4ика за външната темп. бил от4итал и атмосверното налягане :roll: и даже и горивната смес се влияела от него :roll:

Е тва пък за сефте го слушам :shock:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Окт 2007, 15:10

Аз също обърнах местата на маркучите и ефекта е доста положителен особенно във високите обороти само дет зе да пуши повече :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 18 Окт 2007, 21:29

ivan. написа:затова ли дат4ика за външната темп. бил от4итал и атмосверното налягане :roll: и даже и горивната смес се влияела от него :roll:


За да бъде коректно пълненето на двигателя с въздух от турбото ,трябва да се отчита и атмосферното налягане-при голяма надморска височина,количеството кислородни молекули е по-малко.Това може да се компенсира с по-голямо налягане от турбото.Информация за надморската височина се подава от термометъра в смукателният колектор ,като се използва ефекта ,че температурата зависи от гъстотата на компресираният въздух.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Окт 2007, 8:18

zvetiko написа:
ivan. написа:затова ли дат4ика за външната темп. бил от4итал и атмосверното налягане :roll: и даже и горивната смес се влияела от него :roll:


За да бъде коректно пълненето на двигателя с въздух от турбото ,трябва да се отчита и атмосферното налягане-при голяма надморска височина,количеството кислородни молекули е по-малко.Това може да се компенсира с по-голямо налягане от турбото.Информация за надморската височина се подава от термометъра в смукателният колектор ,като се използва ефекта ,че температурата зависи от гъстотата на компресираният въздух.

:shock: Вий тия TDS-и ги изкарахте много умни бре.Мен малко ме съмнява тая работа за атмосферното налягане да е така иначе защо на голяма надморска височина колата губи мощност то си го пише и по книгите.Пък ако е така нали турбото за да компенсира разликата трябва да даде по-голямо налягане а то отде ще дойде като байпасният клапан е механично оправляем и изпуска на едно и също налягане :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 19 Окт 2007, 9:02

Знаех ,че ще го кажеш това за байпасният клапан. :mhihi: Но колко време от цялата му работа турбото работи на 1бар?Примерно когато при нормални барометрични условия :mhihi: трябва да се прави да кажем 0.6 бара ,при разреден въздух се прави да кажем налягане от 0.8бара за да се компенсира по-малкото количество на кислородни молекули.И не обиждай DDE-то,че е тъпо. :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Окт 2007, 9:17

zvetiko написа:Знаех ,че ще го кажеш това за байпасният клапан. :mhihi: Но колко време от цялата му работа турбото работи на 1бар?Примерно когато при нормални барометрични условия :mhihi: трябва да се прави да кажем 0.6 бара ,при разреден въздух се прави да кажем налягане от 0.8бара за да се компенсира по-малкото количество на кислородни молекули.И не обиждай DDE-то,че е тъпо. :mhihi:

Не съм казал че е тъпо DDE-то ама баш талкоз умно да е :mhihi: :mhihi: :mhihi: незнам не ги разбирам тия работи само разсъждавам и аз доколкото мога все още ми се отдава :mhihi: :mhihi: :mhihi: може и да си прав ебаси колите а :mhihi: То мойто DDE зе нещо се побърква май снощи я паля изфорсира се сама до 2000 обората и изгасна :shock: След това няма проблем засега сигорно нещо го прихваща и то е станало алкохолно петно :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 19 Окт 2007, 9:58

zvetiko написа:
ivan. написа:затова ли дат4ика за външната темп. бил от4итал и атмосверното налягане :roll: и даже и горивната смес се влияела от него :roll:


За да бъде коректно пълненето на двигателя с въздух от турбото ,трябва да се отчита и атмосферното налягане-при голяма надморска височина,количеството кислородни молекули е по-малко.Това може да се компенсира с по-голямо налягане от турбото.Информация за надморската височина се подава от термометъра в смукателният колектор ,като се използва ефекта ,че температурата зависи от гъстотата на компресираният въздух.
А ясно, зна4и за този температурен дат4ик е ставало въпрос

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 19 Окт 2007, 10:31

dinozab написа:
zvetiko написа:Знаех ,че ще го кажеш това за байпасният клапан. :mhihi: Но колко време от цялата му работа турбото работи на 1бар?Примерно когато при нормални барометрични условия :mhihi: трябва да се прави да кажем 0.6 бара ,при разреден въздух се прави да кажем налягане от 0.8бара за да се компенсира по-малкото количество на кислородни молекули.И не обиждай DDE-то,че е тъпо. :mhihi:

Не съм казал че е тъпо DDE-то ама баш талкоз умно да е :mhihi: :mhihi: :mhihi: незнам не ги разбирам тия работи само разсъждавам и аз доколкото мога все още ми се отдава :mhihi: :mhihi: :mhihi: може и да си прав ебаси колите а :mhihi: То мойто DDE зе нещо се побърква май снощи я паля изфорсира се сама до 2000 обората и изгасна :shock: След това няма проблем засега сигорно нещо го прихваща и то е станало алкохолно петно :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Дино, внимавай с алкохолните пари-немската електроника е чувствителна към тях. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Казвал си ,че имаш проблем с празните обороти -вземи погледни термометъра на двигателя.Ако показва по-ниска температура ,може да ти се подържат високи или да ти направи нещо като вчерашната простотия-отчита -30 градуса и DDE блъска гориво. :roll:Намери от някъде таблица с омовоте му и можеш да го провериш с обикновен мултицет.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 19 Окт 2007, 10:48

dinozab написа:
zvetiko написа:Знаех ,че ще го кажеш това за байпасният клапан. :mhihi: Но колко време от цялата му работа турбото работи на 1бар?Примерно когато при нормални барометрични условия :mhihi: трябва да се прави да кажем 0.6 бара ,при разреден въздух се прави да кажем налягане от 0.8бара за да се компенсира по-малкото количество на кислородни молекули.И не обиждай DDE-то,че е тъпо. :mhihi:

Не съм казал че е тъпо DDE-то ама баш талкоз умно да е :mhihi: :mhihi: :mhihi: незнам не ги разбирам тия работи само разсъждавам и аз доколкото мога все още ми се отдава :mhihi: :mhihi: :mhihi: може и да си прав ебаси колите а :mhihi: То мойто DDE зе нещо се побърква май снощи я паля изфорсира се сама до 2000 обората и изгасна :shock: След това няма проблем засега сигорно нещо го прихваща и то е станало алкохолно петно :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Колега внимавай с този проблем че при мене щеше да стане сакатлък. Както си карам колата се форсира сама и то като побъркана(помисли си че си на първа или втора предавка), след като натисна съединител се успокояваше и понякога изгасваше. Но в началото ми започна както при тебе. Откачих всички кабели около умната дюза,кабелациите около компютъра, поизчистих ги и не ми се повторил този проблем.
Поздрави


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Окт 2007, 11:35

Бе незнам кво я прехвана до сега е нямало никакви проблеми и сега си върви ок няма други аномалии а и не и чесно казано го намятам на тва че е станало нещо в момента на паленето ако се е бобъркал компа от слаб ток или нещо такова ама ако го направи пак тогава ще я гледам по-обстойно :roll:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 19 Окт 2007, 12:50

маи еднократно ни се появява този номер.при мене стана след единствения ми път,когато мих двигатела

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 20 Окт 2007, 22:09

Колеги и при мене се изфорсира след палене и изгасна и аз се спекох яко щот бех и в друга държава :lol: ама после си запали и от тогава никъв проблем. Причината ми е неизвестна - не съм мил двигателя, не съм го мъчил с високи обороти е така спрях на един паркинг за пикник и като запалих после за секунда се изфорсира и изгасна.

пп.Като се сетя само дето маслото и беше за смяна вече ама това едвали е било причина.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook