Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Модератор: Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:е сега ве4е ме обърка тоталноzvetiko написа:По каталог на 525 tds налягането е 1.9 бара,абсолютно налягане.Може някой малко да е пипнал гайката на байпаса.![]()
![]()
Споко ,бе човек



Манометъра мери относителното налягане спрямо атмосферното в момента на мерене или мери се с колко измерваното налягане е по-високо от атмосферното.Така ,че при манометрично налягане 1.1 двигателя се пълни реално с около 2.1 ,като последната стойност зависи от това дали се намираме край морето или на Витоша.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:затова ли дат4ика за външната темп. бил от4итал и атмосверното наляганеи даже и горивната смес се влияела от него
Е тва пък за сефте го слушам

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Аз също обърнах местата на маркучите и ефекта е доста положителен особенно във високите обороти само дет зе да пуши повече




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:затова ли дат4ика за външната темп. бил от4итал и атмосверното наляганеи даже и горивната смес се влияела от него
За да бъде коректно пълненето на двигателя с въздух от турбото ,трябва да се отчита и атмосферното налягане-при голяма надморска височина,количеството кислородни молекули е по-малко.Това може да се компенсира с по-голямо налягане от турбото.Информация за надморската височина се подава от термометъра в смукателният колектор ,като се използва ефекта ,че температурата зависи от гъстотата на компресираният въздух.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:ivan. написа:затова ли дат4ика за външната темп. бил от4итал и атмосверното наляганеи даже и горивната смес се влияела от него
За да бъде коректно пълненето на двигателя с въздух от турбото ,трябва да се отчита и атмосферното налягане-при голяма надморска височина,количеството кислородни молекули е по-малко.Това може да се компенсира с по-голямо налягане от турбото.Информация за надморската височина се подава от термометъра в смукателният колектор ,като се използва ефекта ,че температурата зависи от гъстотата на компресираният въздух.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Знаех ,че ще го кажеш това за байпасният клапан.
Но колко време от цялата му работа турбото работи на 1бар?Примерно когато при нормални барометрични условия
трябва да се прави да кажем 0.6 бара ,при разреден въздух се прави да кажем налягане от 0.8бара за да се компенсира по-малкото количество на кислородни молекули.И не обиждай DDE-то,че е тъпо. 



- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:Знаех ,че ще го кажеш това за байпасният клапан.Но колко време от цялата му работа турбото работи на 1бар?Примерно когато при нормални барометрични условия
трябва да се прави да кажем 0.6 бара ,при разреден въздух се прави да кажем налягане от 0.8бара за да се компенсира по-малкото количество на кислородни молекули.И не обиждай DDE-то,че е тъпо.
Не съм казал че е тъпо DDE-то ама баш талкоз умно да е











А ясно, зна4и за този температурен дат4ик е ставало въпросzvetiko написа:ivan. написа:затова ли дат4ика за външната темп. бил от4итал и атмосверното наляганеи даже и горивната смес се влияела от него
За да бъде коректно пълненето на двигателя с въздух от турбото ,трябва да се отчита и атмосферното налягане-при голяма надморска височина,количеството кислородни молекули е по-малко.Това може да се компенсира с по-голямо налягане от турбото.Информация за надморската височина се подава от термометъра в смукателният колектор ,като се използва ефекта ,че температурата зависи от гъстотата на компресираният въздух.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:zvetiko написа:Знаех ,че ще го кажеш това за байпасният клапан.Но колко време от цялата му работа турбото работи на 1бар?Примерно когато при нормални барометрични условия
трябва да се прави да кажем 0.6 бара ,при разреден въздух се прави да кажем налягане от 0.8бара за да се компенсира по-малкото количество на кислородни молекули.И не обиждай DDE-то,че е тъпо.
Не съм казал че е тъпо DDE-то ама баш талкоз умно да е![]()
![]()
незнам не ги разбирам тия работи само разсъждавам и аз доколкото мога все още ми се отдава
![]()
![]()
може и да си прав ебаси колите а
То мойто DDE зе нещо се побърква май снощи я паля изфорсира се сама до 2000 обората и изгасна
След това няма проблем засега сигорно нещо го прихваща и то е станало алкохолно петно
![]()
![]()
Дино, внимавай с алкохолните пари-немската електроника е чувствителна към тях.



Казвал си ,че имаш проблем с празните обороти -вземи погледни термометъра на двигателя.Ако показва по-ниска температура ,може да ти се подържат високи или да ти направи нещо като вчерашната простотия-отчита -30 градуса и DDE блъска гориво.

dinozab написа:zvetiko написа:Знаех ,че ще го кажеш това за байпасният клапан.Но колко време от цялата му работа турбото работи на 1бар?Примерно когато при нормални барометрични условия
трябва да се прави да кажем 0.6 бара ,при разреден въздух се прави да кажем налягане от 0.8бара за да се компенсира по-малкото количество на кислородни молекули.И не обиждай DDE-то,че е тъпо.
Не съм казал че е тъпо DDE-то ама баш талкоз умно да е![]()
![]()
незнам не ги разбирам тия работи само разсъждавам и аз доколкото мога все още ми се отдава
![]()
![]()
може и да си прав ебаси колите а
То мойто DDE зе нещо се побърква май снощи я паля изфорсира се сама до 2000 обората и изгасна
След това няма проблем засега сигорно нещо го прихваща и то е станало алкохолно петно
![]()
![]()
Колега внимавай с този проблем че при мене щеше да стане сакатлък. Както си карам колата се форсира сама и то като побъркана(помисли си че си на първа или втора предавка), след като натисна съединител се успокояваше и понякога изгасваше. Но в началото ми започна както при тебе. Откачих всички кабели около умната дюза,кабелациите около компютъра, поизчистих ги и не ми се повторил този проблем.
Поздрави
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Бе незнам кво я прехвана до сега е нямало никакви проблеми и сега си върви ок няма други аномалии а и не и чесно казано го намятам на тва че е станало нещо в момента на паленето ако се е бобъркал компа от слаб ток или нещо такова ама ако го направи пак тогава ще я гледам по-обстойно 

- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Колеги и при мене се изфорсира след палене и изгасна и аз се спекох яко щот бех и в друга държава
ама после си запали и от тогава никъв проблем. Причината ми е неизвестна - не съм мил двигателя, не съм го мъчил с високи обороти е така спрях на един паркинг за пикник и като запалих после за секунда се изфорсира и изгасна.
пп.Като се сетя само дето маслото и беше за смяна вече ама това едвали е било причина.

пп.Като се сетя само дето маслото и беше за смяна вече ама това едвали е било причина.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани