Проблем с паленето и работата на М51
Модератор: Технически модератори
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Проблем с паленето и работата на М51
Значи проблема ми е следния.
Сутрин кат се кача в колата и реша да запаля парво трябва да подгрея поне 5 пати сас вращане на ключа след това като завартя на 5-тия пат непали вращам още веднаж ключа на 6-тия понякои пат успява понякой път не и на седмия пали.
Като покарам 5- 10 мин. и спра загася я и пали от раз.
Като е пак загряла пали само като пипна ключа.
Но на студено сутрин ме измачва.
Другия проблем е като колата е студена и спра на някой светофар оборотите почват да се менят.Колкото повече ел. кунсоматори ролкова повече менене на оборотите. Докато незагре добре.
На "N" (неутрална) няма менене на оборотите работи идеално.
Сутрин кат се кача в колата и реша да запаля парво трябва да подгрея поне 5 пати сас вращане на ключа след това като завартя на 5-тия пат непали вращам още веднаж ключа на 6-тия понякои пат успява понякой път не и на седмия пали.
Като покарам 5- 10 мин. и спра загася я и пали от раз.
Като е пак загряла пали само като пипна ключа.
Но на студено сутрин ме измачва.
Другия проблем е като колата е студена и спра на някой светофар оборотите почват да се менят.Колкото повече ел. кунсоматори ролкова повече менене на оборотите. Докато незагре добре.
На "N" (неутрална) няма менене на оборотите работи идеално.
Последна промяна ludia на 09 Яну 2008, 17:48, променена общо 2 пъти
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Леле бесен съм !
От половин час се мъча да я запаля и неще и неще. Имам работа следобяд незнам какво ще правя.
Някой има ли идея как да я подкарам.
Ако някой може да ми помогне да помага моляви.

Някой има ли идея как да я подкарам.
Ако някой може да ми помогне да помага моляви.

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Лятото като сменях главата занесох в сервиза 6 нови свещи би трябвало да са ги сменили мойте бяха в окаяно състояние.
Някой може ли да ми каже как да разбера дали е от свещите за да не купувам напразно.
Някой може ли да ми каже как да разбера дали е от свещите за да не купувам напразно.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ludia написа:Леле бесен съм !От половин час се мъча да я запаля и неще и неще. Имам работа следобяд незнам какво ще правя.
Някой има ли идея как да я подкарам.
Ако някой може да ми помогне да помага моляви.
Полей я малко с топла вода около дюзите първо с по-хладка и постепенно до вряла и ще запали нема къде да иде

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ludia написа:Дюзите са тея железните кадето излизат от ГНП то нали.
Че несам много запознат.

Колега дюзите са под черния пластмасов капак на двегателя като го махнеш ще го видиш.Ти май наистина не си запознат с двигателите

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Поливах ги пробвах и накрая акумолатора ми падна.
А го купих нов преди месец.
И накрая трябваше да викна един френд да ми даде ток и запали накрая а ма с 300 ста зора.
Ако някой има идея какво може да е разваленото изгорялото или счупеното нека каже.
Свещите са сменяни преди 6 месеца. Сменяни са 6 те свещи незнам ако има някъкви други да речем подгряващи (или те са еднакви)
Надявам се утре сутрин да мога запаля с по малко зор.
А го купих нов преди месец.
И накрая трябваше да викна един френд да ми даде ток и запали накрая а ма с 300 ста зора.
Ако някой има идея какво може да е разваленото изгорялото или счупеното нека каже.
Свещите са сменяни преди 6 месеца. Сменяни са 6 те свещи незнам ако има някъкви други да речем подгряващи (или те са еднакви)
Надявам се утре сутрин да мога запаля с по малко зор.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
от тук нататък колегите софиянци са на ходludia написа:Тази компресия на какво се мери?
И къде може да утида да я измерят?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани