Проблем с паленето и работата на М51

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 11 Яну 2008, 20:10

Пали от втория път?
А първият път като въртиш:
1. пали и изгасва
2. дава нишан за палене
3. или изобщо няма никой
Ако е 1 и 2 проблемите ти са от едно място - след първия път като човърках центровката аз бях така (понякога), но откакто я бутах последния път всичко си дойде на мястото
Подгрявам около 10 сек. въртя - понякога от 1/4 понякога от 1 оборот, но винаги
Чакай да не я урочасам ;)


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 11 Яну 2008, 20:26

А ми пурвия път има малки нишани за палене но незапалва.
Връщам ключа завъртам чакам пак да изкасне подргяването и пали.
Понякой път (според туда пали и от 3 ти път) Като беше - 20 незапали и от 15 сти път.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 11 Яну 2008, 20:40

Колко време чакаш свещите да подгреят ?
Тя като е студено - първите няколко пъти незапали ли ....... разботата става еба.а че изтървана
Изчаквай ги повечко има вероятност свещите ти да са бавно греещи и те докатоооо стоплят, а ти искаш да тръгваш ....... ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 25.12.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от teddymtv » 11 Яну 2008, 21:06

И аз да се включа в темата относно паленето на тдс-а.
И при мен пали трудно от доста време и лятото беше така, смених свещи , акумулатор , сега на комп. диагностика показа че има проблем във времето за погрев на подгряващото реле - дайте идеи , може ли да е това и ако е , къде се намира и как изглежда това реле....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 11 Яну 2008, 21:23

Разгледай цялата тема Дани е пуснал снимки как изглежда релето и къде се намира.
Един ден ми развиваха едни теприй аз затва в горния пост съм споменал
(и не за сефте)
-бързогреещо реле с бавно греещи свещи - кофти
-бавногреещо реле с бързогреещи свещи - ПО-ЗЛЕ - горят свещите
поинтерисувай се за релето и какви са ти свещите


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 11 Яну 2008, 21:29

Значи свещите може да са бавногреещи това не го знаех а за релето предполагам че е бързо греещо.
Как мога да проверя бързо или бавно греещи са и ако немога сам можеш ли да дадеш някакъв съвет?
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 25.12.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от teddymtv » 11 Яну 2008, 21:38

Значи проблема е следния, купих колата от Германия септември месец,още тогава си палеше трудно(върти много дълго,преди да запали), мислех че е от свещите, купих нови (старите се оказаха здрави, всичките си греят) и с новите си е същото, един казава че е помпата, друг че е веригата , трети че е акумолатора,друг свещите и така докъдето се сетите.
Прегледах темата от началото но не видях къде се намира подгревното реле и релето за времето за подгрев(може и да е едно и също реле де). :help: :roll: :roll: :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 12 Яну 2008, 0:35

Аз примерно моята,в зависимост от студа сутрин подгрявам 2-3 пъти най-много,не че няма да запали ами съм забелязал че го прави по лесно и чакам 5 сек след като изгасне подгряването-пак сам забелязал че пали по добре.И в най-големите студове тази зима и по миналата съм нямал проблеми.От 4-ри дизела които имам тдс-а пали най-добре.Не съм очаквал(за студен старт) иначе топъл знаете иска се малко повече време :lol:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Яну 2008, 10:47

Момчета трудното студено палене идва единствено от свещите.Аз два комплекта смених за све години и сега с третия и най-евтин пали супер гасне лапата и като я чука пали от четвърт дари и при -20 :idea: Предишните бяхя Беру уж най-убавите дрън дрън 120лв дадох и нищо :evil: Най-лесно може да проверите свеща каква е като я свалите и и дадета директно 12в :idea: На 5-6 сек. тя трябва да стане ярко червена дори жълта чак.Беруто за това време почваха да пушат само и около 10 секунда ставаха червени.Зада нямам проблеми аз тествах новите как са преди да ги сложа харесаха ми на 5-та сек. става ярко червени на 6 целите ярко жълти и след това като ги махна едно 15 сек изтиваха и си светеха още направете сметка каква температура развиват не на -20 ще запали ми незнам.Релето работи около 20-тина секунди общо и изключва а лампата гасне някъде на петата секунда.Пробвайте да чакате повече като изгасне лампата докато чукне релето да изключи чува се.Ако запали по-лесно значи сменяйте свещи и търсети добри а ако трябва пробвайте преди да ги платите на 12в да няма 100 пъти сваляне и качване на колектори.Аз преди да ги сменя моите подгрявах и по 4-5 пъти понякога и едва палише и прекъсваше докато позагрее но имах 2 изгорели а еднота само пушеше не ставаше червена как е палила незнам е то не бяха и толкова ниски температурите.Свещите който ги купих са Сваг и са може би едни от най-евтините на пазара но съм много доволен от тях ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 25.12.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от teddymtv » 12 Яну 2008, 12:30

Мойте не са BERU , най-обикновенно AC DELCO (10лв бройката), но си греят отлично , проверени са преди да ги сложиме на колата, вчера малко ми въртяха плочката на помпата и сега като чели е по добре и колата върви повече ( с харча не знам как ще е),но на комютъра пак изписва че времето на подгревното реле дава грешка.*
А ако може и друго да запитам, защо железните джанти със зимните гуми не стават отпред (джантите са си оригинални и са карани само на тази кола) , фланци ли трябва какво ли не знам , от зад проблем няма..


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Яну 2008, 12:36

teddymtv написа:Мойте не са BERU , най-обикновенно AC DELCO (10лв бройката), но си греят отлично , проверени са преди да ги сложиме на колата, вчера малко ми въртяха плочката на помпата и сега като чели е по добре и колата върви повече ( с харча не знам как ще е),но на комютъра пак изписва че времето на подгревното реле дава грешка.*
А ако може и друго да запитам, защо железните джанти със зимните гуми не стават отпред (джантите са си оригинални и са карани само на тази кола) , фланци ли трябва какво ли не знам , от зад проблем няма..
Да не са от е36 джантите :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 25.12.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от teddymtv » 12 Яну 2008, 12:45

Така ми ги даде германеца ,като го купих, но явно е забравил за фланците, даже си ги беше надписал коя къде стой на колата
Не знам от какво точно са , но си пише BMW на тях, 15 цола са си....


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 12 Яну 2008, 22:10

Дино днес пробвах да запаля както каза.
Подгрях и чаках 30 сек. врътнах (беше -5) и нищо.
2-ри път подгрев подгряване 30сек. а да запали но не
3-ти път пак подгрев и пак 30 сек. и запали.
Стряното е че наблюдавам че маслото огасва не веднага а след 3-4 сек. Това от какво може да е ?
На колата за 10к км. маслото и е сменено 4 пати.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 14 Яну 2008, 12:01

ludia написа:Дино днес пробвах да запаля както каза.
Подгрях и чаках 30 сек. врътнах (беше -5) и нищо.
2-ри път подгрев подгряване 30сек. а да запали но не
3-ти път пак подгрев и пак 30 сек. и запали.
Стряното е че наблюдавам че маслото огасва не веднага а след 3-4 сек. Това от какво може да е ?
На колата за 10к км. маслото и е сменено 4 пати.


Сваляй и проверявай свещите бате както съм писал ;) За маслото незнам що е тъка къв визкозитет слагаш :?:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 13:04

На третото завъртане :roll: .колега от някъде ти дърпа въздух и ти връща нафтата и докато напълни помпата се налага да въртиш.Огледаи я за те4ове,провери и пробката на горивния филтер.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook