Проблем с паленето и работата на М51
Модератор: Технически модератори
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Пали от втория път?
А първият път като въртиш:
1. пали и изгасва
2. дава нишан за палене
3. или изобщо няма никой
Ако е 1 и 2 проблемите ти са от едно място - след първия път като човърках центровката аз бях така (понякога), но откакто я бутах последния път всичко си дойде на мястото
Подгрявам около 10 сек. въртя - понякога от 1/4 понякога от 1 оборот, но винаги
Чакай да не я урочасам
А първият път като въртиш:
1. пали и изгасва
2. дава нишан за палене
3. или изобщо няма никой
Ако е 1 и 2 проблемите ти са от едно място - след първия път като човърках центровката аз бях така (понякога), но откакто я бутах последния път всичко си дойде на мястото
Подгрявам около 10 сек. въртя - понякога от 1/4 понякога от 1 оборот, но винаги
Чакай да не я урочасам

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
А ми пурвия път има малки нишани за палене но незапалва.
Връщам ключа завъртам чакам пак да изкасне подргяването и пали.
Понякой път (според туда пали и от 3 ти път) Като беше - 20 незапали и от 15 сти път.
Връщам ключа завъртам чакам пак да изкасне подргяването и пали.
Понякой път (според туда пали и от 3 ти път) Като беше - 20 незапали и от 15 сти път.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Колко време чакаш свещите да подгреят ?
Тя като е студено - първите няколко пъти незапали ли ....... разботата става еба.а че изтървана
Изчаквай ги повечко има вероятност свещите ти да са бавно греещи и те докатоооо стоплят, а ти искаш да тръгваш .......
Тя като е студено - първите няколко пъти незапали ли ....... разботата става еба.а че изтървана
Изчаквай ги повечко има вероятност свещите ти да са бавно греещи и те докатоооо стоплят, а ти искаш да тръгваш .......

И аз да се включа в темата относно паленето на тдс-а.
И при мен пали трудно от доста време и лятото беше така, смених свещи , акумулатор , сега на комп. диагностика показа че има проблем във времето за погрев на подгряващото реле - дайте идеи , може ли да е това и ако е , къде се намира и как изглежда това реле....
И при мен пали трудно от доста време и лятото беше така, смених свещи , акумулатор , сега на комп. диагностика показа че има проблем във времето за погрев на подгряващото реле - дайте идеи , може ли да е това и ако е , къде се намира и как изглежда това реле....
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Разгледай цялата тема Дани е пуснал снимки как изглежда релето и къде се намира.
Един ден ми развиваха едни теприй аз затва в горния пост съм споменал
(и не за сефте)
-бързогреещо реле с бавно греещи свещи - кофти
-бавногреещо реле с бързогреещи свещи - ПО-ЗЛЕ - горят свещите
поинтерисувай се за релето и какви са ти свещите
Един ден ми развиваха едни теприй аз затва в горния пост съм споменал
(и не за сефте)
-бързогреещо реле с бавно греещи свещи - кофти
-бавногреещо реле с бързогреещи свещи - ПО-ЗЛЕ - горят свещите
поинтерисувай се за релето и какви са ти свещите
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Значи свещите може да са бавногреещи това не го знаех а за релето предполагам че е бързо греещо.
Как мога да проверя бързо или бавно греещи са и ако немога сам можеш ли да дадеш някакъв съвет?
Как мога да проверя бързо или бавно греещи са и ако немога сам можеш ли да дадеш някакъв съвет?

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
Значи проблема е следния, купих колата от Германия септември месец,още тогава си палеше трудно(върти много дълго,преди да запали), мислех че е от свещите, купих нови (старите се оказаха здрави, всичките си греят) и с новите си е същото, един казава че е помпата, друг че е веригата , трети че е акумолатора,друг свещите и така докъдето се сетите.
Прегледах темата от началото но не видях къде се намира подгревното реле и релето за времето за подгрев(може и да е едно и също реле де).

Прегледах темата от началото но не видях къде се намира подгревното реле и релето за времето за подгрев(може и да е едно и също реле де).




Аз примерно моята,в зависимост от студа сутрин подгрявам 2-3 пъти най-много,не че няма да запали ами съм забелязал че го прави по лесно и чакам 5 сек след като изгасне подгряването-пак сам забелязал че пали по добре.И в най-големите студове тази зима и по миналата съм нямал проблеми.От 4-ри дизела които имам тдс-а пали най-добре.Не съм очаквал(за студен старт) иначе топъл знаете иска се малко повече време 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Момчета трудното студено палене идва единствено от свещите.Аз два комплекта смених за све години и сега с третия и най-евтин пали супер гасне лапата и като я чука пали от четвърт дари и при -20
Предишните бяхя Беру уж най-убавите дрън дрън 120лв дадох и нищо
Най-лесно може да проверите свеща каква е като я свалите и и дадета директно 12в
На 5-6 сек. тя трябва да стане ярко червена дори жълта чак.Беруто за това време почваха да пушат само и около 10 секунда ставаха червени.Зада нямам проблеми аз тествах новите как са преди да ги сложа харесаха ми на 5-та сек. става ярко червени на 6 целите ярко жълти и след това като ги махна едно 15 сек изтиваха и си светеха още направете сметка каква температура развиват не на -20 ще запали ми незнам.Релето работи около 20-тина секунди общо и изключва а лампата гасне някъде на петата секунда.Пробвайте да чакате повече като изгасне лампата докато чукне релето да изключи чува се.Ако запали по-лесно значи сменяйте свещи и търсети добри а ако трябва пробвайте преди да ги платите на 12в да няма 100 пъти сваляне и качване на колектори.Аз преди да ги сменя моите подгрявах и по 4-5 пъти понякога и едва палише и прекъсваше докато позагрее но имах 2 изгорели а еднота само пушеше не ставаше червена как е палила незнам е то не бяха и толкова ниски температурите.Свещите който ги купих са Сваг и са може би едни от най-евтините на пазара но съм много доволен от тях 




Мойте не са BERU , най-обикновенно AC DELCO (10лв бройката), но си греят отлично , проверени са преди да ги сложиме на колата, вчера малко ми въртяха плочката на помпата и сега като чели е по добре и колата върви повече ( с харча не знам как ще е),но на комютъра пак изписва че времето на подгревното реле дава грешка.*
А ако може и друго да запитам, защо железните джанти със зимните гуми не стават отпред (джантите са си оригинални и са карани само на тази кола) , фланци ли трябва какво ли не знам , от зад проблем няма..
А ако може и друго да запитам, защо железните джанти със зимните гуми не стават отпред (джантите са си оригинални и са карани само на тази кола) , фланци ли трябва какво ли не знам , от зад проблем няма..
Да не са от е36 джантитеteddymtv написа:Мойте не са BERU , най-обикновенно AC DELCO (10лв бройката), но си греят отлично , проверени са преди да ги сложиме на колата, вчера малко ми въртяха плочката на помпата и сега като чели е по добре и колата върви повече ( с харча не знам как ще е),но на комютъра пак изписва че времето на подгревното реле дава грешка.*
А ако може и друго да запитам, защо железните джанти със зимните гуми не стават отпред (джантите са си оригинални и са карани само на тази кола) , фланци ли трябва какво ли не знам , от зад проблем няма..

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Дино днес пробвах да запаля както каза.
Подгрях и чаках 30 сек. врътнах (беше -5) и нищо.
2-ри път подгрев подгряване 30сек. а да запали но не
3-ти път пак подгрев и пак 30 сек. и запали.
Стряното е че наблюдавам че маслото огасва не веднага а след 3-4 сек. Това от какво може да е ?
На колата за 10к км. маслото и е сменено 4 пати.
Подгрях и чаках 30 сек. врътнах (беше -5) и нищо.
2-ри път подгрев подгряване 30сек. а да запали но не
3-ти път пак подгрев и пак 30 сек. и запали.
Стряното е че наблюдавам че маслото огасва не веднага а след 3-4 сек. Това от какво може да е ?
На колата за 10к км. маслото и е сменено 4 пати.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ludia написа:Дино днес пробвах да запаля както каза.
Подгрях и чаках 30 сек. врътнах (беше -5) и нищо.
2-ри път подгрев подгряване 30сек. а да запали но не
3-ти път пак подгрев и пак 30 сек. и запали.
Стряното е че наблюдавам че маслото огасва не веднага а след 3-4 сек. Това от какво може да е ?
На колата за 10к км. маслото и е сменено 4 пати.
Сваляй и проверявай свещите бате както съм писал


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани