Проблем с оборотите?!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Мнение от dr.peshev » 14 Мар 2008, 17:55

Днес стана ясно от къде е проблема!Компютъра не щеше да управлява правилно стъпковото моторче на оборотите!Наложи се рестартиране на системата и се оправи!Ако обаче пак се появи дефекта,ще трябва преинсталиране на софтуера,управлявящ двигателя!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: Плевен

Мнение от dj-coco » 15 Мар 2008, 0:32

и аз имах такъв проблем и маисторите ми казаха че е от нафтовата помпа...трабвало да се регулира и тн ...
и за губенето на убороти след като вклучиш климатик/климатроник мисла че е напълно нормално....

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.03.2008

Мнение от krasavica_28 » 20 Мар 2008, 0:58

при мене ми смениха тоя датчик на разпределителния вал но пак колата бачка на минусови температури на 800-900 а е автоматик
ина4е трябжа да бачка на 600-700

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с оборотите?!

Мнение от dr.peshev » 21 Юли 2010, 9:17

Искам предварително да се извиня,че подхващам толкова стара тема отново,но си реших един стар проблем по колата и не можах да се стърпя да не пиша за решението му и да помогна на някой със същите симптоми!След 2 години ходене по мъките и търсене на проблема,най-накрая го реших.Оказа се елементарен-стар горивен филтър.Когато купих колата преди 3 години накарах майсторите да сменят всички филтри,но уви-ако не им седиш на главата,после само главоболия.Не са сменили горивния филтър.Оказа се,че колата е с ОРИГИНАЛНИЯ от 07.04.1999г made in Germany!!!Реших,че е дошло време да го сменя(мислех,че не е сменян 2-3 години,а те 11!!!),прочетох малко DIY,и го смених за 20-30 мин.И О,чудо-няма вече колебание на оборотите при леко форсиране и колата се отпуши.А като си помисля колко пари издадох по диагностици!!! :evil: Явно при по-силно изфорсиране помпата е нагнетявала гориво в системата,но при леко до 1000-2000 оборота е нямало нужния дебит и двигателя се е мъчел-започва колебаене на оборотите като все едно съм пуснал топче на земята да подскача,докато се нормализира дебита и оттам оборотите или колата направо гаснеше,ако съм пуснал и климатика.Проблема е решен елементарно,а дори ходих в Камор да ми преинсталират софтуера!!!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook