Няколко въпроса за 525 тдс. Митове и легенди...
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Няколко въпроса за 525 тдс. Митове и легенди...
Момчета обмислям да купя 525тдс Е34 95-та година, но който и да питам от познатите ми "майстори" ми заявяват какви ли не митове и легенди, като това "че чупят глави, гърмят турбини, чупят колянов вал на 6-ти цилиндър, че са ужасно скъпи" и какво ли още не...
Колата е страхотна и определено си заслужава - кожа, климатроник, добра цена и изглежда страхотно, само тези мнения ме спират.
Моля, който има тдс или знае как седят нещата там да даде своето мнение, заслужава ли си, проблеми с него, горепосочените митове дали са верни, както и разход на готиво градско... Всяка информация би ми била полезна! Предварително ви благодаря!

Колата е страхотна и определено си заслужава - кожа, климатроник, добра цена и изглежда страхотно, само тези мнения ме спират.
Моля, който има тдс или знае как седят нещата там да даде своето мнение, заслужава ли си, проблеми с него, горепосочените митове дали са верни, както и разход на готиво градско... Всяка информация би ми била полезна! Предварително ви благодаря!
има теми аз ще ти кажа едно не пести при покупката аз преди платих за мойто скъпо и пре скъпо но ве4е година и половина си я карам такава тдс автомат и съсм си доволен гори прили4но -12
върви страшно но незнам какво разбираш под прили4на кола давам ти база за сравнение - в германия читаво такова струва от 2500евро нагоре и читавите си остават там или заминават за полша , вси4ко останало е от италия и ако щат да гракнат другите аз италяно макарони неща и да видя в германия ги гледам италянките като запалят след 15 мин въртене и после още толкова клати пуши абе с две думи БЕГАЙ , ИНА4Е вси4ко ти е до късмет и подръжка след това 


- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
ами, колата до колкото разбрах е от италия, запалих я сутринта запали от раз, иначе е много запазена и цената е 5300.. мисля че е нормална... просто ме притесняват тея коментари за глави и т.н.
иначе ако ще се взима, задължително ще се гледа компресия и редовните прегледи при покупка...
и за късмета съм съгласен.... въпроса е да не провокираме съдбата
иначе ако ще се взима, задължително ще се гледа компресия и редовните прегледи при покупка...
и за късмета съм съгласен.... въпроса е да не провокираме съдбата

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравейте колеги. За пукането на глави зам едно: мизерия в охладителната система. Колко харчи зависи каква музика слушаш и кой номер обувки носиш. Вози много перфектно като за БМВ:uups:. Ядове винаги има при дизелите: като гледам темите във форума - плочка на ГНП и т.н. Зависи колко парички имаш в това ще се возиш, да ли си семеен и т.н. Айде да не спамя темата, и последно имах един дизел навремето
и никога повече дизел, само бензин. 


въпроса е като загрее как ще запали тва е проблем ве4е ина4е тая коледа и мойта спря да пали студена сутрин и се оказаха две свещи -подгревни и край нема дертове ако искаш пусни некви снимки да видим ако може да сме ти полезни донякъде, ина4е тея прегледи незнам освен да ти кажат дали е натрупаланекви грешки друго не виждам какво могат да ти кажат ''майсторите'' най -важното дали е пукана глава , дали е заварявана и тн остават скрити и ще ги разбереш малко по-късно и останалата е ясна.......
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
за съжаление имам само тая снимка, снимах я вечерта и не се вижда почти нищо, като информация, има 2 айрбега, абс, климатроник, кожени седалки 2 люка (комби е), централно, 4 ел. стъкла...
тва с главите наистина ме притеснява, колко излиза нова глава или заваряване при евентуален такъв проблем и ако е заварявана няма ли да има някви външни белези

тва с главите наистина ме притеснява, колко излиза нова глава или заваряване при евентуален такъв проблем и ако е заварявана няма ли да има някви външни белези

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
абе браточка,ти си с рег от 2003г и до ся за кво си влизал,не си ли чел?ква нова глава,кат я земеш смени тая тъпа водна помпа,термостат и виското,също и промий охладителната с-ма и хубав антифриз!
а на тия майстори дет им се взривявали,чупели кол вал на 6-ти цил и там квото беше им казвай да си бръкнат в дупето с мазните си ръчички и да си свиркат
да еба и прост народ,ама тва са ония разбиратели с прогресивните си голфове,за които е нормално кат превърти шпонката на вала..
тия познати ги заебавай и ходи при някой дет ще ти види колата обективно и ще ти даде съвет,а такива не липсват баш у софия
тва комбата със всичката екстра за мен си е перфектната кола!ай успех и да се похвалиш,кога натряскаш багажника с ядене и пукница за една рота за почерпка
а на тия майстори дет им се взривявали,чупели кол вал на 6-ти цил и там квото беше им казвай да си бръкнат в дупето с мазните си ръчички и да си свиркат

тия познати ги заебавай и ходи при някой дет ще ти види колата обективно и ще ти даде съвет,а такива не липсват баш у софия

тва комбата със всичката екстра за мен си е перфектната кола!ай успех и да се похвалиш,кога натряскаш багажника с ядене и пукница за една рота за почерпка

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
pavlin_e30 написа:абе браточка,ти си с рег от 2003г и до ся за кво си влизал,не си ли чел?ква нова глава,кат я земеш смени тая тъпа водна помпа,термостат и виското,също и промий охладителната с-ма и хубав антифриз!
а на тия майстори дет им се взривявали,чупели кол вал на 6-ти цил и там квото беше им казвай да си бръкнат в дупето с мазните си ръчички и да си свиркатда еба и прост народ,ама тва са ония разбиратели с прогресивните си голфове,за които е нормално кат превърти шпонката на вала..
тия познати ги заебавай и ходи при някой дет ще ти види колата обективно и ще ти даде съвет,а такива не липсват баш у софия![]()
тва комбата със всичката екстра за мен си е перфектната кола!ай успех и да се похвалиш,кога натряскаш багажника с ядене и пукница за една рота за почерпка
че съм чел, чел съм ама за дизелите хич ме няма, иначе за майсторите съм съгласен, но си признавам, че ме вкараха в сериозни размисли, ти си един от малкото дето ми вдъхват надежда, защото колата е слънце на външен вид, не е за изпускане...
Бих искал да чуя още няколко мнения все пак, няма ли хора с тдс-и тука

Това с 6-тия цилиндър нещо ме съмнява,проблеми на тдс-проти4а умната дуза(решение-маха се внимателно бакелита и се залива с епоксидна смола или в ''продава''не е цифра);те4 на гнп(решение-13лв,4асти и малко желание);охладителна с-ма(решение-сезонно по4истване на радиаторите и водната помпа да сезамени с метална турбина,ако не е с такава),виското се 4упи ако е прегрявана,топъл старт(решение-наи 4естата при4ина са батерията или стартера-има много писано...)ПЛО4КАТА(главата)на гнп-на всеки десет години маи се развалят(решение-нова)дъно е сменяна скоро преди да я купиш.Разхода при мене средно 8-9 /100,при ръ4ните скорости незнам.Колега само съвет -на пазара са много рядко 4итавите тдс-и,много внимаваи при покупката,вземеш ли здрав няма да съжаляваш,но ако е издухан или неподържан,прегряван и т.н ще намразиш и себе си за какво си го купил,виж и цените на горивата,Успех в покупката
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Чичо в подобна на тази тема бях писал какво да се гледа по колата ТДС.
Ама ще почна с нещо от тука. 95 г. бмв е34 няма с малкия бъбрек. Има нещо сигурно е удряна колата от пред. Може и да не е ама моята е 12.95г. и е с големия бъбрек.
Пални колата и я остави хубаво да загрее. Посля я угаси и почакай 5 мин. След това пак палиш и ако палне от 1-2 завъртания всичко е ок.
При работа на двг. не трябва да мени обороти, да има странни шумове, скърцания и тн. Трябва да си цъка като часовник и да си трака равномерно.
Дръпни щеката на маслото и ако маслото не е черно ами е др. цвят лошо.
Стисни маркучите за водата ако са твърди на камък и неможеш да ги стиснеш с 1 ръка значи спукана глава.
Ако губи вода и няма видима причина пак спукана глава.
Ако пуши отзад синьо при подаване на газ - гори много масло - бягаш
Ако пуши отзад бяло - бягай колкото можеш по-далеч от колата.
Огледай хубаво колата за различни цветове на детайлите. Разлика в луфтовете на детайлите, липсващи пластмаси под калниците. Това е един от признаците за удар отпред.
Разлика във фаровете (примерно левия е по-нов от десния)
Разгледай хубаво двг за течове. Не трябва да има такива
За сега не се сещам за др. което да ти кажа да гледаш.
А в 1 сервиз ми казаха че турбината ми е утишла и на шести цилиндър имам странни шумове и макс 500 км и дават на колата ми.
Още си я карам, а беше миналата година октомври като ми казваха за проблемите. Миналата седмица ходих до Пловдив и се върнах. Показа ми на борда 6.8 среден разход. Като съм бил почти през целия път на темпомат и 117-120 км /ч.
Така, че не се връзвай на сервизи. Провери си вина в Realoem.com какво ще ти излезне за годината на колата.
Колата ми е Италиянка междудругото
Успех!
Ама ще почна с нещо от тука. 95 г. бмв е34 няма с малкия бъбрек. Има нещо сигурно е удряна колата от пред. Може и да не е ама моята е 12.95г. и е с големия бъбрек.
Пални колата и я остави хубаво да загрее. Посля я угаси и почакай 5 мин. След това пак палиш и ако палне от 1-2 завъртания всичко е ок.
При работа на двг. не трябва да мени обороти, да има странни шумове, скърцания и тн. Трябва да си цъка като часовник и да си трака равномерно.
Дръпни щеката на маслото и ако маслото не е черно ами е др. цвят лошо.
Стисни маркучите за водата ако са твърди на камък и неможеш да ги стиснеш с 1 ръка значи спукана глава.
Ако губи вода и няма видима причина пак спукана глава.
Ако пуши отзад синьо при подаване на газ - гори много масло - бягаш
Ако пуши отзад бяло - бягай колкото можеш по-далеч от колата.
Огледай хубаво колата за различни цветове на детайлите. Разлика в луфтовете на детайлите, липсващи пластмаси под калниците. Това е един от признаците за удар отпред.
Разлика във фаровете (примерно левия е по-нов от десния)
Разгледай хубаво двг за течове. Не трябва да има такива

За сега не се сещам за др. което да ти кажа да гледаш.
А в 1 сервиз ми казаха че турбината ми е утишла и на шести цилиндър имам странни шумове и макс 500 км и дават на колата ми.
Още си я карам, а беше миналата година октомври като ми казваха за проблемите. Миналата седмица ходих до Пловдив и се върнах. Показа ми на борда 6.8 среден разход. Като съм бил почти през целия път на темпомат и 117-120 км /ч.
Така, че не се връзвай на сервизи. Провери си вина в Realoem.com какво ще ти излезне за годината на колата.
Колата ми е Италиянка междудругото

Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- tdk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.07.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 520 туринг 96
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани