протече ГНП-то
Модератор: Технически модератори
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Закъснение защото намаляш ъгъла на впръскване
Очакеайте утре или снимки на счупена плочка или жив ТДС

Очакеайте утре или снимки на счупена плочка или жив ТДС

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Венци би ли ми обяснил че нещо не мога да включаWenzy написа:Закъснение защото намаляш ъгъла на впръскване![]()
Очакеайте утре или снимки на счупена плочка или жив ТДС




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kumo82 написа:Венци би ли ми обяснил че нещо не мога да включаWenzy написа:Закъснение защото намаляш ъгъла на впръскване![]()
Очакеайте утре или снимки на счупена плочка или жив ТДСНамалявам ъгъла на впръскване т.е. горивото се впръсква преди буталото да е стигнало ГМТ
( двигателя стана по чукащ и колата вече пали топла както си пали когато греят свещите)
извинявам се за ТЪПИТЕ въпроси ама искам да ми стане на мен ясно какво съм направил
Колега, горивото винаги се впръсква преди ГМТ.Когато правиш така ,че да се впръсква по-рано се казва ,че увеличаваш предварението,когато правиш да се впръсква по-късно увеличаваш закъснението.Поне според мен по-правилно е да се употребява термина "ъгъл на впръскване" или "момент на впръскване"-тогава на всеки е ясно какво значи да го увеличиш или намалиш.Ти си направил това ,което трябва да направиш-намалил си ъгъла на впръскване ,с което си подобрил работата на двигателя на високи обороти.


- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Благодаря за изчерпателния отговор колегаzvetiko написа:kumo82 написа:Венци би ли ми обяснил че нещо не мога да включаWenzy написа:Закъснение защото намаляш ъгъла на впръскване![]()
Очакеайте утре или снимки на счупена плочка или жив ТДСНамалявам ъгъла на впръскване т.е. горивото се впръсква преди буталото да е стигнало ГМТ
( двигателя стана по чукащ и колата вече пали топла както си пали когато греят свещите)
извинявам се за ТЪПИТЕ въпроси ама искам да ми стане на мен ясно какво съм направил
Колега, горивото винаги се впръсква преди ГМТ.Когато правиш така ,че да се впръсква по-рано се казва ,че увеличаваш предварението,когато правиш да се впръсква по-късно увеличаваш закъснението.Поне според мен по-правилно е да се употребява термина "ъгъл на впръскване" или "момент на впръскване"-тогава на всеки е ясно какво значи да го увеличиш или намалиш.Ти си направил това ,което трябва да направиш-намалил си ъгъла на впръскване ,с което си подобрил работата на двигателя на високи обороти.От това ,което си направил мога да ти кажа и още нещо хубаво-веригата ти е в добро състояние-ако не е ,когато увеличаваш закъснението, колата спира да пали топла и тогава за да се оправят нещата ,трябва леко да увеличиш предварението.







- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Колеги то тук сигурно не му е мястото ама да попитам за един 525ТДС обаче 97г.днес разправям на един приятел как "излъгах"БМВ-то да пали и загряло та той сподели че и тяхната пали по същия начин като е студена и погрее свещите си пали ама като загрее палинето става по-трудно
някой майстор жичкажия им казал да му я закарат за да сложи реле което да шунтира датчика който дава информацията за температурата на двигатиля
иначе двигателя е почти същия като на Е34 с тази разлика че смукатилните колектори са пластмасови и някой други различия
та въпроса ми е дали ако му врътна ГНП-то към двигателя няма да почне да си пали и топла както стана с моята






- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ами тя матаретката му е същата като нашите
само дето АГР му е по иначе разположен, колекторите са пластмасови, горивния филтър е на майна си райна, има дебитомер, вакуум управлението на жалувите ми е вертикално разположено и ......... двигателя му бачка по - тихо
Барай смело

само дето АГР му е по иначе разположен, колекторите са пластмасови, горивния филтър е на майна си райна, има дебитомер, вакуум управлението на жалувите ми е вертикално разположено и ......... двигателя му бачка по - тихо

Барай смело
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колега всичко е както го описвашWenzy написа:Ами тя матаретката му е същата като нашите![]()
само дето АГР му е по иначе разположен, колекторите са пластмасови, горивния филтър е на майна си райна, има дебитомер, вакуум управлението на жалувите ми е вертикално разположено и ......... двигателя му бачка по - тихо![]()
Барай смело


- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Колеги и тази 525ТДС 97г почна да си пали топла
не мога да повярвам
дали не са им разхлабени ГНП-тата и се изместват
човека ходил В БМВ сервиза и му казали че са му за смяна веригите и сътветно цената а то проблема е само от центровката на помпата
свалихме колекторите разхлабихме я
малко към двигателя и всичко е готово за 1 час и при това без пари
БРАВО на Вас 







- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100%
ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла
ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава
защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече
след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта 







Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е закъснениеkumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100%![]()
ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла
ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава
защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече
![]()
след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта
Последна промяна ivan. на 16 Апр 2008, 19:47, променена общо 1 път
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Колега ти от къде ми знаеш иметоivan. написа:Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварениеkumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100%![]()
ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла
ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава
защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече
![]()
след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта








- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
супер ми интересно как ги правите тез центровки като незнаете на къде ви се върти двигателя!!!!
Щом ви казвам че когато въртиш помпата към двигателя и давате предварение=> двигателя се върти към помпата,ако сте срещу печката двигателя се върти по часовниковата стрелка като 90% от двигателите даже 99%
Щом ви казвам че когато въртиш помпата към двигателя и давате предварение=> двигателя се върти към помпата,ако сте срещу печката двигателя се върти по часовниковата стрелка като 90% от двигателите даже 99%
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани