протече ГНП-то

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 10 Апр 2008, 15:26

Закъснение защото намаляш ъгъла на впръскване ;)
Очакеайте утре или снимки на счупена плочка или жив ТДС :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 10 Апр 2008, 22:47

Wenzy написа:Закъснение защото намаляш ъгъла на впръскване ;)
Очакеайте утре или снимки на счупена плочка или жив ТДС :lol:
Венци би ли ми обяснил че нещо не мога да включа :arrow: Намалявам ъгъла на впръскване т.е. горивото се впръсква преди буталото да е стигнало ГМТ :arrow:( двигателя стана по чукащ и колата вече пали топла както си пали когато греят свещите) :D извинявам се за ТЪПИТЕ въпроси ама искам да ми стане на мен ясно какво съм направил :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6274
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 11 Апр 2008, 7:24

kumo82 написа:
Wenzy написа:Закъснение защото намаляш ъгъла на впръскване ;)
Очакеайте утре или снимки на счупена плочка или жив ТДС :lol:
Венци би ли ми обяснил че нещо не мога да включа :arrow: Намалявам ъгъла на впръскване т.е. горивото се впръсква преди буталото да е стигнало ГМТ :arrow:( двигателя стана по чукащ и колата вече пали топла както си пали когато греят свещите) :D извинявам се за ТЪПИТЕ въпроси ама искам да ми стане на мен ясно какво съм направил :?:


Колега, горивото винаги се впръсква преди ГМТ.Когато правиш така ,че да се впръсква по-рано се казва ,че увеличаваш предварението,когато правиш да се впръсква по-късно увеличаваш закъснението.Поне според мен по-правилно е да се употребява термина "ъгъл на впръскване" или "момент на впръскване"-тогава на всеки е ясно какво значи да го увеличиш или намалиш.Ти си направил това ,което трябва да направиш-намалил си ъгъла на впръскване ,с което си подобрил работата на двигателя на високи обороти. ;)От това ,което си направил мога да ти кажа и още нещо хубаво-веригата ти е в добро състояние-ако не е ,когато увеличаваш закъснението, колата спира да пали топла и тогава за да се оправят нещата ,трябва леко да увеличиш предварението. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 11 Апр 2008, 18:15

zvetiko написа:
kumo82 написа:
Wenzy написа:Закъснение защото намаляш ъгъла на впръскване ;)
Очакеайте утре или снимки на счупена плочка или жив ТДС :lol:
Венци би ли ми обяснил че нещо не мога да включа :arrow: Намалявам ъгъла на впръскване т.е. горивото се впръсква преди буталото да е стигнало ГМТ :arrow:( двигателя стана по чукащ и колата вече пали топла както си пали когато греят свещите) :D извинявам се за ТЪПИТЕ въпроси ама искам да ми стане на мен ясно какво съм направил :?:


Колега, горивото винаги се впръсква преди ГМТ.Когато правиш така ,че да се впръсква по-рано се казва ,че увеличаваш предварението,когато правиш да се впръсква по-късно увеличаваш закъснението.Поне според мен по-правилно е да се употребява термина "ъгъл на впръскване" или "момент на впръскване"-тогава на всеки е ясно какво значи да го увеличиш или намалиш.Ти си направил това ,което трябва да направиш-намалил си ъгъла на впръскване ,с което си подобрил работата на двигателя на високи обороти. ;)От това ,което си направил мога да ти кажа и още нещо хубаво-веригата ти е в добро състояние-ако не е ,когато увеличаваш закъснението, колата спира да пали топла и тогава за да се оправят нещата ,трябва леко да увеличиш предварението. ;)
Благодаря за изчерпателния отговор колега :bowdown: :bowdown: :bowdown: стана ми асно че като съм бутнал ГНП-то към двигателя съм намалил ъгъла на впръскванет.е. горивото е почнало да се впръсква по-рано отколкото се е впръсквало преди да мърдам ГНП-то :uups: :uups: :uups: дал съм предварение :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 13 Апр 2008, 21:29

Колеги то тук сигурно не му е мястото ама да попитам за един 525ТДС обаче 97г.днес разправям на един приятел как "излъгах"БМВ-то да пали и загряло та той сподели че и тяхната пали по същия начин като е студена и погрее свещите си пали ама като загрее палинето става по-трудно :uups: някой майстор жичкажия им казал да му я закарат за да сложи реле което да шунтира датчика който дава информацията за температурата на двигатиля :help:иначе двигателя е почти същия като на Е34 с тази разлика че смукатилните колектори са пластмасови и някой други различия :uups: та въпроса ми е дали ако му врътна ГНП-то към двигателя няма да почне да си пали и топла както стана с моята :?: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 14 Апр 2008, 0:19

Ами тя матаретката му е същата като нашите :D
само дето АГР му е по иначе разположен, колекторите са пластмасови, горивния филтър е на майна си райна, има дебитомер, вакуум управлението на жалувите ми е вертикално разположено и ......... двигателя му бачка по - тихо ;)

Барай смело

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 14 Апр 2008, 20:57

Wenzy написа:Ами тя матаретката му е същата като нашите :D
само дето АГР му е по иначе разположен, колекторите са пластмасови, горивния филтър е на майна си райна, има дебитомер, вакуум управлението на жалувите ми е вертикално разположено и ......... двигателя му бачка по - тихо ;)

Барай смело
колега всичко е както го описваш :clap: утре ще пробваме и ще видим какво ще стане :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 15 Апр 2008, 19:03

Колеги и тази 525ТДС 97г почна да си пали топла :D не мога да повярвам :D дали не са им разхлабени ГНП-тата и се изместват :?: човека ходил В БМВ сервиза и му казали че са му за смяна веригите и сътветно цената а то проблема е само от центровката на помпата :arrow: свалихме колекторите разхлабихме я :arrow: малко към двигателя и всичко е готово за 1 час и при това без пари :bowdown: БРАВО на Вас :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 15 Апр 2008, 19:58

Абе остави ги, те ония са луди ...... :shock: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 15 Апр 2008, 21:05

пали топла,чатка повече,върви и харчи повече->дал си ПРЕДВАРЕНИЕ !!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Апр 2008, 21:56

mx13 написа:пали топла,чатка повече,върви и харчи повече->дал си ПРЕДВАРЕНИЕ !!!
може и да си прав-аз до колкото знам,4е като завъртиш гнп-то по посока на въртене на (веригата,ремъка)увели4ваш ъгала на впръскване-предварение.Едно и също ли говорим :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 16 Апр 2008, 0:17

ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100% :clap: :arrow: ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла :arrow: ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава :D защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече :?: :help: след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта :?:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 16 Апр 2008, 11:58

kumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100% :clap: :arrow: ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла :arrow: ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава :D защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече :?: :help: след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта :?:
Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е закъснение
Последна промяна ivan. на 16 Апр 2008, 19:47, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 16 Апр 2008, 17:50

ivan. написа:
kumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100% :clap: :arrow: ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла :arrow: ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава :D защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече :?: :help: след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта :?:
Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварение
Колега ти от къде ми знаеш името :yes: :?: за веригата незнам на къде върти :uups: знам че като я давам ГНП-то към калника спира да пали топла само върти на стартер и като запали по някое време много изпуши :?: за сега върви много прави си 200 и може още :D Сега правим една Лада Самара за сътезанието на 19 и 20 тази събота и неделя в Благоевград и за да върви повече съоветно при центровката и даваме повече аванс :idea: мисля че и при дизела трябва да е на същия принцип :?: :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 16 Апр 2008, 19:22

супер ми интересно как ги правите тез центровки като незнаете на къде ви се върти двигателя!!!!
Щом ви казвам че когато въртиш помпата към двигателя и давате предварение=> двигателя се върти към помпата,ако сте срещу печката двигателя се върти по часовниковата стрелка като 90% от двигателите даже 99%

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook