Рециклиране на амортисьори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Рециклиране на амортисьори

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Рециклиране на амортисьори
bobo_ld написа::wave: Здравейте! Днес ходих да ми "реставрират" предните амортисьори. Не че искам да правя реклама на човека, но БОГЕТАТА станаха като нови, затова който иска може да посети сайта http://amortisior.hit.bg/. Момчето каза че досега БМВ не се е връщало за рекламации. Има стенд и т.н.
Да , ама доволен ли си от возията .... Рециклирания амортисьор няма свойствата на новия! Возията 99% ти е станала по-твърда ....
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
kiko написа:следва лепене на феродо




- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
bobo_ld написа:metodi80 написа:kiko написа:следва лепене на феродо
![]()
![]()
и едно магаре да вържеме от преде да тегли и те ти каруца
Извинявам се за оффтопика ,(просто се шегувам)!
Просто споделям мнение и начин по който да спестим 500лв. Ако ще има подигравки - заключвайте темата!
Колега .... извиних се ... и казах , че се шегувам НЕ СЕ ПОДИГРАВАМ.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Принципно това е хубаво но аз лично не съм привъреженик на неща които са ползвани и рециклирани. Предпочитам да си купя чисто ново защото няма гаранция, че това което е рециклирано в един момент няма да се прецака. Колега радвам се че си останал доволен и не всеки има възможност да изкара толкова пари на куп. Аз също не съм рокфелер но когато се налага някакъв ремонт по красавицата и винаги искам най доброто. Когато ми се прецака радятора си купих нов след това до заплата си стиснах малко бузките на г**а но съм си такъв. Принципно щом си доволен бате и незнам колко кинта си дал дано да нямаш проблеми и да ти изкарат поне 40000 км....
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
И най-тъпия човек да си ще знаеш че е най-добре в магазина - чисто ново КОНИ и забравяш за глупости... ама и се разделяш с едни 1000лв което за мен лично са си пари. Така че най-добре споделете опит кой къде го е правил, колко пари, какъв ефект е имало, колко са изкарали и т.н. Това би било полезно не само за БМВ а и за други марки коли
Моля ви се ако ви се пишат глупави подигравки поне се регистрирайте в някой друг форум и там си правете ташак!

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
така е. това рециклиране не е толкова страшно. тези хора от BOGE и Bilstein например да не имат фабрики на марс.. ако се спази технологията на отваряне и качествено се смени каквото трбва амортисьора си е същия. интересното е дали ефекта е качествен и траен.. дали вози пак комфортно и тн. много ясно че и аз ако произвеждам амортисьор за бмв и цената му е 200 лв ще напиша отгоре "не отваряи" хаха
големи сме проклетници в БГ обаче
големи сме проклетници в БГ обаче
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Докато автора на темата не напише цената на услугата, темата е лаладжийска
Аз лично имам опит с рециклирани амортесьори на една корса която имах навремето.Не изкараха и 10к км., прави ги ония на павлово дето е бог на амортесьорите според 99% от бакшишите.
От тогава купувам само нови и практиката е такава, че ако не изкъртя някой в дупка нема разваляне ( купувам само газови ).
Факт е, че има амортесьори за по 250лв. комплекта които са много читави и издържливи, изпитано на мои коли по 40-50к км. без проблем, е не мерси за рециклирани

Аз лично имам опит с рециклирани амортесьори на една корса която имах навремето.Не изкараха и 10к км., прави ги ония на павлово дето е бог на амортесьорите според 99% от бакшишите.
От тогава купувам само нови и практиката е такава, че ако не изкъртя някой в дупка нема разваляне ( купувам само газови ).
Факт е, че има амортесьори за по 250лв. комплекта които са много читави и издържливи, изпитано на мои коли по 40-50к км. без проблем, е не мерси за рециклирани


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
стан написа:И най-тъпия човек да си ще знаеш че е най-добре в магазина - чисто ново КОНИ и забравяш за глупости... ама и се разделяш с едни 1000лв което за мен лично са си пари. Така че най-добре споделете опит кой къде го е правил, колко пари, какъв ефект е имало, колко са изкарали и т.н. Това би било полезно не само за БМВ а и за други марки колиМоля ви се ако ви се пишат глупави подигравки поне се регистрирайте в някой друг форум и там си правете ташак!
Айде понеже усещам , че тая забележка май е към мене да взема да ви "светна" как стоят нещата с пълнене на амортисьорите..... Понеже явно , ако човек , реши да се пошегува веднага се намира кой да упреква , а като има теми със далеч по големи глупости от сорта "нещо ми тропа от зад " и в крайна сметка причината е била незатегната джанта не давате съвети от сорта "регистрирай се в друг форум" .....
Та по темата ... пълненето на амортисьори е "та*ак" работа .... Пълнили са ми амортисьори на форд -мондео (2002),уж при фирма със "ИМЕ" и в крайна сметка изкараха точно 9 месеца и заминаха. А мондеото го кара баща ми и го кара супер внимателно. Могат да се пълнят както маслени , така и газови амортисьори , но ако пълните газови ,те автоматично стават маслени (доколкото ми казаха в БГ все още няма технология за рециклиране на газови амортисьори , така че пак да си останат газови след ремонта - не знам може и да е било тогава така - преди 1 година , може и да са ме излъгали....). След рециклирането (което беше по 30 лв на амортисьор - преди 1 година , сега е май 50...), та след рециклирането возията на мондеото стана ужасно твърда , при положение , че преди това возеше като лодка , супер меко и хубаво.... Та в крайна сметка , сега ще купуваме нови амортисьори на мондеото , вярно , че изкараха близо година , но каква файда , да си бяхме сложили нови тогава , да не се занимаваме с глупости....
После мой близък приятел рециклира амортисьори на мерцедес 220 CDI в Стара Загора и той изрази същите впечатления , уж пак при читава фирма някаква си ....
Ta ... ето колега изразих впечатления ..... ще рециклираме амортисьори , ще набиваме феродо на съединителите и на накладките ... да ама не ... Какво толкова нали като си купуваш нови амортисьори даваш примерно около 500 лв но ги даваш веднъж и ако караш нормално забравяш за следващите 5 години !!! (Сега някой ще се намери да каже , че по наще пътища няма да изкарат 5 години ...може и така да е .... може и да не е ...).
Последна промяна metodi80 на 21 Апр 2009, 22:22, променена общо 1 път
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Даже ще дам един пример за рециклиране не на амортисьори а на спирачната помпа. На бащата колата е Рендак 19, един хубав ден както карах и оп педалченцето ми потъна. Бащата каза че е помпата ходи провери колко пари е и му казаха нещо от порядъка на 80-100 лева чисто нова от Косера. Но той реши да се изцигани и е даде в един сервиз да и сменят гумичките, Хората е направиха вземаха му 40-50 лева и е сложихме обратно. Тази помпа изкара точно 5000 км и пак същата работа. Първо започна от време на време да потъва педала и в един момент оп и пак го поех цели отзаде щях да се пребия, щото се случи пак при мен хубаво че не карах много бързо и бях във града. После пребирах едвам едвам и спрах с ръчната и скоростите абе беше си голям филм. Тогава той пак вика,че щял да е кара пак да е рециклрат при което го вразумих и купихме една нова за 100 кинта, сега да чукна на дърво проблеми няма вече 25000-30000 км. За това аз смятам да си купя дадената част нова после малко да се стисна, но сигурноста е най важна за мен. Сега ако става въпрос за нещо което е козметично ако подлежи на ремонт "ДА" но амортисьори или такива неща от които зависи сигурноста само ново. Това си е мое мнение и не ангажирам никои с него но както виждам една голяма част от колегите предпочитат чисто ново. Както се казва новото си е ново и излиза по евтино от колкото евтиното...
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Даже ще дам един пример за рециклиране не на амортисьори а на спирачната помпа. На бащата колата е Рендак 19, един хубав ден както карах и оп педалченцето ми потъна. Бащата каза че е помпата ходи провери колко пари е и му казаха нещо от порядъка на 80-100 лева чисто нова от Косера. Но той реши да се изцигани и е даде в един сервиз да и сменят гумичките, Хората е направиха вземаха му 40-50 лева и е сложихме обратно. Тази помпа изкара точно 5000 км и пак същата работа. Първо започна от време на време да потъва педала и в един момент оп и пак го поех цели отзаде щях да се пребия, щото се случи пак при мен хубаво че не карах много бързо и бях във града. После пребирах едвам едвам и спрах с ръчната и скоростите абе беше си голям филм. Тогава той пак вика,че щял да е кара пак да е рециклрат при което го вразумих и купихме една нова за 100 кинта, сега да чукна на дърво проблеми няма вече 25000-30000 км. За това аз смятам да си купя дадената част нова после малко да се стисна, но сигурноста е най важна за мен. Сега ако става въпрос за нещо което е козметично ако подлежи на ремонт "ДА" но амортисьори или такива неща от които зависи сигурноста само ново. Това си е мое мнение и не ангажирам никои с него но както виждам една голяма част от колегите предпочитат чисто ново. Както се казва новото си е ново и излиза по евтино от колкото евтиното...
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани